Gå til innhold

Vil du ha en statsminister som foretrekker fox News framfor Nrk

Anbefalte innlegg

Skrevet

image.thumb.png.ccfcae9e26e061c4166dc0995b5a2263.png

Hvem er det som kan stemme på henne når hun ser på fox News?. FrP vil legge ned NRK vil det da bli erstattet av noe som Fox News? 

• Liker 1
  • Nyttig 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Endret av naom
Skrevet

Enda en svertekampanje mot Listhaug…

Jeg vil tro de fleste har bestemt seg for hva de skal stemme uansett, eller de har forhåndsstemt. Men lykke til.

• Liker 9
  • Hjerte 1
Skrevet
naom skrev (26 minutter siden):

Hun sier også at ekteskap er mellom en mann og kvinne

Hun er jo kristen, må vite. Selv om nestekjærligheten mangler i stort monn. 

• Liker 4
Skrevet
naom skrev (27 minutter siden):

Hvem er det som kan stemme på henne når hun ser på fox News?. FrP vil legge ned NRK vil det da bli erstattet av noe som Fox News? 

Jeg har ingen problem med å stemme på noen som ser på Fox News. Og jeg har ingen problem med at hun mener NRK ikke nødvendigvis er mer etterrettelig en Fox News. Det er ikke noe nytt i FrP. 

Men det er et problem å stemme på en person som primært følger med på samfunnet fra et amerikansk perspektiv, når man skal gjøre en oppgave for Nordmenn i Norge. 

Det strategisk riktige svaret her ville vært TV2. Hun ville tatt kontroll over en tåpelig intervjumetode. 

• Liker 6
  • Hjerte 1
Skrevet

Synes du løgnene til Støre på NRK er bedre? 

Støre får sitte på Norsk tv å lyve uten å bli sagt imot av NRK, også kaldt APs propagandakanal ARK Arbeiderpartiets Riks Kringkasting. 

NRK bør legges ned. Redaktørstyrt propaganda. 

FRP er like lost som Fox News. Eller enda værre MSNBC løgnene. Eller MS News. «My Source for (fake) News, (crazy) Opinions, (worse) World. MS News🤣

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Druid skrev (7 minutter siden):

Jeg har ingen problem med å stemme på noen som ser på Fox News. Og jeg har ingen problem med at hun mener NRK ikke nødvendigvis er mer etterrettelig en Fox News. Det er ikke noe nytt i FrP. 

Men det er et problem å stemme på en person som primært følger med på samfunnet fra et amerikansk perspektiv, når man skal gjøre en oppgave for Nordmenn i Norge. 

Det strategisk riktige svaret her ville vært TV2. Hun ville tatt kontroll over en tåpelig intervjumetode. 

Listhaug, eller FRP,  er globalistisk de også.

Norge sist.  

• Liker 1
Skrevet

Tar hun nattesøvnen fra deg? Du leter virkelig hardt nå for å finne feil hos FRP.

Du får løpe deg en tur.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
naom skrev (1 time siden):

Hun sier også at ekteskap er mellom en mann og kvinne

Nå begynner dere å bli desperate. Til og med viser til video fra landsmøte for 16 år siden

Endret av Alizee
  • Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg heller så vidt mot borgelig (sentrum), men valgte å stemme sosialistisk da jeg ikke har mage til å stemme på noen som vil i regjering med FRP. Den generelle høyredreiningen i verden skremmer livskiten ut av meg. Om alle skal begynne å tenke kun på seg selv så har vi tapt.

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Er det ikke rart hvordan meningsmålingene alltid tar feil ?😉

Alle norske medier mente at Biden skulle vinne også....

Og skolevalgene har vel heller aldri tatt feil tidligere... 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Leeloo skrev (10 minutter siden):

Jeg heller så vidt mot borgelig (sentrum), men valgte å stemme sosialistisk da jeg ikke har mage til å stemme på noen som vil i regjering med FRP. Den generelle høyredreiningen i verden skremmer livskiten ut av meg. Om alle skal begynne å tenke kun på seg selv så har vi tapt.

Ja jeg er enig og har du sett hvordan Høyre og frp hele tiden snakker om formuesskatt. Jeg har ikke noe imot at de snakker om det men hvorfor snakke om det så mye? Er det fordi de jobber for de rike?

• Liker 1
Skrevet
naom skrev (1 time siden):

Ja jeg er enig og har du sett hvordan Høyre og frp hele tiden snakker om formuesskatt. Jeg har ikke noe imot at de snakker om det men hvorfor snakke om det så mye? Er det fordi de jobber for de rike?

Det er jo venstresiden som stadig trekker fram det for å få folk til å tro det du skriver her.

Nei, de jobber ikke for de rike, (det er venstresiden sin feilinformasjon), de jobber for vekst i Norge for at landet til slutt ikke skal falle sammen.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg vil ha en statsminister som følger med på norske nyheter med norske vinklinger. 

• Liker 2
Skrevet (endret)
naom skrev (4 timer siden):

image.thumb.png.ccfcae9e26e061c4166dc0995b5a2263.png

Hvor finner man forresten hele denne videoen? Finner bare dette 3 sekunders klippet. Hadde vært fint og sett hele intervjuet da det hadde gitt litt mer kontekst. Den ser heller ikke ny ut. 

Tenker at det kan ikke være så mye negativt å si når man desperat må lete fram 16 år gamle videoer og 3 sekunders klipp fra flere år tilbake i forsøk på svertekampanjer

Endret av Alizee
  • Liker 3
Skrevet
Bålkaffe skrev (1 time siden):

Jeg vil ha en statsminister som følger med på norske nyheter med norske vinklinger. 

Jepp, viktig å fokusere på verdens navle for på den måten best tjene sitt folk. Som når "oljefondet" får instrukser og så legger seg ut med USA, og risikerer enda større problemer med handel en den katastrofale toll avtalen gav oss.... 

• Liker 1
Skrevet
Tiuren skrev (18 minutter siden):

Jepp, viktig å fokusere på verdens navle for på den måten best tjene sitt folk. Som når "oljefondet" får instrukser og så legger seg ut med USA, og risikerer enda større problemer med handel en den katastrofale toll avtalen gav oss.... 

Man kan skrive noe Trump ikke liker og legge seg ut med USA idag, så det tar jeg ikke så innmari seriøst. 

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for brudd på rommets retningslinjer.

Sciurus, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...