AnonymBruker Skrevet torsdag kl 13:52 #1 Skrevet torsdag kl 13:52 Og fått barn passert 40 og enslig? Del gjerne erfaringer. Anonymkode: 7f817...99e
HeleneHS Skrevet torsdag kl 18:20 #3 Skrevet torsdag kl 18:20 Har erfaringer med de, men er hverken over 40, enslig eller fått barn ved hjelp av Medicus, så blir nok ikke relevant. Prøv søkefunksjon, det er mange tråder her om Medicus.
AnonymBruker Skrevet fredag kl 06:18 #4 Skrevet fredag kl 06:18 De fleste som har fått barn og er ferdige med det er vel ikke så mye inne på forumet «for prøvere og ufrivillig barnløse». Anonymkode: 174e0...efc
luesveis Skrevet fredag kl 06:31 #5 Skrevet fredag kl 06:31 Jeg er over 40, enslig og gravid etter hjelp derfra. Har ikke noe å utsette på prosessen, men så hadde jeg ikke satt meg så mye inn i det på forhånd heller så jeg var bare enig i alt og gjorde det de sa 😄
AnonymBruker Skrevet fredag kl 10:15 #6 Skrevet fredag kl 10:15 luesveis skrev (3 timer siden): Jeg er over 40, enslig og gravid etter hjelp derfra. Har ikke noe å utsette på prosessen, men så hadde jeg ikke satt meg så mye inn i det på forhånd heller så jeg var bare enig i alt og gjorde det de sa 😄 Hvordan gikk det fram? Ble det ivf eller iui, og måtte du ha mange forsøk før du ble gravid? Ts, jeg vurderer også Medicus. Har lest litt rundt omkring, og jeg tror de er et godt valg. Folk har ofte en tendens til å snakke høyt når de har hatt dårlige opplevelser, og ellers sier de lite. Så når jeg ikke har funnet så mange meninger, så tolker jeg det som et bra tegn. 😅 Anonymkode: 75568...eb3 1 1
luesveis Skrevet lørdag kl 08:57 #7 Skrevet lørdag kl 08:57 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Hvordan gikk det fram? Ble det ivf eller iui, og måtte du ha mange forsøk før du ble gravid? Ts, jeg vurderer også Medicus. Har lest litt rundt omkring, og jeg tror de er et godt valg. Folk har ofte en tendens til å snakke høyt når de har hatt dårlige opplevelser, og ellers sier de lite. Så når jeg ikke har funnet så mange meninger, så tolker jeg det som et bra tegn. 😅 Anonymkode: 75568...eb3 Det ble ivf ja, iui var aldri noe alternativ. Hadde to avbrutte forsøk grunnet ingen egg, så ble det et vellykka et som sitter fremdeles. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå