Gå til innhold

Hva er din bmi og er du fornøyd?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

? ☺️

Anonymkode: a9d05...824

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

BMI 23. Trener tung styrketrening og har en del muskler. Er fornøyd

Anonymkode: cda47...ebd

AnonymBruker
Skrevet

25 komma noe. 

Njæ. Jeg bør veie noen kilo mindre, har lite muskler og er litt dvask. Men det er ikke så farlig heller. 

Anonymkode: ff408...191

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

26 - 27. Ville sagt jatakk til å magisk bli 15 kg lettere, men det er ikke noe jeg prioriterer eller irriterer meg over.

Anonymkode: cbf1c...99c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Dame, Bmi 29. Trenger også tung styrketrening og har en del muskler.

Er fornøyd og anser absolutt ikke meg selv som overvektig, selv om jeg i teorien er det 😅

Anonymkode: 4f4d4...91a

• Liker 2
Skrevet

Bmi 20,5. Glad for å ikke slite med vekta, men ser og merker jeg har blitt dvask i kroppen etter fødsler og pga alder. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det vet jeg ikke, men er fornøyd😊

Anonymkode: 02d3f...47e

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

21,8. Trener styrke og lever et aktivt liv. Er fornøyd! Flat mage med synlige muskler og ser ellers ganske veltrent ut, og med litt fett på rumpe og lår :) 

Anonymkode: 971a1...208

• Liker 1
Skrevet

24, prøver å gå ned 3 kg til. Men føler meg vel i kroppen min.

AnonymBruker
Skrevet

26

Jobber med saken, men er mest opptatt av å komme meg under 25, men skulle gjerne vært ned ca 15 sånn ideelt sett. 

Anonymkode: 9a37a...34c

AnonymBruker
Skrevet

K58. BMI stabilt mellom 23 og 24. Veldig fornøyd. Kvinner i min alder ser ofte gamle og skrukkete ut om de er veldig slanke.

Anonymkode: 30d41...b25

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Har BMI på 29. Fornøyd med det etter å ha vært langt over 30 i flere tiår. Makset på BMI 43 for et par år siden og måtte gjøre noe.

Anonymkode: 99bdc...ea9

• Liker 6
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Har BMI på 33...Prøver å gå ned i vekt men det er vanskelig når jeg har en underliggende spiseforstyrrelse som er hovedgrunnen til overvekten. Dessverre er jeg ikke syk nok til å få hjelp i det offentlige og har ikke råd til privat psykolog..

Anonymkode: 3aab2...b4a

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Har BMI på 26. Ønsker å komme ned på normalvektig, men har jobbet mot dette nå i 3-4 år og klarer ikke de siste kiloene 😔
Så nei, jeg er ikke fornøyd.

Anonymkode: 79a63...f20

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Nå er den på 24 og er veldig fornøyd med det. Jeg har maks bmi på 43 og min på 19.

43 sier seg selv at er altfor høyt. Men på min kropp som er 19 altfor lavt, selv om det er innenfor normalen. Så antydning til knokler i ansikter og tennene mine stakk ut, ikke bra.

Anonymkode: 2dba6...f47

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

25,4. Ikke helt fornøyd, men ikke helt misfornøyd heller. Livet er litt for kort til at noen kilo fra eller til skal få lov til å spille en stor rolle for generell selvfølelse. 

Anonymkode: ec8cf...d6e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

BMI på 28,6. Arbeider aktivt med å få den ned. Mål om 23.5

Anonymkode: 49df3...9cf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

jeg er over hode ikke fornøyd med min bmi 🙈

men jeg begynner å bli litt mer fornøyd med magen etter og ha gått ned en del rundt livet 

Anonymkode: d92fa...657

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Rundt 25. ser jeg kunne ha vært noen kg mindre, men samtidig er jeg egentlig ganske fornøyd.  Hadde  en bmi på ca 28 for noen år siden.  Så klarte jeg å komme ned til 22, før jeg nå har vært rundt 25 ett års tid. Da føler jeg at jeg er ok nok:) 

Anonymkode: 6f8ad...a0e

Skrevet

25,8 sist jeg var hos legen… er fornøyd med det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...