AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:03 #1 Skrevet torsdag kl 18:03 Hvilken utenlandske klinikker kan dere anbefale? Er det noen som har gjort plastikke operasjoner utenfor Norge? Evnt hvilken klinikk har dere brukt? Anonymkode: 1e188...75b
endo Skrevet torsdag kl 18:08 #2 Skrevet torsdag kl 18:08 Kommer vel helt ann på hva du vil gjøre? Noen spesialiserer seg på brazillian butt lift med byggeskum f.eks. Om du kommer med noe konkret, så får du nok bedre svar. 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:31 #3 Skrevet torsdag kl 18:31 endo skrev (22 minutter siden): Kommer vel helt ann på hva du vil gjøre? Noen spesialiserer seg på brazillian butt lift med byggeskum f.eks. Om du kommer med noe konkret, så får du nok bedre svar. Byggeskum? 🤣 Anonymkode: 139d9...614
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:44 #4 Skrevet torsdag kl 18:44 Med tanke på risiko for multiresistente bakterier hadde jeg ALDRI reist til utlandet for å operere meg eller få tannbehandling 🤢 Anonymkode: 81405...37f 5
Durancell Skrevet torsdag kl 18:49 #5 Skrevet torsdag kl 18:49 Skal man legge seg under kniven, så kost på deg en seriøs klinikk i det minste. Ikke gjør som influencere og dra til Tyrkia.
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:50 #6 Skrevet torsdag kl 18:50 Heldigvis er det dyrt! Bare tull! Anonymkode: 4f618...ec9 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:57 #7 Skrevet torsdag kl 18:57 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Byggeskum? 🤣 Anonymkode: 139d9...614 https://www.vg.no/nyheter/i/OMqm1/mann-skal-ha-injisert-superlim-og-dekkfiks-i-kvinnes-bakdel Anonymkode: f2b5d...765 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:00 #8 Skrevet torsdag kl 19:00 Spar heller litt ekstra lenge og ta det i Norge. Jeg er veldig fornøyd med Collosseum og Akademiklinikken. Anonymkode: d6a74...aed
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:00 #9 Skrevet torsdag kl 19:00 Det er helt greit at helt unødvendige greier koster penger. Dyrt med utenlandsferier og fancy eplofoner også. Operasjoner som er nødvendige for å redde liv og helse, er jo stort sett betalt av velferdsstaten, og det er det viktigste. Anonymkode: e5a01...10d 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:01 #10 Skrevet torsdag kl 19:01 Ja, det er dyrt her. Men du slipper multiresistente bakterier, reising etter operasjon (jeg slet med å ta T-banen i et par uker, tør ikke tenke på at jeg skulle ha flydd) og du har tilgang til pasientskadeerstatning. Og uansett velger du etter kirurg og ikke klinikk. De virkelig gode jobber med ett felt som de har spesialisert seg på. Du vil ikke til en som opererer både neser og BBL. Men hvis du absolutt må ut av Norge, anbefaler jeg å lete i land hvor plastisk kirurgi er mer dagligdags. New York fremfor Stockholm, liksom. Anonymkode: 11b22...443 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:08 #11 Skrevet torsdag kl 19:08 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ja, det er dyrt her. Men du slipper multiresistente bakterier, reising etter operasjon (jeg slet med å ta T-banen i et par uker, tør ikke tenke på at jeg skulle ha flydd) og du har tilgang til pasientskadeerstatning. Og uansett velger du etter kirurg og ikke klinikk. De virkelig gode jobber med ett felt som de har spesialisert seg på. Du vil ikke til en som opererer både neser og BBL. Men hvis du absolutt må ut av Norge, anbefaler jeg å lete i land hvor plastisk kirurgi er mer dagligdags. New York fremfor Stockholm, liksom. Anonymkode: 11b22...443 Bilde? Anonymkode: 132fe...ed8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå