AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:35 #1 Skrevet torsdag kl 12:35 Hei, dere som har prøvd kattnakken sin vinterregndress, er den beregnet for litt større/fyldigere barn? De ser så veldig vide og posete ut, har selv et slankt barn, så lurer på om den vil oppleves litt "tung" å gå med? Anonymkode: 50ab2...25d
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:42 #2 Skrevet torsdag kl 12:42 Vi har ei slank jente på snart 3. Opplever ikke at dressen er klumpete eller tung. Anonymkode: 88351...3e3
IkkeStudentLenger Skrevet torsdag kl 12:49 #3 Skrevet torsdag kl 12:49 Har en veldig slank jente, ikke opplevd den som for klumpete. Vi må ha en størrelse mindre typisk i kattnakken regndresser, men det er først og fremst pga lengde, ikke bredde. Det er bra med plass til mellomlag i ull, så jeg har ikke opplevd fasongen som et problem. Brukt vinterregndress de siste 2 vintrene, hun bli 5 i løpet av høsten.
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:50 #4 Skrevet torsdag kl 12:50 IkkeStudentLenger skrev (Akkurat nå): Har en veldig slank jente, ikke opplevd den som for klumpete. Vi må ha en størrelse mindre typisk i kattnakken regndresser, men det er først og fremst pga lengde, ikke bredde. Det er bra med plass til mellomlag i ull, så jeg har ikke opplevd fasongen som et problem. Brukt vinterregndress de siste 2 vintrene, hun bli 5 i løpet av høsten. Er de enda større i størrelsen en reima? Anonymkode: 50ab2...25d
IkkeStudentLenger Skrevet torsdag kl 12:52 #5 Skrevet torsdag kl 12:52 Omtrent like store vil jeg si. Vi bruker reima parkdress og vinterdress, og må typisk der også bruke en størrelse mindre enn vi kanskje bruker i vanlige klær. Men i den alderen vokser de raskt, så jeg kjøper alltid brukt på Finn. Da kjøper jeg "riktig" størrelse først (samme som i vanlige klær), og den er alltid for stor, også kjøper jeg en mindre etterpå. Ofte må vi ta i bruk den "riktige" størrelsen uansett i løpet av vinteren, men hun drukner i den i starten av sesongen, så da er det ok å måtte kjøpe to stk, sålenge jeg kan få tak i det brukt til en grei pris. 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:28 #6 Skrevet torsdag kl 18:28 Takk for svar!:) Anonymkode: 50ab2...25d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå