kitekatt Skrevet 27. mars 2006 #1 Skrevet 27. mars 2006 Hun som skulle lage "bordkortene" mine sier det er vanskelig å skrive på silkebånd *sukk* Ville jo ha slike som dette. Noen med erfaringer? Type bånd som er lettere enn andre å skrive på e.l?
aline Skrevet 27. mars 2006 #2 Skrevet 27. mars 2006 du får kjøpt maling/penner som er lagd til å skrive på stoff, de vil jeg tro fungerer helt fint på silkebånd også. tror ikke det koster all verdens for en slik penn, fåes på hobbybutikker ihvertfall.
Susan Sto Helit Skrevet 27. mars 2006 #3 Skrevet 27. mars 2006 Kanskje du kan finne en måte å feste silkebåndene på, slik at de ikke sklir så lett. Tusj til å skrive på stoff med er jo gjerne det man bruker til å merke barneklær med, så det kan du jo sikkert få bruk for senere også.
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 27. mars 2006 #4 Skrevet 27. mars 2006 Du får kjöpt penner på alle slags hobbybutikker som funker helt fint på silkebånd. Kjöp en penn og et bånd selv, og pröv... Det skal heller ikke koste hele verden. ca en femtilapp.
Sun Mei Skrevet 27. mars 2006 #5 Skrevet 27. mars 2006 Det finnes penner, bla. på Panduro, spm skriver med litt "hevet" tekst på silkebåndet. Den kan du bruke.
Boogie Skrevet 27. mars 2006 #6 Skrevet 27. mars 2006 Har kjøpt en penn som er til å skrive på stoff!! Kjøpte på en hobbybutikk. Fungerer bra! Skal nemlig også ha slike bordbånd
Lassie Skrevet 27. mars 2006 #7 Skrevet 27. mars 2006 Ellers så er det noen som bruker det i printeren, men jeg tør ikke garantere for printeren, for jeg har ikke turt å gjøre det selv.
Gjest Fantus Skrevet 27. mars 2006 #8 Skrevet 27. mars 2006 Vi brukte noen gele-penner som laget litt uthevet skrift til å lage sånne bordkort som du har tenkt deg. Ta en titt på hjemmesiden til produktet Du får kjøpt dem på panduro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå