Gå til innhold

Gjennomsiktig sort strømpebukse eller fulldekkende?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Enig. Men som en annen skriver - jeg hadde heller gått i svart bukse og enkel topp/skjorte. Synes det planlagte antrekket  virket noe anstrengt for et jobbintervju. Du prøver litt hardt liksom. Jeg antar du er veldig ung. 

Anonymkode: 1b830...64d

Prøver veldig hardt og antar at jeg er veldig ung? Hehe. Nei, jeg er 40, men riktignok ønsker jeg å skille meg litt ut. Er ikke på vei til en begravelse! 

Takk for alle svar alle sammen, har kjøpt sort strømpebukse i 20 den matt. Ønsk meg lykke til på mandag 😄

Ts.

Anonymkode: bbb69...f27

• Liker 2
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Prøver veldig hardt og antar at jeg er veldig ung? Hehe. Nei, jeg er 40, men riktignok ønsker jeg å skille meg litt ut. Er ikke på vei til en begravelse! 

Takk for alle svar alle sammen, har kjøpt sort strømpebukse i 20 den matt. Ønsk meg lykke til på mandag 😄

Ts.

Trygt og bra valg! Lykke til!🤞

Anonymkode: 343f6...1cc

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ts.

Lykke til🤞😊

AnonymBruker
Skrevet

I det været her hadde jeg droppet både strømpebukse og jakke. Lykke til! 

Anonymkode: 7ce0c...a58

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Hun har tatt sitt valg, hvorfor komme med dette da?

Anonymkode: 3e5be...cb0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Det ser ikke bedre ut med alle de som går med bukse og gjerne string under slik at buksa kommer langt inn i rævsprekken! Da blir det bedre med skjørt.

Anonymkode: 3e5be...cb0

Og så string da, gud forby 🤣

Anonymkode: 5c00e...8bf

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.9.2025 den 19.32):

Det er hudfarget som er tacky... Sort, matt og tynn er absolutt det man bør bruke om man ikke har bare bein.

Altså; folk må bruke hva de vil såklart. Men når det kommer til mote og følge med på det så er overstående fasit blant alle som er interessert i hva som er greit å bruke.

Anonymkode: 261c7...94d

Hudfarget er mer brukt enn det mange tror. Men man ser det bare ikke. Det er mange som bruker det fordi man vil skjule om man har utstikkende blodårer, arr, ikke giddet å barbere beina, et usynlig isolerende lag eller har litt psoriasis osv. Ikke bare kvinner. Men man er litt nøye med å finne riktig hudtone, slik at man må se ekstra nøye etter for å se om man bruker det. 

Anonymkode: eed5b...581

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hudfarget er mer brukt enn det mange tror. Men man ser det bare ikke. Det er mange som bruker det fordi man vil skjule om man har utstikkende blodårer, arr, ikke giddet å barbere beina, et usynlig isolerende lag eller har litt psoriasis osv. Ikke bare kvinner. Men man er litt nøye med å finne riktig hudtone, slik at man må se ekstra nøye etter for å se om man bruker det. 

Anonymkode: eed5b...581

Jeg bruker nude mye og elsker nude som make ut for bena. Det er typisk norsk og ikke bruke strømper, men flere og flere gjør det i Norge og ja. 
jeg synes ikke nude passer til grovere klær og høstklær , derfor ville jeg valgt matte sorte til dette skjørtet og generelt når gradestokken kryper nedover . 
nude er ikke tacky det er classy. Det passer allikevel ikke til alle antrekk og alle årstider.

Anonymkode: 10caf...8e2

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Det er jeg i alle fall uenig i. Bare bein funker bare til sommerkjoler og -skjørt etter min mening. Ullskjørt og bare legger vil se helt feil ut. Er også uenig i at skjørt bare er for "sære" folk :P Jeg går nesten alltid i skjørt, vil likevel ikke si at stilen min er "spesiell" på noen som helst måte. Sort bukse og hvit bluse høres begravelse ut.

Jeg tror både gjennomsiktig og mer heldekkende sort strømpebukse passer fint til det skjørtet TS skal ha på, man kan velge etter årstid.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.9.2025 den 22.20):

Enig. Men som en annen skriver - jeg hadde heller gått i svart bukse og enkel topp/skjorte. Synes det planlagte antrekket  virket noe anstrengt for et jobbintervju. Du prøver litt hardt liksom. Jeg antar du er veldig ung. 

Anonymkode: 1b830...64d

Bukse?? På intervju?? Hvor mange ganger har du vært på intervju?

Ser på siste setningen at du tydeligvis bestemte deg for livslang klesstil i 1993.

Anonymkode: e3ba2...4ad

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ser på siste setningen at du tydeligvis bestemte deg for livslang klesstil i 1993.

Nå er ikke jeg hun du siterer. Men jeg bruker alltid bukse på intervju. Men jeg er vernepleier, og da er og jobbantrekket hverdagslig. På intervju, kler jeg meg pent hverdagslig.

Anonymkode: 26a98...d09

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Forrige jobbintervjuet mitt var i joggebukse og strikka ullgenser, kom rett fra nattevakt, fikk jobben alikevel gitt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...