Gå til innhold

Jeg har bare blitt avvist av to av de sikkert nærmere hundre jeg har datet. Derfor jeg er så rar?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har en teori om at jo bedre man gjør det med damer jo mer bryr man seg om hvilken fortid de har osv. Jeg vil jo ikke at en dame har vært med en fyr som er som meg selv eller enda verre. Da jeg var ung og uerfaren hadde det mye mindre å si. Det samme gjelder andre krav til personlighet og fortid.

Samtidig blir kravene mine til utseende mye lavere siden jeg opplever at jeg har datet det meste uansett. Og det gir meg ikke noe mer å date en modell enn en med søte skavanker. Tanker?

Endret av Majer
Skriveleif
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har pult 100 hadde du vært uaktuell som partner for meg 🤣

Anonymkode: 082b1...733

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Bare 98 tydeligvis.

Anonymkode: 78746...dd4

• Liker 4
Skrevet

Har også datet mange og veldig sjelden blitt avvist, men bryr meg mye mer om hvordan vi passer sammen, kommuniserer, refleksjon og felles drømmer om en felles fremtid en om hvem de har vært bortpå. Men så har jeg sjelden hatt sex med noen bare for å ha sex med de. Og er i stabilt forhold nå

• Liker 5
Skrevet

Tankene mine er at du er en dust og henger alt for mye på KG. 

Anonymkode: a73fa...4d3

• Liker 23
  • Nyttig 5
Skrevet
Majer skrev (33 minutter siden):

Jeg har en teori om at jo bedre man gjør det med damer jo mer bryr man seg om hvilken fortid de har osv. Jeg vil jo ikke at en dame har vært med en fyr som er som meg selv eller enda verre. Da jeg var ung og uerfaren hadde det mye mindre å si. Det samme gjelder andre krav til prrsonlighet og fortid.

Samtidig blir kravene mine til utseende mye mykere siden jeg opplever at jeg har datet det meste uansett. Og det gir meg ikke noe mer å date en modell enn en med søte dkavanker. Tanker?

Hvis du har datet over 100 har du ikke blitt avvist av bare to. Men det er fullt mulig å avvise noen på en måte hvor man snur situasjonen rundt og får de til å tro at de gikk vekk fra det selv. F.eks hvis damer blir veldig usikre på om dette er en fyr det kan bli problematisk med etterpå. Noe jeg mistenker kan har forekommet noen ganger ut fra måten du skriver på her…

Anonymkode: 0a436...d45

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg tror ikke teorien din stemmer. Jeg tror jo mer usikker man er jo mindre tåler man at den andre har levd ett liv før en. 

Du sier jo rett ut at du ikke liker deg selv, ikke respekterer deg selv og ikke er god nok sånn som du er og har vert. Ser du det i det du har skrevet? Hvorfor så dømmende mot deg selv og andre? Hva tjener det? 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvis du har pult 100 hadde du vært uaktuell som partner for meg 🤣

Anonymkode: 082b1...733

Nei, en del har vært religiøse og andre avsluttet jeg det med før sex. Det er så teit når noen ikke sier før date nr 1 hva de er ute etter for da føler jeg fort at jeg utnytter dem og trekker meg unna før sex

Skrevet

Men jeg får på en måte følelsen av at damene jeg møter er desperate etter forhold og lar seg lure til det ene og det andre. Det er så turn off når jeg tenker på mennene som har lurt dem. Det er altså ikke damene i seg selv som er problemet 

Skrevet

At du som mann skriver på kvinneguiden hadde vært turn off for meg. 

Anonymkode: e615d...982

• Liker 4
  • Nyttig 7
Skrevet

Var det de hundre damer i Thailand? Du har flere barn med forskjellige kvinner og du er fortsatt på søk? 🤭

Anonymkode: dcab8...fb5

• Hjerte 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg forstår ikke helt problemet ditt. Hvis du har så mange å velge i så velg ei som passer med synet ditt, da vel. Ingen som prakker på deg ei dame. Og at kvinner er så desperate??? 
Også merkelig at du virker mer opptatt av hennes antall tidligere partnere, enn å treffe på ei du klikker med. Å være så fiksert som du er på det, må jo være tungt, for ikke å si bortkastet og gå å bekymre seg for, det virker mest veldig spesielt. 

