AnonymBruker Skrevet torsdag kl 05:55 #1 Skrevet torsdag kl 05:55 Litt inspirert av andre tråder der det poengteres hvor viktig det er å kunne prate åpent om sex med partner for at sexen skal bli god. Har alle det sånn? Jeg har nemlig ikke det. Jeg snakker veldig åpent og uhemmet om sex med venner, men ikke med mannen min. Allikevel har vi den deiligste sexen jeg noen gang har hatt. Det er ikke sånn at det er tabu for oss å snakke om sex, men det skjer sjeldent utenom når vi har oss. Jeg føler at vi kommuniserer bra, ikke verbalt. Vi kjenner hverandres kropper og vet hva den andre liker og er ikke redd for å vise det. Om jeg f.eks ønsker å bli penetrert av en dildo vaginalt mens han tar meg analt så trenger jeg ikke å si det før vi begynner. Da tar jeg jo frem dildoen, stiller meg på alle fire og begynner å leke med den vaginalt, mens jeg lar fingrene på andre hånd massere analen min. Tro det eller ei, da skjønner faktisk mannen min hva jeg vil 😅 Og om det ikke er hans ønske akkurat den dagen så leder jo han bare akten inn på et annet spor. Er det ingen andre som har det sånn, at ting bare skjer naturlig med masse kommunikasjon, bare ikke verbal? Og for å ta det eksemplet over med dp så var det heller ikke noe vi snakket om før det skjedde første gangen, det bare utviklet seg den veien naturlig da vi greide å lese hverandres nysgjerrige kroppsspråk. Anonymkode: cf8a3...652
Bamseklemmer Skrevet torsdag kl 06:36 #2 Skrevet torsdag kl 06:36 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Vi kjenner hverandres kropper og vet hva den andre liker og er ikke redd for å vise det. Om jeg f.eks ønsker å bli penetrert av en dildo vaginalt mens han tar meg analt så trenger jeg ikke å si det før vi begynner. Da tar jeg jo frem dildoen, stiller meg på alle fire og begynner å leke med den vaginalt, mens jeg lar fingrene på andre hånd massere analen min. Tro det eller ei, da skjønner faktisk mannen min hva jeg vil 😅 Ja.. men dere kjenner jo hverandre "ut og inn"😅Så da trenges det vel ikke så mye kommunikasjon, fordi dere er flinke til å lese hverandres hint.. Men joda.. jeg har hatt sex med totalt fremmede kvinner uten kommuniksjon. Det eneste vi drøftet var beskyttelse mot sykdom og testing.. Vi sa begge at vi var sykdomfri, så tilliten var høy.. Sexen ble likevel helt fantastisk.. Min teknikk min er å lytte etter godlyder fra dama, så dem fant jeg ganske fort🪄
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 06:47 #3 Skrevet torsdag kl 06:47 Jeg har aldri snakket om sex med venner. Aldri, noen gang. Det føles fullstendig feil å snakke om noe så privat til det jeg vil mene er "uvedkommende". Ingen av mine venner har heller noen gang tatt opp det temaet. Den eneste jeg noen gang har snakket med om sex, det er min partner gjennom snart 30 år, men det er heller ikke ofte. Vi har god sex, men som regel helt uten ord. Bruker annen kommunikasjon. Anonymkode: 95f1c...a12 1 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 06:52 #4 Skrevet torsdag kl 06:52 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Litt inspirert av andre tråder der det poengteres hvor viktig det er å kunne prate åpent om sex med partner for at sexen skal bli god. Har alle det sånn? Jeg har nemlig ikke det. Jeg snakker veldig åpent og uhemmet om sex med venner, men ikke med mannen min. Allikevel har vi den deiligste sexen jeg noen gang har hatt. Det er ikke sånn at det er tabu for oss å snakke om sex, men det skjer sjeldent utenom når vi har oss. Jeg føler at vi kommuniserer bra, ikke verbalt. Vi kjenner hverandres kropper og vet hva den andre liker og er ikke redd for å vise det. Om jeg f.eks ønsker å bli penetrert av en dildo vaginalt mens han tar meg analt så trenger jeg ikke å si det før vi begynner. Da tar jeg jo frem dildoen, stiller meg på alle fire og begynner å leke med den vaginalt, mens jeg lar fingrene på andre hånd massere analen min. Tro det eller ei, da skjønner faktisk mannen min hva jeg vil 😅 Og om det ikke er hans ønske akkurat den dagen så leder jo han bare akten inn på et annet spor. Er det ingen andre som har det sånn, at ting bare skjer naturlig med masse kommunikasjon, bare ikke verbal? Og for å ta det eksemplet over med dp så var det heller ikke noe vi snakket om før det skjedde første gangen, det bare utviklet seg den veien naturlig da vi greide å lese hverandres nysgjerrige kroppsspråk. Anonymkode: cf8a3...652 Utleverer du deg selv og mannen din uhemmet til alle mulige ? Det er jo helt sjukt. Anonymkode: 023c2...0e7 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 06:52 #5 Skrevet torsdag kl 06:52 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Litt inspirert av andre tråder der det poengteres hvor viktig det er å kunne prate åpent om sex med partner for at sexen skal bli god. Har alle det sånn? Poenget med å kunne prate åpent om sex, handler om når man har problemer. Det er derfor det kommer opp her. Hvis man ikke har problemer, og sexen utvikler seg naturlig for dere er det selvfølgelig ikke nødvendig. Anonymkode: cc4e2...839
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 07:04 #6 Skrevet torsdag kl 07:04 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Utleverer du deg selv og mannen din uhemmet til alle mulige ? Det er jo helt sjukt. Anonymkode: 023c2...0e7 Nei, jeg prater åpent om sex på generelt grunnlag, aldri om mitt sexliv. Anonymkode: cf8a3...652
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 07:22 #7 Skrevet torsdag kl 07:22 AnonymBruker skrev (1 time siden): Litt inspirert av andre tråder der det poengteres hvor viktig det er å kunne prate åpent om sex med partner for at sexen skal bli god. Har alle det sånn? Jeg har nemlig ikke det. Jeg snakker veldig åpent og uhemmet om sex med venner, men ikke med mannen min. Allikevel har vi den deiligste sexen jeg noen gang har hatt. Det er ikke sånn at det er tabu for oss å snakke om sex, men det skjer sjeldent utenom når vi har oss. Jeg føler at vi kommuniserer bra, ikke verbalt. Vi kjenner hverandres kropper og vet hva den andre liker og er ikke redd for å vise det. Er det ingen andre som har det sånn, at ting bare skjer naturlig med masse kommunikasjon, bare ikke verbal? Anonymkode: cf8a3...652 Helt enig med deg. Vi har sjeldent noe som helst behov for å snakke om sex. Vi gjør det gjerne om det er noe behov. Det er ikke mer komplisert en å snakke om hva vi skal ha til middag. Vi opplever bare et behov svært sjeldent. Vi har riktig nok vært sammen i over 20 år, så det ville vært ganske rart om vi stadig hadde behov for det. Når det er sagt, så hadde vi ikke mye behov for det i starten heller. Er det en ting som vedvarende har fungert veldig bra i forholdet vårt, så er det sexlivet. Uten å stadig måtte snakke om det. Vi snakker heller ikke om sex bare for å snakke om sex. Rett og slett fordi det er et ganske uinteressant samtaletema om ikke det gjelder konkrete ting som angår oss direkte. Anonymkode: e040c...466
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 07:25 #8 Skrevet torsdag kl 07:25 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Poenget med å kunne prate åpent om sex, handler om når man har problemer. Det er derfor det kommer opp her. Hvis man ikke har problemer, og sexen utvikler seg naturlig for dere er det selvfølgelig ikke nødvendig. Anonymkode: cc4e2...839 Takk, det var ganske oppklarende. Jeg har nemlig fått ett inntrykk av at for å kunne ha et godt sexliv så mener mange at det er alfa og omega å prate om sex, omtrent som om man skal måtte ha en "møte" før akten for så å evaluere akten etterpå. Det å kunne prate om utfordringer og problemer har jeg full forståelse for. Anonymkode: cf8a3...652
Mardina Skrevet torsdag kl 07:28 #9 Skrevet torsdag kl 07:28 Jeg kan snakke åpent om sex og kos med han ja. Og vise han klart og tydelig hva jeg liker 😍 Det er utrolig befriende 😊 Men så kan jeg snakke åpent og ærlig om det aller meste med kjæresten min og det er godt å vite 😊
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 07:38 #10 Skrevet torsdag kl 07:38 AnonymBruker skrev (1 time siden): Litt inspirert av andre tråder der det poengteres hvor viktig det er å kunne prate åpent om sex med partner for at sexen skal bli god. Har alle det sånn? Jeg har nemlig ikke det. Jeg snakker veldig åpent og uhemmet om sex med venner, men ikke med mannen min. Allikevel har vi den deiligste sexen jeg noen gang har hatt. Det er ikke sånn at det er tabu for oss å snakke om sex, men det skjer sjeldent utenom når vi har oss. Jeg føler at vi kommuniserer bra, ikke verbalt. Vi kjenner hverandres kropper og vet hva den andre liker og er ikke redd for å vise det. Om jeg f.eks ønsker å bli penetrert av en dildo vaginalt mens han tar meg analt så trenger jeg ikke å si det før vi begynner. Da tar jeg jo frem dildoen, stiller meg på alle fire og begynner å leke med den vaginalt, mens jeg lar fingrene på andre hånd massere analen min. Tro det eller ei, da skjønner faktisk mannen min hva jeg vil 😅 Og om det ikke er hans ønske akkurat den dagen så leder jo han bare akten inn på et annet spor. Er det ingen andre som har det sånn, at ting bare skjer naturlig med masse kommunikasjon, bare ikke verbal? Og for å ta det eksemplet over med dp så var det heller ikke noe vi snakket om før det skjedde første gangen, det bare utviklet seg den veien naturlig da vi greide å lese hverandres nysgjerrige kroppsspråk. Anonymkode: cf8a3...652 Tror du har misforstått mange da.. Selv kan man møte noen man er en seksuell match med. Men selvfølgelig blir også den sexen så innmari mye bedre noe man prater om det. Kanskje mannen din egentlig hater anal, men blir med til tider fordi det er tydelig at du elsker det? (Bare et eksempel, ikke en debatt rundt analsex) . Jeg vet om et par som har hatt det kjempefint seksuelt, men følt at noe manglet. Når de var skilt og fant nye partnere, møttes de på kinkklubb. Hvis de bare hadde pratet sammen, ville forholdet vart og sexlivet bikke vært enda bedre. Jeg har aldri hatt så fri og fantastisk sex som med han jeg har i dag, hvor kommunikasjonen står i høysetet. Jeg kan gå rundt og være overkåt en hel dag fordi jeg vet hva som venter på kvelden eller dagen etter. Jeg har hatt orgasmer i søvne for første gang til og med. Frem til jeg møtte ham, var min beste elsker en jeg ikke kommuniserte bra med. Ja, det var herlig den gang. Men det kan ikke sammenlignes med den ekstra dimensjonen jeg nå opplever. Anonymkode: 74fb2...774
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 07:42 #11 Skrevet torsdag kl 07:42 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Takk, det var ganske oppklarende. Jeg har nemlig fått ett inntrykk av at for å kunne ha et godt sexliv så mener mange at det er alfa og omega å prate om sex, omtrent som om man skal måtte ha en "møte" før akten for så å evaluere akten etterpå. Det å kunne prate om utfordringer og problemer har jeg full forståelse for. Anonymkode: cf8a3...652 For de som har gjort verbal kommunikasjon til en del av leken, er det ikke annerledes enn når du nonverbalt setter deg på alle fire og leker med en dildo. Jeg har bare sendt det i en melding, eller visket ham det i øret på morgenen på vei ut døra.. Anonymkode: 74fb2...774
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 07:43 #12 Skrevet torsdag kl 07:43 Jeg synes det er superviktig å kunne prate om behov og ønsker ifm sex, men det betyr ikke at vi gjør det ofte. Og ikke under sex, det kan være hvis vi utforsker noe nytt og spør om å gjøre sånn eller sånn. Men ellers lite prat under sex. Heller ikke ofte ellers, men det viktige er at man KAN gjøre det ved behov. Hvis noe føles feil, hvis noe savnes. Særlig om man er litt, kall det kinky, og ønsker å prøve spesielle greier. Det er ikke nødvendigvis så lett å hinte til, men må ut i klartekst 😅 For hvis man ikke kan prate om det (og det virker som mange ikke tør eller ønsker det), så kan det vokse til en verkebyll. Anonymkode: 1cb11...746
