AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:53 #1 Skrevet torsdag kl 11:53 Hvilken dårlige vaner hadde vedkommende, som du ikke kunne leve med? Anonymkode: 9a091...637
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:55 #2 Skrevet torsdag kl 11:55 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvilken dårlige vaner hadde vedkommende, som du ikke kunne leve med? Anonymkode: 9a091...637 At han var i et kriminelt miljø ! Anonymkode: 61ecf...029 9 1 7
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:58 #3 Skrevet torsdag kl 11:58 Tok aldri ut av oppvaskemaskinen. Anonymkode: fdd29...aa5 1 1 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:02 #4 Skrevet torsdag kl 12:02 Ingen personlig erfaring, men om jeg skal gjette to: Havner i fengsel jamt og trutt og får juling av andre kjeltringer. Anonymkode: 40cea...c38
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:07 #5 Skrevet torsdag kl 12:07 Nær tilknyttning til sin mor. Anonymkode: 474e3...a3d
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:07 #6 Skrevet torsdag kl 12:07 Ble aldri sammen og vi datet heller aldri seriøst, men festing hos hells angels og et livsmotto om at ALT måtte prøves, bortsett fra heroin. Lite ektemann-materiale. Anonymkode: f012b...ee6 4
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:11 #7 Skrevet torsdag kl 12:11 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hvilken dårlige vaner hadde vedkommende, som du ikke kunne leve med? Anonymkode: 9a091...637 Jævlig narsissist... Anonymkode: 19fff...cce 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:16 #8 Skrevet torsdag kl 12:16 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Ingen personlig erfaring, men om jeg skal gjette to: Havner i fengsel jamt og trutt og får juling av andre kjeltringer. Anonymkode: 40cea...c38 Og ettersom jeg hører er det mye nattarbeid. Anonymkode: ef894...39a 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:17 #9 Skrevet torsdag kl 12:17 Var ikke i et kriminelt miljø når forholdet ble innledet men havnet i et etter flere år. Dette var selvsagt ikke greit og mye av grunnen til at forholdet ikke fungerte. Det værste var vel når kriminelle handlinger ble blandet inn i dagliglivet så jeg ufrivillig ble blandet inn. Ønsker ikke å være i et forhold med noen i et kriminelt miljø. Grunnen til at det ikke ble slutt med en gang var løfte om å komme ut av miljøet men det skjedde ikke. Anonymkode: 61444...a0d 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:20 #10 Skrevet torsdag kl 12:20 Måtte være tilgjengelig på tel døgnet rundt, sjeldent ordentlig tilstede i sosiale sammenhenger og gikk til tider med skuddsikker vest. Anonymkode: 6d458...43c 1 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:26 #11 Skrevet torsdag kl 14:26 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ingen personlig erfaring, men om jeg skal gjette to: Havner i fengsel jamt og trutt og får juling av andre kjeltringer. Anonymkode: 40cea...c38 Dessverre havner de altfor sjeldent i fengsel. Men det er mye advokatutgifter og mas ifm siktelser hele veien. Konflikter på tvers av de kriminelle miljøene er det hele tiden. Forstår ikke at de orker. Men når du først er inne i det, så er vanskelig å komme seg ut. Skylder penger, skylder tjenester, folk sitter på info osv osv. Hold dere unna den type folk sier jeg bare. De lover at de er på vei ut, "skal bare", men kommer seg aldri ut. Anonymkode: 6d458...43c
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 23:08 #12 Skrevet torsdag kl 23:08 Tja, han var konstant på telefonen og hadde flere telefoner til ulike formål. Høres kanskje dumt ut, men det var det første jeg begynte å irritere meg over. La vi avtaler, ble de ofte brutt i siste liten fordi han måtte være tilgjengelig 24/7 - og det skjedde stadig viktig noe «viktig» hvor han trengtes. Syntes ellers det var ubehagelig med våpen i leiligheten og etter en episode hvor det dukket opp en mann med machete på døra, orka jeg ikke lenger (turte ikke lenger) å være hos han. I tillegg var det litt rart å plutselig ufrivillig «henge» med andre han kjente som var menn som har hatt ansiktet klistret utover avisforsidene, omtalt som «farlige». Men det som fikk meg til å ta til fornuften var at han hadde ekstremt mange narsissistiske trekk, som til slutt ble for mye. Anonymkode: 64911...c0f 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 23:17 #13 Skrevet torsdag kl 23:17 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hvilken dårlige vaner hadde vedkommende, som du ikke kunne leve med? Anonymkode: 9a091...637 Dårlig økonomisk sans, brukte opp pengene hver månde lenge før han hadde penger, gikk på steroider, var sjalu og egentlig ganske egoistisk. Anonymkode: 4e0a5...b01
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå