AnonymBruker Skrevet 4. september #1 Skrevet 4. september Og fått barn passert 40 og enslig? Del gjerne erfaringer. Anonymkode: 7f817...99e
HeleneHS Skrevet 4. september #3 Skrevet 4. september Har erfaringer med de, men er hverken over 40, enslig eller fått barn ved hjelp av Medicus, så blir nok ikke relevant. Prøv søkefunksjon, det er mange tråder her om Medicus.
AnonymBruker Skrevet 5. september #4 Skrevet 5. september De fleste som har fått barn og er ferdige med det er vel ikke så mye inne på forumet «for prøvere og ufrivillig barnløse». Anonymkode: 174e0...efc
luesveis Skrevet 5. september #5 Skrevet 5. september Jeg er over 40, enslig og gravid etter hjelp derfra. Har ikke noe å utsette på prosessen, men så hadde jeg ikke satt meg så mye inn i det på forhånd heller så jeg var bare enig i alt og gjorde det de sa 😄 1
AnonymBruker Skrevet 5. september #6 Skrevet 5. september luesveis skrev (3 timer siden): Jeg er over 40, enslig og gravid etter hjelp derfra. Har ikke noe å utsette på prosessen, men så hadde jeg ikke satt meg så mye inn i det på forhånd heller så jeg var bare enig i alt og gjorde det de sa 😄 Hvordan gikk det fram? Ble det ivf eller iui, og måtte du ha mange forsøk før du ble gravid? Ts, jeg vurderer også Medicus. Har lest litt rundt omkring, og jeg tror de er et godt valg. Folk har ofte en tendens til å snakke høyt når de har hatt dårlige opplevelser, og ellers sier de lite. Så når jeg ikke har funnet så mange meninger, så tolker jeg det som et bra tegn. 😅 Anonymkode: 75568...eb3 1 1 1
luesveis Skrevet 6. september #7 Skrevet 6. september AnonymBruker skrev (22 timer siden): Hvordan gikk det fram? Ble det ivf eller iui, og måtte du ha mange forsøk før du ble gravid? Ts, jeg vurderer også Medicus. Har lest litt rundt omkring, og jeg tror de er et godt valg. Folk har ofte en tendens til å snakke høyt når de har hatt dårlige opplevelser, og ellers sier de lite. Så når jeg ikke har funnet så mange meninger, så tolker jeg det som et bra tegn. 😅 Anonymkode: 75568...eb3 Det ble ivf ja, iui var aldri noe alternativ. Hadde to avbrutte forsøk grunnet ingen egg, så ble det et vellykka et som sitter fremdeles. 1
AnonymBruker Skrevet 8. september #8 Skrevet 8. september luesveis skrev (På 6.9.2025 den 10.57): Det ble ivf ja, iui var aldri noe alternativ. Hadde to avbrutte forsøk grunnet ingen egg, så ble det et vellykka et som sitter fremdeles. Hvor mye betalte du per gang? Må man ta medisin og sprøyter først eller kan man hente ut egg uten? Og hvor lang tid tok prosessen når det klaffet? Har vært litt i kontakt med de på e-post i sommer. Og lest på siden deres. Ts Anonymkode: 7f817...99e
luesveis Skrevet 8. september #9 Skrevet 8. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor mye betalte du per gang? Må man ta medisin og sprøyter først eller kan man hente ut egg uten? Og hvor lang tid tok prosessen når det klaffet? Har vært litt i kontakt med de på e-post i sommer. Og lest på siden deres. Ts Anonymkode: 7f817...99e Totalt har jeg vel betalt ca 70 000,- til Medicus og ca 60 000,- i medisiner, men (nesten) all medisin over 21 000,- får man igjen for. Siden det bare ble ett uttak så teller det som ett forsøk. Jeg kan ikke uttale meg om man kan hente ut egg uten stimulering, men ville ikke satsa på det nei. Hvis man bare skal gjennom stimulering, egguttak og -innsett så tar det kanskje sånn maks tre uker, for meg tok det bortimot 1,5 mnd siden jeg måtte nedreguleres først. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå