Gå til innhold

Kattnakken regndress for fyldigere barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, dere som har prøvd kattnakken sin vinterregndress, er den beregnet for litt større/fyldigere barn? 

De ser så veldig vide og posete ut, har selv et slankt barn, så lurer på om den vil oppleves litt "tung" å gå med?

Anonymkode: 50ab2...25d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har ei slank jente på snart 3. Opplever ikke at dressen er klumpete eller tung. 

Anonymkode: 88351...3e3

Skrevet

Har en veldig slank jente, ikke opplevd den som for klumpete. Vi må ha en størrelse mindre typisk i kattnakken regndresser, men det er først og fremst pga lengde, ikke bredde. Det er bra med plass til mellomlag i ull, så jeg har ikke opplevd fasongen som et problem. Brukt vinterregndress de siste 2 vintrene, hun bli 5 i løpet av høsten. 

Skrevet
IkkeStudentLenger skrev (Akkurat nå):

Har en veldig slank jente, ikke opplevd den som for klumpete. Vi må ha en størrelse mindre typisk i kattnakken regndresser, men det er først og fremst pga lengde, ikke bredde. Det er bra med plass til mellomlag i ull, så jeg har ikke opplevd fasongen som et problem. Brukt vinterregndress de siste 2 vintrene, hun bli 5 i løpet av høsten. 

Er de enda større i størrelsen en reima?

Skrevet

Omtrent like store vil jeg si. Vi bruker reima parkdress og vinterdress, og må typisk der også bruke en størrelse mindre enn vi kanskje bruker i vanlige klær. Men i den alderen vokser de raskt, så jeg kjøper alltid brukt på Finn. Da kjøper jeg "riktig" størrelse først (samme som i vanlige klær), og den er alltid for stor, også kjøper jeg en mindre etterpå. Ofte må vi ta i bruk den "riktige" størrelsen uansett i løpet av vinteren, men hun drukner i den i starten av sesongen, så da er det ok å måtte kjøpe to stk, sålenge jeg kan få tak i det brukt til en grei pris. 

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...