AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:38 #1 Skrevet torsdag kl 17:38 Jeg bestilte et par skinnboots for en stund tilbake, men har ikke fått brukt de da jeg rett og slett ikke får foten ned i de. Jeg får ikke foten forbi området der ankelen skal være. Dette er typiske bikerboots, uten glidelås. Jeg har ikke vide føtter, så forstår i utgangspunktet ikke hvordan det er meningen man skal bruke de. I tillegg var de ganske dyre, så det er ergerlig at jeg ikke får tatt de i bruk. Er det noen som har noen gode råd? Anonymkode: 2c561...adb
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:30 #2 Skrevet torsdag kl 18:30 Hadde kanskje vært en idé å sende de i retur. Anonymkode: 25047...d71 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:46 #3 Skrevet torsdag kl 18:46 Kanskje dette kan hjelpe? https://youtube.com/shorts/cRgoUKLhMUw?si=YndpHYPSRloQSNgY Anonymkode: d4a4a...8fa
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:08 #4 Skrevet torsdag kl 19:08 Ta brødposer oppi støvlene, fylle opp med vann, knytt igjen og ha støvlene i fryseren. Vannet vil da utvide seg og muligens hjelpe deg med utvidelsesprosessen. Anonymkode: 47aa4...d5b
Roci Skrevet fredag kl 07:52 #5 Skrevet fredag kl 07:52 Hvis du har en skomaker i nærheten, kan du få blokket ut skoene. Noen skobutikker tilbyr også denne tjenesten. Du kan eventuelt kjøpe en utvidelsesspray for å utvide skoene selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå