AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:52 #1 Skrevet torsdag kl 12:52 Det kjønnet/den generasjonen skal være bedre enn det andre . Jeg er mann, omkring førr, og flink til fint lite. Men, klarer meg fint allikevel. Det å svartmale andre , og sette sin "bås" først syns jeg er tåpelig, og skremmende. Anonymkode: a6fb3...c04
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:10 #2 Skrevet torsdag kl 19:10 Skjønner ikke helt hvordan dette er nyttig, feks lage tråder som "hva gjør menn bedte enn kvinner" "hvorfor gjør folk over 40 sånn og sånn" Anonymkode: a6fb3...c04 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl 11:09 #3 Skrevet fredag kl 11:09 Det er vel sånn vi mennesker er. Vi liker å dele opp i oss mot dem. Anonymkode: 2412e...cb6 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl 11:11 #4 Skrevet fredag kl 11:11 Mange skal visstnok like det når kjønn settes mot hverandre. Har aldri prøvd selv da. Anonymkode: 6f60e...1ab 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:57 #5 Skrevet lørdag kl 09:57 AnonymBruker skrev (På 4.9.2025 den 14.52): Det kjønnet/den generasjonen skal være bedre enn det andre . Jeg er mann, omkring førr, og flink til fint lite. Men, klarer meg fint allikevel. Det å svartmale andre , og sette sin "bås" først syns jeg er tåpelig, og skremmende. Anonymkode: a6fb3...c04 Andre lover og verdi syn, som uungåelig nok må sees i sammenheng med teknologisk utvikling. Før i tiden kunne en få problemer om en var dum i hoderegning, med tanke på personlig økonomi. Betaling av regning var mer krevende før i tiden, å få kommunisert med andre var mer krevende, og det å få skrevet ned tanker og meninger var mer krevende. Det som var vanlig før var vold, trakassering, voldtekt og kuing av kvinner - det er ikke en holdning våres generasjon trenger å etterta. Dem som var vinnere før er tapere i dag🫠 Anonymkode: 45a98...863
Flintis Skrevet lørdag kl 11:07 #6 Skrevet lørdag kl 11:07 Kanskje det er en måte å hevde seg selv på? Ny teknologi gir nye muligheter og begrensninger. Så glemmer vi hvordan det gjøres. Som å føre samtaler eller gå på besøk uanmeldt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå