AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:09 #1 Skrevet torsdag kl 11:09 Hvordan ville dere ha formidlet til noen at dere har mistet lysten på de? Anonymkode: 661eb...60d
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:12 #2 Skrevet torsdag kl 11:12 Det hadde jeg mest sannsynlig ikke gjort. Men relasjonen hadde vært over og jeg hadde heller fokusert på et smidig brudd. Anonymkode: b2e4c...010 5 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:13 #3 Skrevet torsdag kl 11:13 Kommer an på mange faktorer. Er det parforhold, fuck friends, dating? Skal du si det til mann eller kvinne? Hva er grunnen til at du har mistet lysten, er det noe som kan komme tilbake? Samboeren mistet lysten på meg i en periode da jeg oppførte meg veldig ufint mot han, han forklarte at følelsen av utrygghet gjorde at han mistet lysten, som jo er veldig naturlig. Etter hvert som jeg jobbet mer med meg selv og han følte seg trygger, så kom også lysten tilbake. Anonymkode: 361c2...ba6
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:26 #4 Skrevet torsdag kl 11:26 "Det er slutt". For det er jo det som er konsekvensen Anonymkode: ae268...ebd 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:29 #5 Skrevet torsdag kl 11:29 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Kommer an på mange faktorer. Er det parforhold, fuck friends, dating? Skal du si det til mann eller kvinne? Hva er grunnen til at du har mistet lysten, er det noe som kan komme tilbake? Samboeren mistet lysten på meg i en periode da jeg oppførte meg veldig ufint mot han, han forklarte at følelsen av utrygghet gjorde at han mistet lysten, som jo er veldig naturlig. Etter hvert som jeg jobbet mer med meg selv og han følte seg trygger, så kom også lysten tilbake. Anonymkode: 361c2...ba6 Skal si det til en mann jeg er i et forhold med. Han har dessverre gjort så mange ting, som har ført til at jeg ikke har lyst på han og å deale med han føles som et ork. Jeg er kvinne. Anonymkode: 661eb...60d
Rotemor Skrevet torsdag kl 11:38 #6 Skrevet torsdag kl 11:38 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Skal si det til en mann jeg er i et forhold med. Han har dessverre gjort så mange ting, som har ført til at jeg ikke har lyst på han og å deale med han føles som et ork. Jeg er kvinne. Anonymkode: 661eb...60d Hvorfor er det valget ditt? Hva med «Dette fungerer ikke for meg, lenger» »Jeg har ikke de rette følelsene..» »Dette forholdet har ikke blitt som ønsket» osv osv. 3 4
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:38 #7 Skrevet torsdag kl 11:38 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Skal si det til en mann jeg er i et forhold med. Han har dessverre gjort så mange ting, som har ført til at jeg ikke har lyst på han og å deale med han føles som et ork. Jeg er kvinne. Anonymkode: 661eb...60d Da slår du bare opp og går videre. No drama. Anonymkode: b2e4c...010 3
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:54 #8 Skrevet torsdag kl 11:54 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Skal si det til en mann jeg er i et forhold med. Han har dessverre gjort så mange ting, som har ført til at jeg ikke har lyst på han og å deale med han føles som et ork. Jeg er kvinne. Anonymkode: 661eb...60d Da høres det jo ut som forholdet er over, ikke bare lysten. I dette tilfelle tenker jeg det er unødvendig å nevne lyst, si heller at du ikke lenger har de følelsene som må være tilstede for at et parforhold skal fungere og at du ønsker å gjøre det slutt. Anonymkode: 361c2...ba6 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 13:43 #9 Skrevet torsdag kl 13:43 Har du tenkt om å fortsette å være i forholdet, selvom du ikke har lyst på han? Anonymkode: dd9b2...eb9 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:46 #10 Skrevet torsdag kl 14:46 Jeg pleier å si til kvinner jeg mister lysten på at min libido svinger med årstiden, og at jeg nå har gått inn i en dvaleperiode. Det synes jeg er en hensynsfull måte å avslutte sexen på. Anonymkode: 027c2...fbe 4
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:16 #11 Skrevet torsdag kl 16:16 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har du tenkt om å fortsette å være i forholdet, selvom du ikke har lyst på han? Anonymkode: dd9b2...eb9 Nei, men han er vanskelig å bli kvitt... Anonymkode: 661eb...60d
Rotemor Skrevet torsdag kl 16:35 #12 Skrevet torsdag kl 16:35 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Nei, men han er vanskelig å bli kvitt... Anonymkode: 661eb...60d Nei, det er du som er utydelig. 2 3
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:43 #13 Skrevet torsdag kl 16:43 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvordan ville dere ha formidlet til noen at dere har mistet lysten på de? Anonymkode: 661eb...60d Selfølgelig sårer du, er ikke mulig å si det der uten å såre. Om du har lyst å gå fra personen pga det, så sier du heller at interessen ikke er der lenger eller at du føler dere har vokst fra hverandre og at du ønsker å avslutte forholdet. Sårer, men greiere å si enn at du har mistet lysten på personen. Anonymkode: 530f5...72e
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:58 #14 Skrevet torsdag kl 16:58 Det greier du ikke å si uten å såre den andre. Med mindre den andre er en person som har mistet følelsene sine ovenfor deg, eller hvis vedkommende hadde lite med følelser fra før av. Anonymkode: 03a8c...3b8 1
Bamseklemmer Skrevet fredag kl 02:02 #15 Skrevet fredag kl 02:02 (endret) AnonymBruker skrev (14 timer siden): Skal si det til en mann jeg er i et forhold med. Han har dessverre gjort så mange ting, som har ført til at jeg ikke har lyst på han og å deale med han føles som et ork. Jeg er kvinne. Anonymkode: 661eb...60d Sannheten kan smerte, men vær glad du er ærlig.. Sier du noe annet, blir det bare løgn.. Og skal du endre på ting, må det endringer til.. Skal du ha dårlig samvittighet av si sannheten? Nei, det synes jeg ikke🫡 Skal man si ifra når sexen ikke er god? Ja, vanligvis hjelper det stort, fordi du blir hørt.. Skjønne godt at dette blir et ork.. han verken ser deg, eller visuelt ser at du har mistet lysten. Du er blitt et objekt og ikke kjæreste, pga at han mangler seksuellt innsyn i deres sexlivet🙄 Endret fredag kl 02:06 av Bamseklemmer Skriveleif..
AnonymBruker Skrevet fredag kl 06:36 #16 Skrevet fredag kl 06:36 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Skal si det til en mann jeg er i et forhold med. Han har dessverre gjort så mange ting, som har ført til at jeg ikke har lyst på han og å deale med han føles som et ork. Jeg er kvinne. Anonymkode: 661eb...60d Er det han som har gjort ting? Eller bruker du ting han har gjort som skalkeskjul for at du som kvinne har mistet lysten? Slik som tilfellet er for 50% av kvinner i forhold. La meg gjette; du tenker sikkert også at du fortjener en bedre mann enn dette? Anonymkode: 3edd8...abb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå