AnonymBruker Skrevet 5. september #21 Skrevet 5. september AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det er ikke noe som heter Humanistisk forbund. Du mener kanskje Humanetisk forbund? Jeg kan anbefale Humanistene, de er i alle fall ikke rigide. Anonymkode: 209bc...ba2 Humanistene het jo Humanistforbundet før, så jeg vil tro det er dem det siktes til, men at vedkommende skrev feil navn. Anonymkode: d3c4d...dab
AnonymBruker Skrevet 5. september #22 Skrevet 5. september Kålrota skrev (På 4.9.2025 den 13.40): Det er en ren lidelse for alle med fullt gehør. Tull. Allsang i vielse er gøy og gir godt humør! Anonymkode: 16af5...6c0 1
Kålrota Skrevet 5. september #23 Skrevet 5. september AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Tull. Allsang i vielse er gøy og gir godt humør! Anonymkode: 16af5...6c0 Jeg synes det er dritkleint og blir ikke i godt humør. Det er ikke en fasit. 2
AnonymBruker Skrevet 6. september #24 Skrevet 6. september Her er mine forslag, og jeg minner om at TS ikke spurte om hva du, jeg eller noen andre mener om allsang generelt. Hun ba om forslag: Mitt hjerte er ditt Kjærlighetsvisa Din tanke er fri Imagine (den er så kjent at de fleste sikkert tåler at den er på engelsk) Love me tender (også superkjent) Jeg støtter rådet om forsanger og akkompagnement. Anonymkode: a9f61...a52
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå