Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om en internett side hvor man kan kjøpe ball/aften/elegant kjole via internett??? :roll:

Kom med det!!! :briller:

:hoho: smil til verden og verden gapskratter tilbake :hoho:

Videoannonse
Annonse
Gjest Jeanette
Skrevet

Heia Vikki! :briller: Gå til hovedsiden på Kvinneguiden, trykk på NorShopper under Kjekke pekere, ny side vil da komme opp. Der trykker du på klær.Deretter ruller du bare nedover til du kommer til Kjolesalongen,og trykker på den. Der har de kjoler i mange varianter :lol: Bestilte selv en nyydelig skinn kjole i bronze for 14 dager siden. Fikk den i posten etter en uke. Lykke til!!! :D

Skrevet

hei Jeanette

du..? hvordan bestillte du da?? ringte du in bestillingen??..

det står ikke priser på kjolene d var jo lit synnd,eller gjør det? :roll:

jeg får ta meg en titt til for sikkerhets skyld.. :ler::briller:

anyway....thanks for tipset.... :D :D

Gjest Jeanette
Skrevet

Hei igjen Vikki! :lol: Prisene står under beskrivelsen av hver kjole :briller: . Ringte ikke inn, men det kommer fram et tlf.nr. m.m. hvis du trykker der det står E-post (til venstre). :lol: Selv bestilte jeg ved å trykke på bildet av handlebagen :lol: deretter trykket jeg vis handlebag. Til slutt fylte jeg i feltene merket med fet skrift(de andre var frivillig), valgte betalingsform og trykte send bestilling. :D Et minus var det at en del av kjolene var utsolgt :( men det kommer vel flere :ler: ) Klem fra Jeanette :blunke:

Skrevet

Hallaysen Taysen .....ones again!! :kul:

takker,takker.....hehehh....ja jeg så det nå,litt trøtt sist gang jeg var innom siden..hehehe :roll:

ja det var meget synd,jeg fannt flere kjoler jeg likte men de var utsolgt....

hmm..lurer på om de får in flere før jul eller nyttår????

man kan jo altid håpe.... :blunke:

anyway thanks.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...