erok Skrevet fredag kl 11:08 #13 Skrevet fredag kl 11:08 AnonymBruker skrev (På 4.9.2025 den 7.55): Litt inspirert av andre tråder der det poengteres hvor viktig det er å kunne prate åpent om sex med partner for at sexen skal bli god. Har alle det sånn? Jeg har nemlig ikke det. Jeg snakker veldig åpent og uhemmet om sex med venner, men ikke med mannen min. Allikevel har vi den deiligste sexen jeg noen gang har hatt. Det er ikke sånn at det er tabu for oss å snakke om sex, men det skjer sjeldent utenom når vi har oss. Jeg føler at vi kommuniserer bra, ikke verbalt. Vi kjenner hverandres kropper og vet hva den andre liker og er ikke redd for å vise det. Om jeg f.eks ønsker å bli penetrert av en dildo vaginalt mens han tar meg analt så trenger jeg ikke å si det før vi begynner. Da tar jeg jo frem dildoen, stiller meg på alle fire og begynner å leke med den vaginalt, mens jeg lar fingrene på andre hånd massere analen min. Tro det eller ei, da skjønner faktisk mannen min hva jeg vil 😅 Og om det ikke er hans ønske akkurat den dagen så leder jo han bare akten inn på et annet spor. Er det ingen andre som har det sånn, at ting bare skjer naturlig med masse kommunikasjon, bare ikke verbal? Og for å ta det eksemplet over med dp så var det heller ikke noe vi snakket om før det skjedde første gangen, det bare utviklet seg den veien naturlig da vi greide å lese hverandres nysgjerrige kroppsspråk. Anonymkode: cf8a3...652 Hvordan er det og blitt tatt analt får du orgasme av det uten og bli stimulert vaginalt
Trolltunge Skrevet fredag kl 12:52 #14 Skrevet fredag kl 12:52 Det meste av kommunikasjon mellom oss seksuelt går nonverbalt, men vi snakket jo mye om hva vi likte og ikke i starten av relasjonen. Eller rettere sagt da vi begynte å bli så trygge på hverandre at vi begynte å praktisere utover standard sex. Så lærte vi hverandre så godt at ord oftest ikke er nødvendig, og ord blir mest brukt til ytterligere pirring istedenfor informasjon. Vi leser hverandre kjapt og uten ord for det meste. Vi trenger ikke avtale å bytte stilling eller noe egentlig. Vi kjenner rammene for hverandres grenser, og hva hver av oss tenner på og liker, og beveger oss liksom sømløst innenfor de grensene, uten å egentlig måtte tenke eller si noe.
AnonymBruker Skrevet fredag kl 12:56 #15 Skrevet fredag kl 12:56 AnonymBruker skrev (På 4.9.2025 den 7.55): Litt inspirert av andre tråder der det poengteres hvor viktig det er å kunne prate åpent om sex med partner for at sexen skal bli god. Har alle det sånn? Jeg har nemlig ikke det. Jeg snakker veldig åpent og uhemmet om sex med venner, men ikke med mannen min. Allikevel har vi den deiligste sexen jeg noen gang har hatt. Det er ikke sånn at det er tabu for oss å snakke om sex, men det skjer sjeldent utenom når vi har oss. Jeg føler at vi kommuniserer bra, ikke verbalt. Vi kjenner hverandres kropper og vet hva den andre liker og er ikke redd for å vise det. Om jeg f.eks ønsker å bli penetrert av en dildo vaginalt mens han tar meg analt så trenger jeg ikke å si det før vi begynner. Da tar jeg jo frem dildoen, stiller meg på alle fire og begynner å leke med den vaginalt, mens jeg lar fingrene på andre hånd massere analen min. Tro det eller ei, da skjønner faktisk mannen min hva jeg vil 😅 Og om det ikke er hans ønske akkurat den dagen så leder jo han bare akten inn på et annet spor. Er det ingen andre som har det sånn, at ting bare skjer naturlig med masse kommunikasjon, bare ikke verbal? Og for å ta det eksemplet over med dp så var det heller ikke noe vi snakket om før det skjedde første gangen, det bare utviklet seg den veien naturlig da vi greide å lese hverandres nysgjerrige kroppsspråk. Anonymkode: cf8a3...652 Drømmekvinnen ! Anonymkode: 2db42...fef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå