Gå til innhold

Hva betaler du i måneden for din uføre pensjon forsikring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sjekket akkurat min og jeg betaler 1581kr i måneden på min. Hatt den i maaaaange år og er frisk og fin. 39 år.

Årlig forsikringssum ligger da på 130.000.

Anonymkode: db674...023

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg betaler 6000 kr i året, spesialavtale gjennom fagforening. Tegnet avtale da jeg var 36 år. Får utbetalt 2 millioner dersom jeg blir ufør. 

Anonymkode: 72332...172

Skrevet

Betaler ingenting, er forsikret gjennom jobb. Hvis jeg en dag slutter kan jeg overta forsikringen.

Anonymkode: fc619...e3e

Skrevet

Syntes du betaler ekstremt mye, må da innbefatte mer en uføreforsikring i den prisen? 

Anonymkode: 4640a...12c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Betaler ingenting, er forsikret gjennom jobb. Hvis jeg en dag slutter kan jeg overta forsikringen.

Anonymkode: fc619...e3e

Samme her. Gjelder å velge en arbeidsgiver der du er forsikret også i fritid. Da får du en skattefri engangsutbetaling pluss tillegg i uførepensjonen.

Skrevet

jeg har to, uførepensjon  (1284 pr mnd) og uførekapital (794 pr mnd) totalt 24936 pr år for de to.

Har i tillegg kritisk sykdom (328 pr mnd) totalt 3936 pr år og livsforsikring 4.5 mill koster meg totalt 18588 pr år (1549 pr mnd)

- dette er hos Sparebank1 og jeg er 53 år gammel og det kommer i tillegg til de je g har via jobb og NITO så jeg er overforsikret og lever godt med det 

Anonymkode: 3295b...817

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...