AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:02 #1 Skrevet torsdag kl 11:02 Hvordan bekreftelse trenger akkurat du i ditt parforhold for å føle deg elsket og tilfreds? Trenger noen tips i mitt relativt nye forhold for å gi henne det hun fortjener. Anonymkode: 2e413...807
Macro Skrevet torsdag kl 11:07 #2 Skrevet torsdag kl 11:07 Det hjelper jo ikke dama di at vi forteller hva VI trenger, men ok. At han prioriterer meg og familien, at han planlegger fritiden vår sammen med meg og at han snakker og handler som OSS i fremtidsprat. Han forventer det samme tilbake. 1 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:07 #3 Skrevet torsdag kl 11:07 Jeg liker genuine kompliment. At han ikke skjuler meg, men presenterer meg for folk vi møter på. At han husker på meg iløpet av dagen. Som å kjøpe inn det jeg liker, eller noe jeg trenger. At han er fysisk nær meg ute blant folk. At han stiller opp uten jeg trenger å be om det. At han lytter. At han liker å finne på ting med meg og planlegger for noe frem i tid. At han bruker ord som vi og oss. At han begjærer meg og tar initiativ til sex. At han spør om jeg vil ha noe når han først har reist seg opp og står på kjøkkenet. At han bidrar på lik linje som meg til huslige og kjedelige oppgaver. At han av og til lager middag helt selv, handler og styrer og vil vise meg hva han kan. Alt dette uten å skryte eller stå der som en flink bisk som skal bli belønnet for å ha gjort det 😇 Anonymkode: 41270...157 6 4 6
mommyaka Skrevet torsdag kl 11:08 #4 Skrevet torsdag kl 11:08 At du ser henne, hører henne, gir komplimenter, hjelper henne. Er tilstede. Gjør ting hun vil,høre på hint. God kommunikasjon. 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:33 #5 Skrevet torsdag kl 11:33 At ord og handling samstemmer. Anonymkode: 0da37...498 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:39 #6 Skrevet torsdag kl 11:39 Komplimenter, gode ord, kvalitetstid sammen og fysisk berøring (ikke bare sex!!!) Anonymkode: d4107...aed 1
Fighter83 Skrevet torsdag kl 11:39 #7 Skrevet torsdag kl 11:39 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Hvordan bekreftelse trenger akkurat du i ditt parforhold for å føle deg elsket og tilfreds? Trenger noen tips i mitt relativt nye forhold for å gi henne det hun fortjener. Anonymkode: 2e413...807 For de fleste betyr det mer komplimenter. Jeg liker rumpa de i den buksa. Har du klipt håret, jeg liker det sånn der. Så fine negler du har. Jeg liker at du bruker slike topper, gensere osv. Jeg har ikke slikt bekreftelsesbehov men noe annerledes enn dette. At man lytter og hensyntar mine behov står vel som det viktigste. At man tilbringer litt tid med meg, at man ikke er redd for å introdusere meg for omverden i lag med seg, har lyst på sex og nærhet på jevnlig basis med meg, har lyst på å høre mine meninger om diverse. Forteller om verden sin og er interessert og spør om min. 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:59 #8 Skrevet torsdag kl 12:59 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan bekreftelse trenger akkurat du i ditt parforhold for å føle deg elsket og tilfreds? Trenger noen tips i mitt relativt nye forhold for å gi henne det hun fortjener. Anonymkode: 2e413...807 At han viser at han ser meg, og setter pris på meg. Hva liker hun? Husk alle er ulike. Anonymkode: a0fd8...28b 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 13:03 #9 Skrevet torsdag kl 13:03 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvordan bekreftelse trenger akkurat du i ditt parforhold for å føle deg elsket og tilfreds? Trenger noen tips i mitt relativt nye forhold for å gi henne det hun fortjener. Anonymkode: 2e413...807 Alle har forskjellige kjærlighetspråk, hun må fortelle deg sitt! Anonymkode: 483ce...eba
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 13:18 #10 Skrevet torsdag kl 13:18 Kvinne her. Alle trenger vel litt bekreftelse i ny og ned. Jeg personlig setter stor pris på - når mannen sender "Ha en fin dag, elsker deg, har lyst på deg"-meldinger om mårran eller utover dagen, det er ikke alltid vi er hjemme sammen når vi forlater huset om mårran pga. trening/arbeidstid. En av oss gjør det nesten hver dag. Og da er det hyggelig med svar også🥰 - at han kommer bak meg og tar rundt meg ved kjøkkenet eller klapser meg på rumpa når han går forbi meg i huset - når han tydelig har lyst på meg og tar meg inntil seg når han vil ha sex, blir mo i knærne av det - komplimenter, så klart 😛 Vært sammen i 13 år. Anonymkode: ba71d...d96 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 13:37 #11 Skrevet torsdag kl 13:37 Hvis dere nettopp er blitt sammen, og hun klager over at du gir henne forlite oppmerksomhet, syns jeg det er litt merkelig.. her ville jeg vært obs, pass på at du ikke utseletter deg selv i et forsøk på å tekkes noen som kanskje aldri blir fornøyd, eller syns det blir bra nok. Anonymkode: 68e76...ea3 2
Trolltunge Skrevet torsdag kl 14:55 #12 Skrevet torsdag kl 14:55 Jeg får bekreftelse gjennom: At han viser glede når han ser meg. At han tydelig viser at han ønsker å være sammen med meg, og prioriterer meg foran annet. At han gjerne handler med seg ting jeg liker for å glede meg. At han legger armene rundt meg når jeg kommer og legger meg. At han viser at han liker og tenner på kroppen min. At han snakker fint om meg til andre, og tydelig er stolt over meg og setter pris på meg. At han ringer meg og savner meg når han er borte. At han noterer seg mentalt ting jeg ønsker meg og liker, så han kan gi meg gaver som gleder meg til jul og fødselsdagen. At han ser på meg meg kjærlighet i blikket. At han er svært lojal mot meg, og ikke nøler med å forsvare meg. At han tydelig synes jeg er fin når jeg har kledd meg opp. Sikkert mer også, men han viser egentlig jevnt over i alt at han er glad i meg, bryr seg om hvordan jeg har det, ønsker meg godt og at han er glad for å ha meg i livet. 3
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:20 #13 Skrevet torsdag kl 15:20 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvordan bekreftelse trenger akkurat du i ditt parforhold for å føle deg elsket og tilfreds? Trenger noen tips i mitt relativt nye forhold for å gi henne det hun fortjener. Anonymkode: 2e413...807 Kjæresten min sleit veldig med at jeg trengte mye mer enn han var vant med. Ikke bare fordi forholdet han var vant med var dødt og en dame som absolutt ikke ville ha noe med han å gjøre, og han ville ikke ha noe med henne å gjøre heller, men også fordi han ikke er komfortabel eller vant med å vise eller dele følelser på noen som helst måte. Det har gått seg veldig mye til fordi vi har utrolig nok klart å snakke om det regelmessig. Men han har også vært ekstremt motivert til å prøve å møte meg litt på endel ting. Jeg har også måttet akseptere han for det han er og lære meg å tolke ting slik han faktisk mener det. Han må dele litt mer, jeg må forvente litt mindre. Viktig å forklare hverandre og forstå hverandre hvordan ens kjærlighetsspråk faktisk er. Og lære hvordan den andre best mottar kjærlighet vs. hvordan man selv vil vise. Min kjæreste elsker kos. Bare helt vanlig kos. Bli klappet på, kost, holdt rundt, ligge på fanget. Jeg elsker å kose på han. Jeg elsker å bli kysset, så han har lært seg å kysse meg mer. Vi begge elsker å gjøre ting for hverandre og sammen, så det er vi flinke på. Jeg trenger å få en melding innimellom hvor han utrykker at han savner/elsker meg. Det er han dårlig på, men han tar det igjen munlig i samtaler på telefon. Det tar tid å finne ut av sånne ting. Men man MÅ snakke sammen. Og det kan være veldig vanskelig i starten. Anonymkode: a3322...d31
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:24 #14 Skrevet torsdag kl 15:24 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvordan bekreftelse trenger akkurat du i ditt parforhold for å føle deg elsket og tilfreds? Trenger noen tips i mitt relativt nye forhold for å gi henne det hun fortjener. Anonymkode: 2e413...807 Han viser i handling at jeg er hans prioritet hver eneste dag. Han skriver også en fin melding hver eneste morgen. Ekte kjærlighet er å vise i handling at du elsker kjæresten din🥰 Anonymkode: c4d9f...34f
Strigiformes Skrevet torsdag kl 15:28 #15 Skrevet torsdag kl 15:28 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han viser i handling at jeg er hans prioritet hver eneste dag. Han skriver også en fin melding hver eneste morgen. Ekte kjærlighet er å vise i handling at du elsker kjæresten din🥰 Anonymkode: c4d9f...34f Så søtt 💕
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:30 #16 Skrevet torsdag kl 15:30 Jeg trenger ingen bekreftelse. Vi har jo valgt hverandre. Jeg er nok ei dame med god selvfølelse og trenger derfor ikke bekreftelse, ros og ekstra oppmerksomhet fra omgivelsene for å være tilfreds. Anonymkode: 672f6...b1e 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:35 #17 Skrevet torsdag kl 15:35 Finn ut kjærlighetespråket hennes. Jeg har tid, fysik kontakt og bekreftende ord som mitt. Noen har gaver og tjenester feks det har ikke jeg som mitt feks kjærlighetsspråk. Spør henne, du hva trenger du fra meg jenta mi, hva ønsker du av meg som du ikke føler du får. Du må jo ville møte henne. Men beste er at du viser interesserte og ønsker og møte henne. Samma tilbake også Anonymkode: 62499...748
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:36 #18 Skrevet torsdag kl 15:36 At jeg er en prioritet og at handling og ord samsvarer. God kommunikasjon, har du ikke tid eller ting kan oppstå, og det er greit, men fortell meg det. Ha et ønske om å vise meg frem og ha meg med hvis kompisene samles. Ikke nødvendig at jeg blir med hver gang, men har behov for å føle meg ønsket fordi om. Anonymkode: fa839...c0e
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:39 #19 Skrevet torsdag kl 15:39 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg trenger ingen bekreftelse. Vi har jo valgt hverandre. Jeg er nok ei dame med god selvfølelse og trenger derfor ikke bekreftelse, ros og ekstra oppmerksomhet fra omgivelsene for å være tilfreds. Anonymkode: 672f6...b1e Da er ikke det ditt kjærlighetsspråk, at man trenger disse tingene er ikke noe galt i. Men får man ikke dekket kjærlighetspråket sitt så kan det gå hardt utover samlivet, ofte kan man overse hverandres fordi det ikke er noe du trenger men mannen din. Og gir man det man tror den andre vil kan ofte føre til at man føler seg ikke møtt. Det er ikke og være usikker bare fordi du ikke trenger disse tingene, det er bare ikke ditt kjærlighetsspråk Anonymkode: 62499...748
Perelandra Skrevet fredag kl 08:52 #20 Skrevet fredag kl 08:52 Tråden er ryddet for nedsettende og krenkende innhold og svar til dette. Perelandra, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå