Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan hende han svarte på den måten fordi han ble ukomfortabel i situasjonen også. At han ikke ville brette ut om forholdet. Så han bare «ble med» på hva de andre sa.

Anonymkode: 6e400...66b

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Vennene hans er hvertfall veldig kjipe. Jeg ville tatt det opp med han. Samme hvordan du hørte det. Ikke din skyld at vinduet sto oppe. 

Anonymkode: 64ff6...afc

• Liker 21
  • Nyttig 11
Skrevet

Veldig ekkelt at du skulle høre dette om deg selv og et stort tillitsbrudd fra kjæresten. Opplevd omtrent det samme selv da jeg, typen og en kompis hadde drukket, skal sies at vi hadde hatt en diskusjon jeg og typen  var litt sure på hverandre, overhørte da at typen snakket om meg negativt og ikke visste om han ønsket å fortsette. Jeg pakket da sakene mine og dro, uten å si noe. Ordnet seg dette da, var jo en bagatell i det store og det hele og han er verdens fineste mann ellers og behandler meg bra (dette var i førsten av forholdet). 

Snakk med han om hva du hørte? Vil være ganske ødeleggende for deg om du skal gå rundt å tenke på dette. 

Anonymkode: 77d78...c4a

• Liker 10
  • Nyttig 4
Skrevet

Du spør om vi hadde blitt lei oss. Jeg er redd for at det er det jeg hadde blitt på din alder, TS, og ikke gjort mer med det. I dag vet jeg at det beste hadde vært å avslutte.

Anonymkode: 8d6fa...cb4

• Liker 32
  • Hjerte 3
  • Nyttig 13
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Kan hende han svarte på den måten fordi han ble ukomfortabel i situasjonen også. At han ikke ville brette ut om forholdet. Så han bare «ble med» på hva de andre sa.

Anonymkode: 6e400...66b

Hvis han «ble med», er han ikke en god kjæreste. 
TS, det er jo ganske åpenbart her hva du bør gjøre. 

Anonymkode: e3139...237

• Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 16
Skrevet

Dere har vært sammen siden april, og det er slik han svarer i en samtale med vennene sine? For meg hadde det bare vært NEI. Slik oppførsel hadde eksen min, og han gjorde jeg det slutt med da. Fant en ny kjæreste som faktisk så meg som det flotteste og fineste som fantes, og han har jeg vært gift med i snart 20 år. Han snakker meg fortsatt opp blant folk, selv når jeg har oppført meg som ei pms-bitch de siste dagene. Vi snakker alltid fint om hverandre til andre.

Anonymkode: 6b2bd...80e

• Liker 21
  • Hjerte 4
  • Nyttig 9
Skrevet

Jeg hadde aldri klart å holde kjeft i en sånn situasjon og enden på visa hadde lett vært at jeg hadde pakket tingene mine, avsluttet forholdet og dratt. 

Anonymkode: 08758...779

• Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Jeg hadde nok pakket sakene mine og dratt, med "jeg hørte dere" som forklaring til (eks)typen.

Siden du ikke kunne gjøre det, ville jeg iallefall tatt det opp med han nå, og sagt at jeg ikke kan være sammen med en som ikke liker meg. Når han lurer på hva du mener, sier du bare "jeg hørte dere".

Anonymkode: 8c800...5a2

• Liker 19
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Skrevet

Jeg hadde ikke klart å holde meg i situasjonen. Men du burde definitivt ta det opp og vurdere om det er en grunn til å avslutte forholdet.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvor gamle er dere, forresten? Han og vennene hans høres jo ikke helt modne ut. Jeg hadde blitt oppriktig nysgjerrig på hvorfor de pratet sånn om meg om jeg var deg TS, helt enig i det de over skriver her om at han ikke er verdt å satse på, men synes du bør prate med han om hva du hørte og spørre han rett ut hva han mente med det?

Anonymkode: 77d78...c4a

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet

Du virker som en litt usikker person, og jeg tenker at å være i et forhold med en som godtar at vennene snakker sånn om deg..

Han er ikke verdt det.

Jeg hadde sagt noe til han. Fortalt hva jeg hadde hørt, og sagt at det var ugreit for meg å være sammen med en som snakket slik omførhøldet vårt.

Du må forstå at du er verdt mer enn det der,

Anonymkode: 81fb6...ef8

• Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Nei  uff, så fælt.  Jeg hadde selvsagt blitt lei meg. Vennene hans gjør narr av deg, og kjæresten din står ikke opp for deg.

Du må ta opp dette. Og jeg skulle ønske du gjorde det slutt

Anonymkode: 7d2b7...660

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Jeg hadde ikke klart å holdt meg, og hadde nok tatt opp dette med typen samme kveld. For dette er rett og slett ikke greit.

Synes du skal fortelle ham hva du hørte, men ikke la han komme med dårlige unnskyldninger eller at han ikke "husker". 

Endret av GørilB
  • Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Hadde sagt det du sa her til typen din, det at du uheldigvis eller kanskje heldigvis kom til å høre prat om deg som ikke var meningen å høre. Og så sagt at du avslutter. Så får han føle på det og hvor vannvittig ekkel han og vennene er

Anonymkode: cadc8...2c9

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Dette kommer vel ikke helt ut av det blå? Du skriver at du endelig følte deg trygg på ham. Det betyr vel at forholdet ikke er det beste. Jeg hadde lett avsluttet dette. Du fortjener bedre

Anonymkode: ab437...725

• Liker 15
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg ville vært dønn ærlig, sagt at du hørte den samtalen fordi du satt på do og vinduet var åpent og at det ikke føltes greit. Og så ville jeg ventet. om nødvendig lenge uten å si mer. Avhengig av hva han svarte ville jeg gjort meg opp en mening om veien videre ut fra egne følelser. 
Det er greit å bruke lang tid på å bli komfortabel, men nesten 6 mnd på å føle deg trygg på kjæresten? Da vil jeg påstå det er noen greier der som du kanskje må ta tak i for egen del? 

Anonymkode: 6ae7e...d0e

• Liker 7
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...