AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:02 #1 Skrevet torsdag kl 14:02 Normalt sex. Hva er det? Jeg er tydeligvis en gammel gris. I alle fall føler jeg at det er det jeg er, etter en diskusjon om sex med min samboer. Vi har vært sammen i over 10 år og er ferdig med småbarnsperioden og skal i følge min egen mening, begynne å nyte livet sammen. Hun er ganske tilbakeholden når det kommer til sex òg sånt men har uttrykt at hun vil ha normalt sex men jeg sliter med å forstå hva det betyr. Ikke vil hun snakke om det heller…. Hva mener dere er normalt og ikke minst unormalt, når det kommer til sex? Anonymkode: 79797...66d
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:05 #2 Skrevet torsdag kl 14:05 Kanskje hun er mer vanilje enn deg. Du må nesten spørre henne hva hun mener og hva hun vil. Eller be henne vise deg. Anonymkode: b521a...cd4 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:09 #4 Skrevet torsdag kl 14:09 Hva er dine seksuelle ønsker da i og med at hun mener at du er en gammel gris? Anonymkode: 1b70f...e4d
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:29 #5 Skrevet torsdag kl 14:29 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Normalt sex. Hva er det? Jeg er tydeligvis en gammel gris. I alle fall føler jeg at det er det jeg er, etter en diskusjon om sex med min samboer. Vi har vært sammen i over 10 år og er ferdig med småbarnsperioden og skal i følge min egen mening, begynne å nyte livet sammen. Hun er ganske tilbakeholden når det kommer til sex òg sånt men har uttrykt at hun vil ha normalt sex men jeg sliter med å forstå hva det betyr. Ikke vil hun snakke om det heller…. Hva mener dere er normalt og ikke minst unormalt, når det kommer til sex? Anonymkode: 79797...66d Normal sex er det hvert enkelt par liker og tenner pp dom imøtekommer begge sine referanser! Begge må våge og gi litt! En kjedelig misjonær 1 gang i år blir for kjedelig og for lite! Kanskje dere ikke passer sammen seksuelt? Vi har ganske like preferanser. Liker å gjøre forskjellige ting alt etter humør og form. Hekt uaktuelt med en kjedelig stilling resten av livet en sjelden gang i blandt! Så hva mener hun? Anonymkode: 3ddb9...a80
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:37 #6 Skrevet torsdag kl 14:37 Det beste er om hun viser deg hva hun mener, og liker. Da får hun det som hun vil. Du får vite hva hun liker, og kan bygge videre på det. Og alle blir fornøyd. Happy wife =Happy life. Anonymkode: 0d945...227
Clusia Skrevet torsdag kl 20:00 #7 Skrevet torsdag kl 20:00 Ville antatt hun mener misjonær 🫣 Veldig normalt, men også veldig kjedelig 😅 Vil også kanskje tro riding og doggy kan betegnes som normalt 🤔 Hva har dere vanligvis gjort da? Kan jo være det hun mener er normalt og at hun ikke vil eksperimentere noe utover det 🤷♀️
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:02 #8 Skrevet torsdag kl 20:02 Ønsker du analsex, men hun ikke? Anonymkode: fc070...453
visp Skrevet torsdag kl 20:05 #9 Skrevet torsdag kl 20:05 Antageligvis har du satt deg fast i en eller annen dille du har, f.eks. overdrevent fokus på anus, også er det alltid retningen du heller mot hver gang dere har sex. Utrolig mange menn som er slik (ikke nødvendigvis analsex med penetrering, men konstant fokus mot det). Det morsomme er jo at mange menn da smiler kjekt og sier at det jo er viktig med variasjon Akkurat.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå