Gå til innhold

Hvorfor setter man kjønnene og generasjonene opp mot hverandre?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det kjønnet/den generasjonen  skal være bedre enn det andre . Jeg er mann, omkring førr, og flink til fint lite. Men, klarer meg fint allikevel.  

Det å svartmale andre , og sette sin "bås" først syns jeg er  tåpelig, og skremmende.  

Anonymkode: a6fb3...c04

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke helt hvordan dette er nyttig, feks lage tråder som "hva gjør menn bedte enn kvinner" "hvorfor gjør folk over 40 sånn og sånn"

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel sånn vi mennesker er. Vi liker å dele opp i oss mot dem.  

Anonymkode: 2412e...cb6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mange skal visstnok like det når kjønn settes mot hverandre. Har aldri prøvd selv da.

Anonymkode: 6f60e...1ab

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.9.2025 den 14.52):

Det kjønnet/den generasjonen  skal være bedre enn det andre . Jeg er mann, omkring førr, og flink til fint lite. Men, klarer meg fint allikevel.  

Det å svartmale andre , og sette sin "bås" først syns jeg er  tåpelig, og skremmende.  

Andre lover og verdi syn, som uungåelig nok må sees i sammenheng med teknologisk utvikling. Før i tiden kunne en få problemer om en var dum i hoderegning, med tanke på personlig økonomi. Betaling av regning var mer krevende før i tiden, å få kommunisert med andre var mer krevende, og det å få skrevet ned tanker og meninger var mer krevende. Det som var vanlig før var vold, trakassering, voldtekt og kuing av kvinner - det er ikke en holdning våres generasjon trenger å etterta.

Dem som var vinnere før er tapere i dag🫠

Anonymkode: 45a98...863

Skrevet

Kanskje det er en måte å hevde seg selv på?

Ny teknologi gir nye muligheter og begrensninger.

Så glemmer vi hvordan det gjøres. Som å føre samtaler eller gå på besøk uanmeldt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...