AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:51 #1 Skrevet torsdag kl 16:51 Matcher med en del kvinner som har "Prøver å finne ut av det" på profilen sin. Hva betyr dette egentlig? Selv søker jeg noe seriøst og langvarig og har oppgitt det, men jeg hadde jo ikke sagt «nei takk» dersom de bare er ute etter litt moro, så jeg vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem her😅 Anonymkode: 9f0a9...c49
Q2012 Skrevet torsdag kl 17:50 #2 Skrevet torsdag kl 17:50 Det enkleste er å bare spørre dem hvor de leter for. Ofte er det personer hvem kommer ut av en langvarig forhold og min erfaring er at de fleste leter ikke bare for litt "moro".
Q2012 Skrevet torsdag kl 17:51 #3 Skrevet torsdag kl 17:51 (endret) .. Endret torsdag kl 17:54 av Q2012 Dobbelt innlegg
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:58 #4 Skrevet torsdag kl 17:58 Jeg hadde det den gangen jeg var på tinder. Var ikke helt sikker på hva jeg ville. Trivdes godt som singel, men savnet avogtil en å være glad i. Så var litt sånn "tar det som det kommer". Endte opp i forhold 💕 Anonymkode: c7e8a...caf 3
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:00 #5 Skrevet torsdag kl 18:00 Min erfaring er at hva kvinner skriver i profilen ikke nødvendigvis stemmer overens med hva de faktisk ønsker Anonymkode: 78a33...4aa
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:03 #6 Skrevet torsdag kl 18:03 Stort sett vil de ligge men ønsker ikke å si det til hele verden. Noen ganger er de bare vimsete. Anonymkode: ec27e...1a3 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:10 #7 Skrevet torsdag kl 19:10 Sikker disse som "jobber med seg selv". Anonymkode: cdf82...645
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:19 #8 Skrevet torsdag kl 19:19 Lite rutinert… Ofte folk i forhold som ønsker ekstern validering. Anonymkode: 90a0b...50e
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:20 #9 Skrevet torsdag kl 19:20 At de ligger rundt, men bare at de ikke vil si det høyt Anonymkode: b9531...502
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:21 #10 Skrevet torsdag kl 20:21 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Matcher med en del kvinner som har "Prøver å finne ut av det" på profilen sin. Hva betyr dette egentlig? Selv søker jeg noe seriøst og langvarig og har oppgitt det, men jeg hadde jo ikke sagt «nei takk» dersom de bare er ute etter litt moro, så jeg vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem her😅 Anonymkode: 9f0a9...c49 At de ikke vet hva de vil eller hva de ser etter. Det hadde jeg personlig valgt å styre unna. Anonymkode: c9e1a...75c
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:22 #11 Skrevet torsdag kl 20:22 AnonymBruker skrev (1 time siden): At de ligger rundt, men bare at de ikke vil si det høyt Anonymkode: b9531...502 Det vet du ikke. Anonymkode: c9e1a...75c 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:22 #12 Skrevet torsdag kl 20:22 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Min erfaring er at hva kvinner skriver i profilen ikke nødvendigvis stemmer overens med hva de faktisk ønsker Anonymkode: 78a33...4aa På hvilken måte da? Anonymkode: c9e1a...75c
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:58 #13 Skrevet torsdag kl 20:58 Tenker de er ute etter rebound/-s. Det er ihvertfall min erfaring med menn som har "Prøver å finne ut av det" i profilen. Aldri mer for min del!! Anonymkode: 03568...ecf
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:07 #14 Skrevet torsdag kl 21:07 Jeg var nysingel og usikker på hva jeg ville. Så vel først og fremst etter oppmerksomhet, men kunne date for å se om jeg ble tiltrukket seksuelt, for å få en ff. Endte opp i forhold etter 6 mnd. Anonymkode: d8c3c...c19
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:07 #15 Skrevet torsdag kl 21:07 Egentlig tenker jeg det er en tilslørt måte å si de er klare for noe uforpliktende knulling. Det er sjelden jeg gidder å høyresveipe på dem. Orker ikke sånne damer. Men jeg synes det er litt herlig ironisk, for man hører ofte damer klage over menn som ikke vet hva de vil, men annenhver dame vet ikke det de heller. Jeg tenker det samme som når jeg ser en annonse på Finn som sier "vurderes solgt". I begge tilfellene tenker jeg at de heller får komme tilbake når de har bestemt seg for hva de vil. Anonymkode: 3989b...25f
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:18 #16 Skrevet torsdag kl 21:18 Jeg skrev noe lignende. Jeg ville egentlig ut og treffe noen. Flørte litt. Ikke ligge!! Bare det spennende ved å gå på date, treffe kjekke folk. Og det gjorde jeg. En svensk poet, EM utbrent markedsfører som skrev bok og surfet, en geolog...han var ikke noe trivelig . En produsent. Det var morsomt! Så traff jeg en kjekk nerd som jeg hadde en fantastisk kveld med. Det var litt fram og tilbake, men 20 år etter er vi gift. Anonymkode: 41058...dd9
AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:50 #17 Skrevet fredag kl 09:50 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg skrev noe lignende. Jeg ville egentlig ut og treffe noen. Flørte litt. Ikke ligge!! Bare det spennende ved å gå på date, treffe kjekke folk. Og det gjorde jeg. En svensk poet, EM utbrent markedsfører som skrev bok og surfet, en geolog...han var ikke noe trivelig . En produsent. Det var morsomt! Så traff jeg en kjekk nerd som jeg hadde en fantastisk kveld med. Det var litt fram og tilbake, men 20 år etter er vi gift. Anonymkode: 41058...dd9 Tinder har endret seg mye på 20 år. Dessverre ikke til det positive. Jeg står fortsatt for at "Prøver å finne ut av det" som status er et klart tegn på at noen ikke er emosjonelt klar for nytt forhold. Anonymkode: 03568...ecf 1
Blått Skrevet fredag kl 10:35 #18 Skrevet fredag kl 10:35 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Matcher med en del kvinner som har "Prøver å finne ut av det" på profilen sin. Hva betyr dette egentlig? Selv søker jeg noe seriøst og langvarig og har oppgitt det, men jeg hadde jo ikke sagt «nei takk» dersom de bare er ute etter litt moro, så jeg vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem her😅 Anonymkode: 9f0a9...c49 Det beste er å spørre Det kan være alt mulig rart.
AnonymBruker Skrevet fredag kl 10:38 #19 Skrevet fredag kl 10:38 Det betyr jo at de ønsker sex. Hadde de ønsket seriøst forhold hadde de jo selvsagt skrevet det! Anonymkode: a48a3...6b7
AnonymBruker Skrevet fredag kl 15:46 #20 Skrevet fredag kl 15:46 «Ønsker et forhold hvis jeg finner drømmemannen, men velger singellivet hvis han ikke dukker opp» er det jeg legger i det. Noen menn blir butthurt hvis de blir valgt bort av kvinner som har «ønsker noe seriøst». Det er akkurat som om de tror at alle menn er aktuelle kandidater. Anonymkode: 7a2c6...d86 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå