Gå til innhold

Hva er din bmi og er du fornøyd?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

25,2

Ikke fornøyd, men har timeglassform som gjør at det er vanskelig å kle seg, må velge mellom tettsittende som er flatterende og posete som gjør at jeg ser mye større ut.

Så prøver å gå ned litt/stramme opp slik at jeg kan gå i litt løsere klær uten å føle at jeg ser mye større ut enn jeg faktisk er.

Anonymkode: f4727...e5b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

22,5. 

Bryr meg overhode ikke om BMI, men er godt fornøyd med kroppen. 
Veier meg jevnlig for å følge med så jeg ikke går noe ned i vekt, og kunne justere/øke mengden mat om jeg ser jeg begynner gå ned i vekt. 

Anonymkode: e346e...b53

AnonymBruker
Skrevet

Måtte sjekke bmi nå. 17,15. Er kanskje litt lavt? Men er frisk og rask, så da går det nok fint. Fornøyd med kroppen og vekta.

Anonymkode: fd6f7...432

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.9.2025 den 8.31):

? ☺️

Anonymkode: a9d05...824

Var 19

21,5 nå. Hater det. Vil ned men står bom...

Vært 23,7..da var jeg små lubben🤢

174 høy. Ca 63 kg nå. Var 58🥺

72 kg var jeg på 23,7. Det var jævlig.

Ser normal slank ut. Vil være tynn igjen.

Anonymkode: 65a93...30f

AnonymBruker
Skrevet

18,6. Fornøyd. Ser både slank og litt trent ut 

Anonymkode: a534c...359

AnonymBruker
Skrevet

22,1.

Trives i kroppen og føler meg sunn og sterk. Om det er noe jeg skal peke på, så kunne jeg gjerne hatt litt mer fett på rumpa, for er det ett sted det er vanskelig å bygge muskler for meg, så er det tydeligvis der 😂

Anonymkode: 65740...aa0

AnonymBruker
Skrevet

20,8 og veldig fornøyd med tanke på at jeg har gått ned over 40 kg 🎉🎉 

Hvis jeg skulle pirke, ville jeg hatt mer muskler. Magen ble flat, men det ble rumpa også 😅 

Foreløpig er jeg bare så lykkelig over å være meg selv igjen, at musklene kan vente litt.

Anonymkode: f87b6...392

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

19-20. ikke helt fornøyd, men ikke veldig misfornøyd heller. 

Anonymkode: 41c4a...994

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

19-20. ikke helt fornøyd, men ikke veldig misfornøyd heller. 

Anonymkode: 41c4a...994

BMI 19-20 er optimal BMI  for meg da...

Anonymkode: 569ca...0c8

Skrevet

21. Tenker den er grei🙂

AnonymBruker
Skrevet

Rundt 19. Trives greit i egen kropp, men må etter perioder med sykdom, fete meg litt opp. Kroppen liker ikke å gå under 19.

Anonymkode: fe6c7...758

AnonymBruker
Skrevet

30,4 i bmi nå, altfor høyt. K52. Overgangsalderen har vært og er steintøff for meg. Mange ekstra kilo rundt midjen; dette er jo en helsemessig farlig plass å legge på seg. Har strevd på egenhånd med kostholdsgrep som har vært helt fånyttes når det gjelder å gå ned i vekt; ting som funker før gir ingen effekt nå. Havregrøt og cottage cheese har blitt spist i mengder. Nå har jeg valgt å kjøpe tjenester hos Abel Health så jeg går PT og kostholdsråd, for jeg er fortvilt og misfornøyd med hvordan jeg føler meg og ser ut. 

Endelig snegler vekta seg nedover, men så sakte at vi snakker 700 gram ned på to uker.

Jeg tenker at rn bmi på 26 er innafor for meg og min velværefølelse.  Har heldigvis en god del muskelmasse, og mer skal det bli. 

Anonymkode: 8a6b3...179

• Hjerte 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.9.2025 den 8.31):

? ☺️

Anonymkode: a9d05...824

23,1. Ikke fornøyd. 

Anonymkode: 1d04c...800

AnonymBruker
Skrevet

17,5. Fornøyd.

Anonymkode: fd6f7...432

AnonymBruker
Skrevet

Har 34 nå, men har vært helt oppe i 43. Ikke fornøyd og holder på med vektnedgang. 

Anonymkode: de4e0...b13

AnonymBruker
Skrevet

Litt over 25. Kunne godt gått ned noen kilo, men ser ikke så verst ut nå heller 😊

Anonymkode: 7ee01...134

AnonymBruker
Skrevet

25,2 i bmi. Var hos en lege som ordrett sa jeg burde ned enda flere kilo. Som det står i notatet, normalvektig men tydelig fedme på kroppen. Traff hardt.

Anonymkode: e71e1...c31

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

25,2 i bmi. Var hos en lege som ordrett sa jeg burde ned enda flere kilo. Som det står i notatet, normalvektig men tydelig fedme på kroppen. Traff hardt.

Mye bukfett, eller er det tatt blodprøver? Kjip beskjed å få, men du får gjøre noe med det. 

AnonymBruker
Skrevet
Lizard skrev (1 time siden):

Mye bukfett, eller er det tatt blodprøver? Kjip beskjed å få, men du får gjøre noe med det. 

Tydeligvis mye bukfett i følge legen. Trener stort sett 4-5 ganger i uka. Løper og sykler en hel del. Slanket meg 45kg, så har en del hud. Men jeg får bare fortsette.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Tydeligvis mye bukfett i følge legen. Trener stort sett 4-5 ganger i uka. Løper og sykler en hel del. Slanket meg 45kg, så har en del hud. Men jeg får bare fortsette.

Ja, da høres det jo fornuftig ut å prøve å redusere det. Men for en formidabel jobb du har gjort! Utrolig bra 🙌🏼

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...