AnonymBruker Skrevet torsdag kl 06:29 #1 Skrevet torsdag kl 06:29 Jeg sliter med å finne caps som passer mitt hode. For mange år siden så kjøpte jeg en fra New Era, på den står det «for women». Den passer mitt hode perfekt. Har bestillt meg 3 forskjellige New Era på Zalando, på dem står det «fits all». Men alle tre er store, de har stor omkrets, og når jeg sammenligner dem med den ene jeg har, så er min mindre enn disse. Skjønner ikke. Når jeg tar den på så er den rett og slett for stor. Noen tips til hvor jeg kan forsøke å kjøpe som er for kvinner? One size kan umulig passe både kvinne og mann. Bør nok se bort fra New era, for de er alle one size og passer ikke. Anonymkode: 02886...fa8
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 07:26 #2 Skrevet torsdag kl 07:26 Når du strammer de helt bak, er de fortsatt for store da? Prøve barnestørrelse kanskje? Anonymkode: fe49e...4c6 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 07:33 #3 Skrevet torsdag kl 07:33 caps for kvinner? det går jo på størrelsen på hodet. du måmåle hodet og så finne din størrelse og så kjøpe riktig størrelse. one size er vel med rem så man kan stramme etter størrelse på hodet? kan du ikke måle hodet ditt og så fortelle oss hvor litet det er. Anonymkode: 78e36...6c2 1
Roci Skrevet torsdag kl 08:13 #4 Skrevet torsdag kl 08:13 Jeg liker godt Madison fra Carhartt, men nå har ikke jeg spesielt lite hode, da
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:09 #5 Skrevet torsdag kl 10:09 Unisex betyr tilpasset mann. Viss du skal ha noe som er tilpasset kvinnelig anatomi så må du finne produkter med woman fit. Caps er et typisk unisex produkt så antar det beste er å oppsøke produsentens egen nettside viss de har egen nettbutikk. Slike produkter tas skjednere inn i butikker her i norge og butikker som zalando som skal ha litt av alt. Anonymkode: 6b8b1...b58
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:11 #6 Skrevet torsdag kl 10:11 Du kan også eventuelt se på ungdomstørrelse viss de har det. Anonymkode: 6b8b1...b58 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:25 #7 Skrevet torsdag kl 14:25 Varisty har forskjellige størrelser på sine. Vil tro du passer S😊 Anonymkode: c3368...5f0
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:29 #8 Skrevet torsdag kl 14:29 Barnestørrelse kan være aktuelt hvis du har smalt hode. Det er mange petit kvinner som handler barneklær. Anonymkode: dc07c...805 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:33 #9 Skrevet torsdag kl 14:33 Amundsen Concord caps kommer i ulike størrelser. De sitter veldig godt på meg hvertfall. Anonymkode: d9e0a...36a
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:26 #10 Skrevet torsdag kl 15:26 Mange selger minst 2 str, onesize passer de med større hode. Anonymkode: ee23c...744
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå