Gå til innhold

Putin tror han skal leve evig....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal man si? Putin viste ikke at mikrofonen var på når han fortalte Kinas presiden at vitenskapen gjore så store fremskrit at han trode de kunne leve evig. Han nevnte også organtransplantasjon, tenker han da å skjære organer ut av ungdomer og sette de inn i seg selv? Når han ble spurt om samtalen etterpå avfeide han det ikke som tull, men påpekte at folk flest ikke kune få muligheten til å leve evig.... For det er det bare diktatorene som skal da? Selv om det har vært åpenbart at han ikke er i vater ganske lenge, synes jeg denne saken var spesielt ekel! 

https://www.dagbladet.no/nyheter/avslort-av-mikrofon/83545075

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som kaffeprat egentlig. 

Det er unektelig slik at ting er lettere tilgjengelig for folk med penger og kontakter. Det har han jo helt rett i. Videre er jo Putin en intelligent fyr, så at han ikke var klar over opptaket er jeg i tvil om. Han vet hvordan han skal manipulere folks oppfatning.

• Liker 1
Skrevet
Macro skrev (7 timer siden):

Høres ut som kaffeprat egentlig. 

Det er unektelig slik at ting er lettere tilgjengelig for folk med penger og kontakter. Det har han jo helt rett i. Videre er jo Putin en intelligent fyr, så at han ikke var klar over opptaket er jeg i tvil om. Han vet hvordan han skal manipulere folks oppfatning.

Dette ga ikke helt mening for meg, slikke ting som evig liv mener du? 

Hvorfor skule Putin ønske å manipulere folk til å tro at han ønsker å stjele organer fra folk for å bruke de selv?

Skrevet
Pippi Lotta skrev (1 minutt siden):

Dette ga ikke helt mening for meg, slikke ting som evig liv mener du? 

Hvorfor skule Putin ønske å manipulere folk til å tro at han ønsker å stjele organer fra folk for å bruke de selv?

Hvor og når har han sagt at han skal kutte opp ungdommer og stjele organer?

Skrevet
Macro skrev (51 minutter siden):

Hvor og når har han sagt at han skal kutte opp ungdommer og stjele organer?

Leste du saken jeg linket til? Hva tror du han prøver å manipulere meg til å tenke på, om det ikke er hvor han skal få alle organene fra? 

Skrevet

Det er da ikke noe unikt for Putin. Det er veldig mange av teknologi milliardærene i silicon valley som sponser forskning på, og selv driver med diverse livsforlengelses metoder, og flere som vel har meldt seg på å skulle fryses ned når de dør i håp om å kunne gjennopplives senere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...