Anonymkode: b5fea...169

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt: du har datet 100 damer, blitt avvist 2 ganger. Det betyr at du har «forkastet» 98 damer? Hvorfor i all verden dater du om du åpenbart ikke er klar for noe forhold?! Om ingen av disse 98 damene oppfyller kravene dine, så bør du være mer selektiv i forkant av en date. Du kaster jo bare bort tiden til damene, og det er ikke særlig hyggelig gjort.

For øvrig helt enig med den over her som skriver at det garantert er fler enn 2 som har trukket seg unna uten å avvise deg direkte. Vi gjør sånt, fordi vi ikke vil såre mannens ego. 

• Liker 12
Skrevet
Majer skrev (16 timer siden):

Men jeg får på en måte følelsen av at damene jeg møter er desperate etter forhold og lar seg lure til det ene og det andre. Det er så turn off når jeg tenker på mennene som har lurt dem. Det er altså ikke damene i seg selv som er problemet 

Høres ut som du møter feil damer? Jeg har møtt noen som har vært litt desperate etter forhold, og det stemmer sjelden, men jeg har nå aldri tenkt på at de har blitt lurt av menn som utgir seg å se etter et forhold, men bare vil ha sex. Hvordan mener du de skal klare å skille det? Jeg er ganske sikker på at jeg hadde lært meg det spillet på kort tid...

• Liker 2
Skrevet
Majer skrev (18 timer siden):

Jeg har en teori om at jo bedre man gjør det med damer jo mer bryr man seg om hvilken fortid de har osv. Jeg vil jo ikke at en dame har vært med en fyr som er som meg selv eller enda verre. Da jeg var ung og uerfaren hadde det mye mindre å si. Det samme gjelder andre krav til personlighet og fortid.

Samtidig blir kravene mine til utseende mye lavere siden jeg opplever at jeg har datet det meste uansett. Og det gir meg ikke noe mer å date en modell enn en med søte skavanker. Tanker?

Menn med litt livserfaring, gode egenskaper til å kommunisere og et utseende som kan trigge den første daten hos en kvinne, har enorme fordeler i dagens datingverden.

Det blir som et jobbintervju, har du vært på mange nok så gruer du deg ikke lenger. Du går dit for å imponere.
Derfor har dating gjennom apper blitt et spill for en del menn, et spill der jeg ikke behøver å gjenta hva premien er.🙃

• Liker 2
Skrevet
Gratis skrev (46 minutter siden):

Menn med litt livserfaring, gode egenskaper til å kommunisere og et utseende som kan trigge den første daten hos en kvinne, har enorme fordeler i dagens datingverden.

Det blir som et jobbintervju, har du vært på mange nok så gruer du deg ikke lenger. Du går dit for å imponere.
Derfor har dating gjennom apper blitt et spill for en del menn, et spill der jeg ikke behøver å gjenta hva premien er.🙃

Ja, jeg tror du er inne på noe essensielt. Og jo bedre man gjør det jo mer selvtillit får man, og man blir ikke redd for utfallet. Veldig mange liker dessverre selvtillit mer enn en del andre egenskaper.

Da kan man være "leken" og tilpasse seg den andre på en helt annen måte siden man ikke tenker på hvordan man selv fremstår, men klarer å fokusere på den andre 

Fjellmannover190 skrev (1 time siden):

Høres ut som du møter feil damer? Jeg har møtt noen som har vært litt desperate etter forhold, og det stemmer sjelden, men jeg har nå aldri tenkt på at de har blitt lurt av menn som utgir seg å se etter et forhold, men bare vil ha sex. Hvordan mener du de skal klare å skille det? Jeg er ganske sikker på at jeg hadde lært meg det spillet på kort tid...

Ja, det er nettopp det. Jeg føler også at jeg hadde lært meg det spillet på kort tid. Egentlig føler jeg at jeg hadde lært meg det spillet før jeg i det hele tatt hadde blitt lurt- man hører tross alt om det overalt. Så når folk da blir lurt blir det ekstra irriterende 

micromaya skrev (2 timer siden):

Jeg skjønner ikke helt: du har datet 100 damer, blitt avvist 2 ganger. Det betyr at du har «forkastet» 98 damer? Hvorfor i all verden dater du om du åpenbart ikke er klar for noe forhold?! Om ingen av disse 98 damene oppfyller kravene dine, så bør du være mer selektiv i forkant av en date. Du kaster jo bare bort tiden til damene, og det er ikke særlig hyggelig gjort.

For øvrig helt enig med den over her som skriver at det garantert er fler enn 2 som har trukket seg unna uten å avvise deg direkte. Vi gjør sånt, fordi vi ikke vil såre mannens ego. 

Jeg vet ikke om antallet er nøyaktig hundre da, men ca. Jeg har stort sett møtt folk mens jeg har reist fra A til B, vært på aktiviteter osv. Det har gjort at jeg ikke har visst noe til lite om dem før vi dro på første date. Nei, det er ikke hyggelig gjort, men det er bedre enn å snakke med noen man ikke ender opp med i flere dager eller uker som på datingapper. To av dem ledet til forhold av varighet. Den ene var jeg sammen med i et tosifret antall år, og jeg rundet nettopp tredve 

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jeg forstår ikke helt problemet ditt. Hvis du har så mange å velge i så velg ei som passer med synet ditt, da vel. Ingen som prakker på deg ei dame. Og at kvinner er så desperate??? 
Også merkelig at du virker mer opptatt av hennes antall tidligere partnere, enn å treffe på ei du klikker med. Å være så fiksert som du er på det, må jo være tungt, for ikke å si bortkastet og gå å bekymre seg for, det virker mest veldig spesielt. 

Anonymkode: b5fea...169

Jeg bryr meg ikke om antallet, men hva slags mennesker. Heller at hun har ligget med hundre snille menn som hun har visst har vært cleane enn en ons hun ikke visste noen ting om

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Var det de hundre damer i Thailand? Du har flere barn med forskjellige kvinner og du er fortsatt på søk? 🤭

Anonymkode: dcab8...fb5

Aldri møtt noen i utlandet, og er desperat etter barn 

Skrevet

Alle er vel selektive når det gjelder å være seriøs og kanskje få barn med vedkommende. Da gjelder andre ting enn om man bare skal ha det gøy. 

Men kriteriene dine er jo rare, hvis folk bare hadde vært med utrolige flotte folk så hadde de jo stort blitt i det forholdet og ikke vært tilgjengelig for å date deg. Og hvis du hadde møtt typ en ung enke så ser vel neppe hun ute etter en mann som har data halve bøgda.

Anonymkode: 7b384...dcc

• Liker 2
Skrevet

Jeg har aldri blitt avvist av en eneste en og vet selv jeg er over gjennomsnittet både i utseende og personlighet. Hatt sex med utrolig få, det er ikke det er jeg er sær fordi jeg kan få «hvem jeg vil». Jeg er sær fordi jeg har en standar som de fleste i dagens samfunn ikke passer inn i. Personlighet og verdier er langt mer viktig for meg enn utseende. Kan lett date og være sammen med en mindre pen mann, så lenge han har personligheten og verdiene jeg trenger. Utseende betyr svært lite hvis man skal finne en partner for livet, for meg. Jeg finner tiltrekning i det indre. 

Anonymkode: 0c1f4...082

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Alle er vel selektive når det gjelder å være seriøs og kanskje få barn med vedkommende. Da gjelder andre ting enn om man bare skal ha det gøy. 

Men kriteriene dine er jo rare, hvis folk bare hadde vært med utrolige flotte folk så hadde de jo stort blitt i det forholdet og ikke vært tilgjengelig for å date deg. Og hvis du hadde møtt typ en ung enke så ser vel neppe hun ute etter en mann som har data halve bøgda.

Anonymkode: 7b384...dcc

Ja, jeg har tenkt at jeg passer godt med e ung enke, men de vokser ikke på trær

Ikke alle som passer sammen selv om de er flotte

Skrevet

Jeg vet ikke helt hva du mener med " rar" 

Jeg gqr jo fått med meg at du er en fyr som reflekterer og g, siden du ruber på mye her ikke da 😊

Men det er jo ikke negativt. 

Men jeg lurte litt på hva som er målet ditt for datingen, siden du tydeligvis bruker mye tid på det. 

Er det dånn du liker å date, eller er måler å tåle en kjæreste som du kan være med i lang tid/ for livet? 

Anonymkode: fb30f...ec0

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...