Seigdama Skrevet 27. mars 2006 #1 Skrevet 27. mars 2006 Vet noen hvor jeg kan få kjøpt en klassisk "Chanel"-veske, den sorte med gull-lenke? Jeg så en av deltakerne i Shopoholic hadde en slik forrige mandag, men fikk ikke med meg hvor hun kjøpte den. Noen tips?
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2006 #2 Skrevet 27. mars 2006 Kanskje den lille veskebutikken på Oslo City? Ved utgangen på baksiden (mot Gunerius).
Seigdama Skrevet 27. mars 2006 Forfatter #3 Skrevet 27. mars 2006 Takk skal du ha! Da skal jeg prøve der.
Prinsesse på erten Skrevet 27. mars 2006 #4 Skrevet 27. mars 2006 Jeg tror hun i Shopoholic kjøpte vesken sin i en bruktbutikk. Husker ikke hvilken... Jeg tror ikke du finner slike klassiske Chanel vesker i Oslo City. Da ville jeg heller prøvd Benedicte Ferner eller tilsvarende. Eller selvfølgelig en bruktsjappe. En annen mulighet er selvfølgelig e-bay på nettet. Lykke til med jakten.
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2006 #5 Skrevet 27. mars 2006 Jeg tror hun i Shopoholic kjøpte vesken sin i en bruktbutikk. Husker ikke hvilken... Jeg tror ikke du finner slike klassiske Chanel vesker i Oslo City. Da ville jeg heller prøvd Benedicte Ferner eller tilsvarende. Eller selvfølgelig en bruktsjappe. En annen mulighet er selvfølgelig e-bay på nettet. Lykke til med jakten. ← Nå var det vel snakk om å kjøpe en kopiveske da, ikke en ekte Chanel...
Prinsesse på erten Skrevet 27. mars 2006 #6 Skrevet 27. mars 2006 Nå var det vel snakk om å kjøpe en kopiveske da, ikke en ekte Chanel... ← Jeg forstod det slik at hun ønsker seg the-real-thing.
Seigdama Skrevet 27. mars 2006 Forfatter #7 Skrevet 27. mars 2006 Beklager, jeg mente egentlig en fake, men ser nå av innlegget mitt at det ikke kommer klart frem. Skulle gjerne kjøpt en ekte Chanel, men det har jeg dessverre ikke råd til.
Gjest gjest1 Skrevet 27. mars 2006 #8 Skrevet 27. mars 2006 Helt utenom tema i denne tråden, men herregud hvilke "dommere" de har klart å grave frem. Jeg blir helt flau jeg. "ja...jeg tror svigerforeldrene dine vil bli sjarmert av antrekket ditt og vil bli bedre kjent med deg"
Gjest gjest1 Skrevet 27. mars 2006 #9 Skrevet 27. mars 2006 Ja, når man ser på hva noen av dommerne har på seg, kan man begynne å lure på om de er de riktige til å gi andre råd om mote.
Gjest Uvitende Skrevet 27. mars 2006 #10 Skrevet 27. mars 2006 Litt utenom tema her å. Vet noen om deltakerne får klærne de kjøper?
Arwen Skrevet 28. mars 2006 #11 Skrevet 28. mars 2006 De fikk klærne i fjor hvertfall.. Og tross alt er programmet bedre i år en sist sesong. selv om det fortsatt er litt merkelig lagt opp, og rare dommere ja.
Seigdama Skrevet 28. mars 2006 Forfatter #12 Skrevet 28. mars 2006 Ja, når man ser på hva noen av dommerne har på seg, kan man begynne å lure på om de er de riktige til å gi andre råd om mote. ← Dette har jeg også reagert på. De sitter der og kritiserer deltakerene for det de har på seg, så ser de ofte ikke ut selv.
Gjest Gjest_Maja_* Skrevet 8. desember 2008 #13 Skrevet 8. desember 2008 Vet noen hvor jeg kan få kjøpt en klassisk "Chanel"-veske, den sorte med gull-lenke? Jeg så en av deltakerne i Shopoholic hadde en slik forrige mandag, men fikk ikke med meg hvor hun kjøpte den. Noen tips? http://www.replicahandbags1.com Har ikke prøvd det selv enda, så garanterer ikke noe, men det ser ut som om de er av rimelig god kvalitet.
jasonbird Skrevet 11. juni 2009 #14 Skrevet 11. juni 2009 http://www.replicahandbags1.com Har ikke prøvd det selv enda, så garanterer ikke noe, men det ser ut som om de er av rimelig god kvalitet. Just like it... Cheap Ed Hardy :gjeiper:
teresa0002 Skrevet 31. desember 2009 #15 Skrevet 31. desember 2009 [spotVogue.com]Nice Wedding Dresses On sale, Stunning Selection Of Styles SpotVogue.com is the best online china products provider especially in the field of wedding dresses. Working hard together with the wedding dresses suppliers, SpotVogue.com launches a series of plus size wedding dresses for the plump brides-to-be. There are up to 63 different styles wedding dresses for selection and the price is appealing. SpotVogue.com now posts 6 special zones of wedding dresses. With SpotVogue.com besides you, you can relief yourself from the chores brought by the wedding dress shopping and it’s no longer bank-breaking risk to get your preferred wedding dress. Want to know more please visit its website. Website: http://www.spotvogue.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå