AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:04 #1 Skrevet torsdag kl 14:04 Jeg tenkte å reise en tur på ferie nå i en uke i september. Jeg er 49 og tar med min voksne datter på 22. Valget står mellom sunny beach Bulgaria eller Rhodos. Noen som har anbefalinger? Anonymkode: 45f7e...f78
Enmanelskeråhate Skrevet torsdag kl 14:11 #2 Skrevet torsdag kl 14:11 Rhodos, grekere er helt topp og lite kriminalitet 4
Anonym11223344 Skrevet torsdag kl 14:16 #3 Skrevet torsdag kl 14:16 Sunny Beach er moro, men Rhodos har bedre vær på denne tida. 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:16 #4 Skrevet torsdag kl 14:16 Jeg har vært begge steder, ville absolutt valgt Rhodos by, ev. Varna, om dere likevel velger Bulgaria. Et par andre anbefalinger er Madeira eller Malta. Anonymkode: b874a...7ac
Aristoteles Skrevet torsdag kl 16:33 #5 Skrevet torsdag kl 16:33 Rhodos om det er viktig å ha det varmt. Sunny beach kan være vindfullt og litt kjølig om dere er uheldige. 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:39 #6 Skrevet torsdag kl 16:39 Rhodos definitivt. Er ulike steder på Rhodos da, men Sunny Beach har omtrent like mye sjarm som en gråstein. Anonymkode: c808f...b92 3
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:49 #7 Skrevet torsdag kl 17:49 Definitivt Rhodos. Jeg har besøkt Sunny Beach én gang og aldri igjen. Det var rødt flagg på stranden hele tiden vi var der, dårlig mat, og generelt slitt og skittent overalt. Anonymkode: b8b19...f9d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå