jfkdkdod Skrevet torsdag kl 11:06 #1 Skrevet torsdag kl 11:06 Vi er usikre på hvor vi skal bli boende når barna blir større, Oslo (vest) der mannen har vokst opp eller Ski. Noen som har vokst opp noen av områdene som har innspill om hvordan det er å vokse opp som barn/ungdom i Ski vs Oslo vest?
nattsvermer Skrevet torsdag kl 11:16 #2 Skrevet torsdag kl 11:16 Definitivt Ski! Jeg har bodd flere år i Bærum øst, men har flyttet til Nordre Follo. Ikke Ski, men i samme kommune. Området jeg bor i har høy andel med høyt utdannede, men det er mye mer avslappet og mindre jag og press enn vest for Oslo. 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:24 #3 Skrevet torsdag kl 11:24 Koselig og fint litt lengre bort også Ås . Kort vei til alt og 17 min m tog til Oslo Anonymkode: 6b3f2...28e 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:48 #4 Skrevet torsdag kl 19:48 Selv vokst opp i Bærum, bor i Ski nå. Vil si at Ski er et bedre sted å vokse opp. Mindre merkepress men fortsatt relativt ressurssterke foreldre Anonymkode: 8574e...949 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå