Gå til innhold

Skuffet over batteritid garmin vivoactive

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte meg en garmin vivoactive. Det ble reklamert med 11 dager batteritid. Jeg har måtte lade den daglig. Jeg skjønner ikke hva som trekker batteri. Noen som har opplevd der samme og har noen tips?

Anonymkode: 3f9f7...bdc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kontakt garmin kundeservice

Anonymkode: 8f46d...e8c

Skrevet

Min Garmin (ikke samme modell) lader jeg en gang ukentlig om det, så ville klaget.

Anonymkode: db61b...354

Skrevet

Kommer ann på hvor mye som er på. Er gps på?

har du apper som den kommuniserer med. Min klokke vart ca 7 dager. Så lastet eg ned MIA appen, nå varer den max 3 dager

Skrevet

Kontakt kundeservice.
Ja 11 dager er overdrevet.
men hver dag skal du ikke trenge.
Med normal bruk burde den vare 5-6 dager.

Anonymkode: 80b5f...d36

Skrevet

Min varer over en uke, men dersom jeg bruker musikk app går det mye batteri raskt. 

Skrevet

Høres ut som en feil på din modell. Min seks år gamle vivoactive lades fortsatt bare 1 gang i uka til tross for at jeg trener mye med gps-en. 

Anonymkode: ce718...f57

Skrevet

Skal dra innom forhandleren og høre. Garmin sa at jeg også kunne sende den inn, men det er jo litt kjipt når den er helt ny.

Anonymkode: 3f9f7...bdc

Skrevet

Vet ikke nøyaktig hvor ofte jeg lader min, men over en uke mellom er det nok. Bruker den ikke til musikk da, men bruker gps'n hver dag til trening. 

Anonymkode: 58861...4fc

Skrevet

Oi! Lader min ca en gang i uka. Sporer du ofte aktiviteter? Går jo mye batteri på det, men likevel. Jeg sporer vel i snitt 40 min til dagen... 

Du kan prøve kundeservice, men de ber deg som regel bare koble den til pc-en og resette hele greia. 🙄 Min henger seg opp hele tiden uten at jeg får noe praktisk hjelp med det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...