AnonymBruker Skrevet 4. september 2025 #1 Skrevet 4. september 2025 Jeg skal til Helsinki i slutten av september, og lurer på om noen har tips til restauranter (pris ikke et problem), shopping (annet enn Cos, Arket, Stories og Iittala), og ting man bør se og få med seg? Anonymkode: 77d0e...74b
AnonymBruker Skrevet 4. september 2025 #2 Skrevet 4. september 2025 Jeg har nettopp vært der og dro med vanlig offentlig båttransport ut til Sveaborg og meldte meg på guidet tur på svensk der. Jeg bruker ikke være så opptatt av tradisjonelle severdigheter, men akkurat det var greit å få med seg. Anonymkode: cfc5e...8dc
AnonymBruker Skrevet 4. september 2025 #3 Skrevet 4. september 2025 Pub-trikk Sibeliusmonumentet Museene Kiasma, Amos Rex, Ateneum, Sinebrychoff, Taidehalli & Design Museo Kirkene: Katedralen, Vanha kirkko, Temppeliaukio Biblioteket Ode Gratis kunst: Helsinki Contemporary Gallery, Gallery Forsblom, Zetterberg Gallery For kaffe og kanelbolle: Kafé Regatta eller Layers Ravintola Nolla for middag, Harju 8 for trendy liv og søndagsjazz, Tanner for brunsj. Teurastamo for alt i mellom og utenom. Torni bar for utsikt Suomenlinna / Sveaborg er verdt et besøk Kjøpesentre / department stores: Stockmann, Sokos, Forum, Kamppi, Kämp Galleria Book saunatid hos Löyly eller drop-in i Allas Sea pool Besøk mathallene Hakaniemi & Old Market Hall Anonymkode: 73f4a...aba 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2025 #4 Skrevet 4. september 2025 Ikke dra til Helsinki uten å kjøpe en mummikopp. Dro dit en helg tidligere i år og fikk kjøpt en limited edition mummikopp for en tusenlapp. Solgte den for 7500 på Finn for en uke siden. Noe som da betalte hele flyreisen + hotell for en helg i helsinki. 👍 Anonymkode: 2ddac...d97 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå