AnonymBruker Skrevet 4. september #1 Skrevet 4. september Har vært på ultralyd i dag, de så kun plommesekk og noe ved siden av, jeg trodde man kunne se hjerteslag fra uke 6? Litt komplisert fordi jeg hadde sen eggløsning også, så menstermin blir feil, jeg trodde jeg var over 7 uker nå, men med sen el er termin 10 dager senere. Gyn var ikke bekymret og jeg fikk ny time om to uker, men jeg lurer jo på om dette er et svangerskap som går til grunne.. Anonymkode: 20d21...796
mommyaka Skrevet 4. september #2 Skrevet 4. september Ofte ser man ikke noe før uke 7+ . Om du ikke er 100 prosent sikker på eggløsning så kan du være kortere. Vent til neste ul 1
AnonymBruker Skrevet 4. september #3 Skrevet 4. september AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Har vært på ultralyd i dag, de så kun plommesekk og noe ved siden av, jeg trodde man kunne se hjerteslag fra uke 6? Litt komplisert fordi jeg hadde sen eggløsning også, så menstermin blir feil, jeg trodde jeg var over 7 uker nå, men med sen el er termin 10 dager senere. Gyn var ikke bekymret og jeg fikk ny time om to uker, men jeg lurer jo på om dette er et svangerskap som går til grunne.. Anonymkode: 20d21...796 Det får du vite om to uker. Anonymkode: af860...a28
AnonymBruker Skrevet 4. september #4 Skrevet 4. september Aldri vært så tidlig på ul. Anonymkode: d8632...d82
AnonymBruker Skrevet 4. september #5 Skrevet 4. september Fikk se hjerteslag 6+4 med 100% sikkerhet på termindato (IVF). Legen sa at det var i tidligste laget. Så hvis du er i uke 6 (5+...), så er det helt ok. 🤗 Anonymkode: b9500...358 1
AnonymBruker Skrevet 4. september #6 Skrevet 4. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Aldri vært så tidlig på ul. Anonymkode: d8632...d82 Jeg dro fordi jeg trodde at jeg var 7+4 Men er mest sannsynlig bare 6+noen dager. Anonymkode: 20d21...796
AnonymBruker Skrevet 4. september #7 Skrevet 4. september Takk, dere beroliget meg ganske mye nå❤️ Da skal jeg beholde håpet til neste UL. Anonymkode: 20d21...796
AnonymBruker Skrevet 4. september #8 Skrevet 4. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Har vært på ultralyd i dag, de så kun plommesekk og noe ved siden av, jeg trodde man kunne se hjerteslag fra uke 6? Litt komplisert fordi jeg hadde sen eggløsning også, så menstermin blir feil, jeg trodde jeg var over 7 uker nå, men med sen el er termin 10 dager senere. Gyn var ikke bekymret og jeg fikk ny time om to uker, men jeg lurer jo på om dette er et svangerskap som går til grunne.. Anonymkode: 20d21...796 Det var tidelig å få time til ultralyd allerede i uke 6 Sist jeg var gravid fikk jeg ikke før uke 12 Anonymkode: c5a84...c24
AnonymBruker Skrevet 4. september #9 Skrevet 4. september AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det var tidelig å få time til ultralyd allerede i uke 6 Sist jeg var gravid fikk jeg ikke før uke 12 Anonymkode: c5a84...c24 Jeg får ekstra oppfølging pga flere MA på rad mellom uke 8 og 12. Trodde jeg var 7+4 som sagt. Anonymkode: 20d21...796
AnonymBruker Skrevet 4. september #10 Skrevet 4. september Jeg hadde ultralyd 6 + 0 med vår andre og man så tydelige hjerteslag da. Babyen var 0,41 cm står det på bildet jeg fikk med hjem. Jeg var der fordi de mistenkte svangerskap utenfor livmoren, men det var det heldigvis ikke. Anonymkode: ecbf1...eb4
AnonymBruker Skrevet 4. september #11 Skrevet 4. september Jeg var på UL på den tiden. Så ikke noe hjerteslag, fikk ny time to uker senere. Alt var i orden, da slo hjertet og nå har jeg en livlig 4-åring. De sa da at det var ikke uvanlig at det ikke var så lett å se på den tiden. Jeg ble kjempestresset selv. Men siden de var så rolig og sa at det ikke alltid var så tydelig da, men at utviklingen så ut til å være riktig, så roet jeg med iallefall da. Anonymkode: 654aa...369 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. september #12 Skrevet 4. september AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Jeg får ekstra oppfølging pga flere MA på rad mellom uke 8 og 12. Trodde jeg var 7+4 som sagt. Anonymkode: 20d21...796 Ok. Jeg har også mista flere ganger så bestilte tidelig ultralyd privat i uke 8 Men har lege time før det så håper jeg også kan få tidelig ultralyd Anonymkode: c5a84...c24
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:49 #13 Skrevet torsdag kl 17:49 Jeg så hjerteslag i uke 5+5 sist jeg var gravid Anonymkode: 5304c...387
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:37 #14 Skrevet torsdag kl 18:37 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ok. Jeg har også mista flere ganger så bestilte tidelig ultralyd privat i uke 8 Men har lege time før det så håper jeg også kan få tidelig ultralyd Anonymkode: c5a84...c24 Dra til lege og be om det❤️ Jeg har mistet 4 ganger på rad i MA, og selv om det ikke har gått bra har det hjulpet veldig med ultralyder. Ikke minst å få det oppdaget hos gynekolog og dermed få startet på selve aborten når kroppen selv ikke forstår det. En av gangene kom jeg helt til ordinær tidlig ultralyd, det var forferdelig å være på fødeavdelingen og få beskjed om et foster uten hjerteslag. Anonymkode: 20d21...796
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:38 #15 Skrevet torsdag kl 18:38 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Jeg så hjerteslag i uke 5+5 sist jeg var gravid Anonymkode: 5304c...387 Visste du sikkert når du hadde eggløsning? Anonymkode: 20d21...796 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:54 #17 Skrevet torsdag kl 20:54 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Visste du sikkert når du hadde eggløsning? Anonymkode: 20d21...796 Ja, det var IVF. Anonymkode: 5304c...387
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå