AnonymBruker Skrevet torsdag kl 09:32 #1 Skrevet torsdag kl 09:32 Heisann, jeg skal på intervju neste uke. Skal ha på skjørtet på bildet, sort dressjakke, sort topp og sorte mokkasiner. Må derfor ha på strømpebukse. Ville du gått for heldekkende sort eller gjennomsiktig? Trolig ikke hudfarget? Trenger sårt tips! Anonymkode: bbb69...f27
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 09:33 #2 Skrevet torsdag kl 09:33 Gjennomsiktig. Heldekkende bruker man sen høst/vinter. Anonymkode: 88b4c...6c9 5
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 09:39 #3 Skrevet torsdag kl 09:39 Aldri gjennomsiktig, da heller uten. Det som er classy er å ha en sort tynnstrømpebukse. Anonymkode: da4bc...baa
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 09:39 #4 Skrevet torsdag kl 09:39 Jeg ville hatt hudfarget (evt. heldekkende svarte, men jeg er enig med ...6c9 om at det er litt for tidlig for det); tynne svarte strømpebukser er tacky og gir 80-tallsvibber. Anonymkode: 30875...8e9 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 09:40 #5 Skrevet torsdag kl 09:40 Sorte, rundt 20 denier, altså gjennomsiktige... men prøv deg frem med hudfargede også, kan også bli bra... fortsatt litt sommer (ihvertfall her på Østlandet), så kanskje litt freshere med hudfarget (sort på alt annet enn skjørtet blir velsig høst/vinter). Lykke til!☺️🤞 Anonymkode: 343f6...1cc 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 09:41 #6 Skrevet torsdag kl 09:41 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Gjennomsiktig. Heldekkende bruker man sen høst/vinter. Anonymkode: 88b4c...6c9 her jeg bor er det høst så jeg ville gått for en som dekket mer, altså litt høyere denier enn de minste men ikke den høyeste.. altså under 50 men ikke ned på 20 Anonymkode: db824...17d 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 09:46 #7 Skrevet torsdag kl 09:46 Heldekkende, selvfølgelig. Du skal på intervju, ikke fest. Anonymkode: 7e13e...0d9 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:15 #8 Skrevet torsdag kl 10:15 Jeg elsker mørke grå strømpebukser i 20 den. De blir ikke så harde som svart. Mine er fra wolford. Anonymkode: 26a98...d09 5
Thyra Skrevet torsdag kl 16:09 #9 Skrevet torsdag kl 16:09 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Aldri gjennomsiktig, da heller uten. Det som er classy er å ha en sort tynnstrømpebukse. Anonymkode: da4bc...baa Sort tynn strømpebukse er vel gjennomsiktig? AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg ville hatt hudfarget (evt. heldekkende svarte, men jeg er enig med ...6c9 om at det er litt for tidlig for det); tynne svarte strømpebukser er tacky og gir 80-tallsvibber. Anonymkode: 30875...8e9 Ellers var det delte meninger om svart tynn strømpebukse her, ser jeg... 2 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:16 #10 Skrevet torsdag kl 16:16 Siden skjørtet er så grovt ville jeg valgt en sort matt 20 den. Halvdekkende. Ville ikke hatt med skimmer til dette skjørtet og intervju. Anonymkode: 10caf...8e2 3
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:17 #11 Skrevet torsdag kl 16:17 Ser nå overskriften er gjennomsiktig eller heldekkende. Selvom jeg ville valgt en mellomting, hvis du har 2 strømper du står mellom ville jeg valgt heldekkende av de 2. Anonymkode: 10caf...8e2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:39 #12 Skrevet torsdag kl 16:39 Gjennomsiktig sort uten tvil, får antrekket til se mye mer formelt og classy ut en en heldekkende Anonymkode: e70cd...c24 3 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:58 #13 Skrevet torsdag kl 16:58 Sort bukse. Hvit bluse. Ikke skjørt og strømper.. Anonymkode: 57ab9...7d2 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:26 #14 Skrevet torsdag kl 17:26 Hudfarget eller kaffe-brun. Blir veldig fint Anonymkode: eed5b...581 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:29 #15 Skrevet torsdag kl 17:29 Sort, matt og tynn er safe i de aller fleste tilfeller. Heldekkende blir for tidlig på året. Absolutt ikke hudfarget! Anonymkode: 261c7...94d 5
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:32 #16 Skrevet torsdag kl 17:32 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg ville hatt hudfarget (evt. heldekkende svarte, men jeg er enig med ...6c9 om at det er litt for tidlig for det); tynne svarte strømpebukser er tacky og gir 80-tallsvibber. Anonymkode: 30875...8e9 Det er hudfarget som er tacky... Sort, matt og tynn er absolutt det man bør bruke om man ikke har bare bein. Altså; folk må bruke hva de vil såklart. Men når det kommer til mote og følge med på det så er overstående fasit blant alle som er interessert i hva som er greit å bruke. Anonymkode: 261c7...94d 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:42 #17 Skrevet torsdag kl 17:42 Thyra skrev (1 time siden): Sort tynn strømpebukse er vel gjennomsiktig? Forskjell på sort og litt gjennomsiktig og å se ut som man prøver å ha bena til Barbie. Anonymkode: da4bc...baa
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:20 #18 Skrevet torsdag kl 20:20 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Siden skjørtet er så grovt ville jeg valgt en sort matt 20 den. Halvdekkende. Ville ikke hatt med skimmer til dette skjørtet og intervju. Anonymkode: 10caf...8e2 Enig. Men som en annen skriver - jeg hadde heller gått i svart bukse og enkel topp/skjorte. Synes det planlagte antrekket virket noe anstrengt for et jobbintervju. Du prøver litt hardt liksom. Jeg antar du er veldig ung. Anonymkode: 1b830...64d 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl 05:44 #19 Skrevet fredag kl 05:44 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Enig. Men som en annen skriver - jeg hadde heller gått i svart bukse og enkel topp/skjorte. Synes det planlagte antrekket virket noe anstrengt for et jobbintervju. Du prøver litt hardt liksom. Jeg antar du er veldig ung. Anonymkode: 1b830...64d Ja, jeg som skrev det. Og det er akkurat det.. Om noen møter opp i et slikt skjørt har de enten en veldig særegen stil (og ville også visst hvilke strømper de vanligvis bruker til). Eller de prøver for hardt, og det ser bare rart ut. 8 av 10 unge kvinner hos oss går på en gjennomsnittelig dag i sort bukse og en enkel topp - som regel hvit. Noen kombinerer det men en stilren kjole nå og da. De som aldri gjør det har en særegen stil. Anonymkode: 57ab9...7d2
AnonymBruker Skrevet fredag kl 11:02 #20 Skrevet fredag kl 11:02 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ja, jeg som skrev det. Og det er akkurat det.. Om noen møter opp i et slikt skjørt har de enten en veldig særegen stil (og ville også visst hvilke strømper de vanligvis bruker til). Eller de prøver for hardt, og det ser bare rart ut. 8 av 10 unge kvinner hos oss går på en gjennomsnittelig dag i sort bukse og en enkel topp - som regel hvit. Noen kombinerer det men en stilren kjole nå og da. De som aldri gjør det har en særegen stil. Anonymkode: 57ab9...7d2 Det ser ikke bedre ut med alle de som går med bukse og gjerne string under slik at buksa kommer langt inn i rævsprekken! Da blir det bedre med skjørt. Anonymkode: 3e5be...cb0 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå