AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:58 #1 Skrevet torsdag kl 16:58 Har hørt det er fordi det da er «min duft». Skjønner ikke Anonymkode: de4b3...ec1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:03 #2 Skrevet torsdag kl 17:03 Du blir så vant til den at nesa slutter litt å virke. Jeg kan garantere at de rundt deg kjenner to spray av så sterk parfyme. Bare ikke gjør det når du skal ut blandt folk Anonymkode: 5f083...de3 4 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:11 #3 Skrevet torsdag kl 17:11 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du blir så vant til den at nesa slutter litt å virke. Anonymkode: 5f083...de3 Jeg har nettopp begynt å bruke denne parfymen, så synes dét var litt rart. -Ts Anonymkode: de4b3...ec1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:16 #4 Skrevet torsdag kl 17:16 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg har nettopp begynt å bruke denne parfymen, så synes dét var litt rart. -Ts Anonymkode: de4b3...ec1 Den første sniffen av morgenkaffen er alltid sterkest. Anonymkode: 4998f...468 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:17 #5 Skrevet torsdag kl 17:17 Noen parfymer, selv EdP, varer faktisk ikke så lenge. Men at de forsvinner med en gang de treffer huden høres jo litt rart ut. Kanskje du kan spørre en venn om de lukter parfymen? (Og nei, 2 sprayer er ikke mye og du kan fint ha på det og gå ut blant folk😉) Anonymkode: 800f2...3bb 6
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:23 #6 Skrevet torsdag kl 17:23 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg har nettopp begynt å bruke denne parfymen, så synes dét var litt rart. -Ts Anonymkode: de4b3...ec1 Jo, men uansett så venner nesa seg fort til den, når det er en lukt som er konstant. Jeg merker noe lignende på jobb og vasker på toalettene. (Jobber med renhold.) Jeg merker lukten av urin og avføring i rommet når jeg går inn for å vaske, men når jeg nærmer meg ferdig(15-20 minutter senere) merker jeg det nesten ikke lenger. Ikke like godt som i starten, i alle fall. Ikke for å sidestille parfyme og tisselukt sånn forøvrig da 🫣😆 Anonymkode: a7059...e6c 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:31 #7 Skrevet torsdag kl 17:31 Dette er helt normalt. De du kan lukte 3 kvartaler før du ser dem er ofte de som ikke aksepterer at alle andre kjenner duften selv om de ikke kjenner den selv. Anonymkode: 00ed8...c58 2
Capazitet Skrevet torsdag kl 17:36 #8 Skrevet torsdag kl 17:36 Andre kan kjenna det sjølv om du ikkje gjer det sjølv. Ein blir noseblind etter ein har parfymert seg. 1
TheLegendBellaGoth Skrevet torsdag kl 17:40 #9 Skrevet torsdag kl 17:40 Kan være en svak parfyme også 1
Rødvinsfilosofen Skrevet torsdag kl 17:43 #10 Skrevet torsdag kl 17:43 Hvilken parfyme bruker du? Jeg sprayer mest på klær og i hår. Har fått tips om å ha litt vaselin i en boks og spraye vaselinen med parfyme, for så å smøre parfymen. Aner ikke om det funker. Har tenkt at det blir veldig klissete og smitter over på klærne. 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl 11:45 #11 Skrevet fredag kl 11:45 Rødvinsfilosofen skrev (18 timer siden): Hvilken parfyme bruker du? Jeg sprayer mest på klær og i hår. Har fått tips om å ha litt vaselin i en boks og spraye vaselinen med parfyme, for så å smøre parfymen. Aner ikke om det funker. Har tenkt at det blir veldig klissete og smitter over på klærne. Jeg brukte en Mondale EdP. Virkelig NULL lukt etter påføring. Kjøpte en ny og annen parfyme i dag og den lukter «som den skal». Også en EdP. Anonymkode: de4b3...ec1
AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:32 #12 Skrevet fredag kl 14:32 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg brukte en Mondale EdP. Virkelig NULL lukt etter påføring. Kjøpte en ny og annen parfyme i dag og den lukter «som den skal». Også en EdP. Anonymkode: de4b3...ec1 Vel viss du kjøpte den i dag har du ikke rukket å bli imun mot lukten. Ettervært som du bruker den vil du også slutte å selv legge merke til den. Anonymkode: 00ed8...c58 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:51 #13 Skrevet fredag kl 14:51 Trust me, det lukter. Har ei veninne som klager over svake parfymer. Tror det handler om svak nese Anonymkode: 9e1d1...670 2
AnonymBruker Skrevet fredag kl 15:10 #14 Skrevet fredag kl 15:10 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Vel viss du kjøpte den i dag har du ikke rukket å bli imun mot lukten. Ettervært som du bruker den vil du også slutte å selv legge merke til den. Anonymkode: 00ed8...c58 Jeg har flere parfymer som jeg ikke har noe problem med å lukte. Men disse her som jeg prøvde, nope nada zip. AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Trust me, det lukter. Har ei veninne som klager over svake parfymer. Tror det handler om svak nese Anonymkode: 9e1d1...670 Jeg har generelt utmerket nese, men akkurat Mondale-parfymene var skikkelig bortkastet. Anonymkode: de4b3...ec1
Lyslys Skrevet fredag kl 18:23 #15 Skrevet fredag kl 18:23 Kjenner ikke til den parfymen, men vet at det finnes parfymer med et molekyl som ikke alle lukter. Så det kan være at du ikke kan lukte parfymen, men at de rundt deg lukter den. 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 07:17 #16 Skrevet lørdag kl 07:17 AnonymBruker skrev (På 4.9.2025 den 19.17): Noen parfymer, selv EdP, varer faktisk ikke så lenge. Men at de forsvinner med en gang de treffer huden høres jo litt rart ut. Kanskje du kan spørre en venn om de lukter parfymen? (Og nei, 2 sprayer er ikke mye og du kan fint ha på det og gå ut blant folk😉) Anonymkode: 800f2...3bb Har ei venninne som tar på 3-4 forskjellige parfymer på. Når hun kommer hos meg så lukter hele huset henne og det lenge etter hun har gått. Det er nesten så jeg dør. Det kan da umulig være sunt?🤢🤮 Anonymkode: 2b276...a32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå