AnonymBruker Skrevet 4. september #1 Skrevet 4. september Mistet alle symptomer over natten. Er i uke 8? Noen som har opplevd dette og det har gått fint? Anonymkode: 0a5b8...de4
AnonymBruker Skrevet 4. september #3 Skrevet 4. september Samme skjedde her omtrent, bare at jeg var vel en uke eller noe lengre på vei. Hadde en mindre blødning fredag (men mer enn bare rosa på papiret, liksom) og natt til lørdag mistet jeg alle symptomer. Null kvalme, puppene gikk fra hovne til slappe. Var sikker på at jeg kom til å miste, men alt gikk bra, hun er 2,5 år gammel nå. Anonymkode: 4bdd1...770 1 2
AnonymBruker Skrevet 4. september #4 Skrevet 4. september Jepp, følte meg overhodet ikke gravid mange ganger i starten av svangerskapet. Men har en tenåring i hus Anonymkode: 4c078...1b8 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. september #5 Skrevet 4. september Ja og ene gangen hadde jeg en MA. Andre gangen gikk alt bra. Forskjellen mellom de to var mage følelsen og at når det gikk bra så kom symptomene tilbake etter noen dager. Normalt at symptomer svinger i første trimester. Anonymkode: f061b...d3a
AnonymBruker Skrevet 5. september #6 Skrevet 5. september Skjedde meg også mange ganger, men symptomene var alltid tilbake etter et døgn.. Anonymkode: b8f60...57d
AnonymBruker Skrevet 6. september #7 Skrevet 6. september Ja skjedde her. Gikk fint. Hadde ingen symptomer videre etter de forsvant. Helt normalt at mengden symptomer kan varierer. Er mye avhengig hvordan kroppen takler hcg stigning sa legen min Anonymkode: 761c9...b09
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå