AnonymBruker Skrevet torsdag kl 01:59 #2 Skrevet torsdag kl 01:59 Du må nesten utdype. Det er lov, etter norsk lov, å være frekk og nedlatende mot alle. Det er ikke straffbart. Det er imidlertid ikke god folkeskikk å være frekk og nedlatende mot noen i det hele tatt. Anonymkode: c5731...877 2 4
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 02:22 #3 Skrevet torsdag kl 02:22 Min erfaring er at det finnes den typen som kun ønsker at alle er greie med hverandre, som er snille og hjelpsomme, og at de derfor er et lettere bytte kan man si, for de som ønsker å være ugrei. Kanskje har motsatt part stor usikkerhet og liker dårlig at den andre virker tilfreds? Anonymkode: 8c6a4...c5a 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 03:06 #4 Skrevet torsdag kl 03:06 Eneste folka jeg blir vanskelig mot/ikke viser respekt for er type "her kommer jeg", som mener de har krav på å ta seg til rette på andres bekostning. Vanligvis menn på over 40 i trafikken, men har opplevd å blitt trigget av kvinner også. Anonymkode: c76b7...997 1
Fru Uperfekt Skrevet torsdag kl 03:39 #5 Skrevet torsdag kl 03:39 AnonymBruker skrev (1 time siden): Undrer 🤔🤔 Anonymkode: 20a45...c8e Kan du utdype? 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 03:49 #6 Skrevet torsdag kl 03:49 Folk som misbruker stillinger til å spre propaganda innen psykologi, i regi av sin stilling, fortjener å bli behandlet frekt gjennom offentlig påtale av politiet. Også folk som misbruker stilling til å oppfordre og legge forholdene til rette for at det skjer kriminelle handlinger , deriblant seksuell trakassering (når det finnes bilder på internett, som normalt ville ha blitt stoppet av slik stilling) og voldtekt (som må kobles opp mot bilder), fortjener å bli behandlet frekt. Det er slikt enkelte steder, og da hjelper det ikke å hjemme seg bak propaganda om speilnevroner og å redusere mennesker til primater og 2 åringer (blir misbrukt av Italiensk mafia til å rettferdiggjøre kriminelle handlinger, og ikke noe Norge støtter opp under) - når språkforståelse (som blir assosiert med emosjoner) og forestillingsevne (hukommelse, perspesjon) er det som er annerkjent fakta (bl.a opp mot autister) Anonymkode: d09a5...6f0
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 07:45 #7 Skrevet torsdag kl 07:45 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Folk som misbruker stillinger til å spre propaganda innen psykologi, i regi av sin stilling, fortjener å bli behandlet frekt gjennom offentlig påtale av politiet. Også folk som misbruker stilling til å oppfordre og legge forholdene til rette for at det skjer kriminelle handlinger , deriblant seksuell trakassering (når det finnes bilder på internett, som normalt ville ha blitt stoppet av slik stilling) og voldtekt (som må kobles opp mot bilder), fortjener å bli behandlet frekt. Det er slikt enkelte steder, og da hjelper det ikke å hjemme seg bak propaganda om speilnevroner og å redusere mennesker til primater og 2 åringer (blir misbrukt av Italiensk mafia til å rettferdiggjøre kriminelle handlinger, og ikke noe Norge støtter opp under) - når språkforståelse (som blir assosiert med emosjoner) og forestillingsevne (hukommelse, perspesjon) er det som er annerkjent fakta (bl.a opp mot autister) Anonymkode: d09a5...6f0 Du trenger hjelp nå. Anonymkode: c5731...877 2 2
LadySyrien Skrevet lørdag kl 06:27 #8 Skrevet lørdag kl 06:27 Frekk fordi de vil si hva de vil uten filtrer. " Det er det jeg mener. Jeg kan få lov til å si det". Enig. Folk får lov til å si hva de mener, men det er viktig at man sier ting på en fin og hyggelig måte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå