AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:30 #1 Skrevet onsdag kl 22:30 Hm. Møtte en mann på dating app et halvt år siden. Han viste meg sine pisker og stropper og bondage utstyr og vi virket til å passe sammen seksuelt. Men nå har vi kjent hverandre ganske lenge og han har ikke dominert meg en eneste gang, vært vare litt kosesex nå og da og flere ganger har jeg blitt nesten helt sprø av mangelen på sex og mangelen på dominans. Han påstår likevel at han tenner på meg og vil ha meg, men det skjer ingenting og de eneste gangene han har nesten dominert litt har han vært usikker i stemmen, sånn at jeg har tenkt " klarer du ikke dette, eller?". Føler jeg må snart ta saken i egne hender og sette håndjern på han. Hvorfor vil han ikke dominere meg? Når jeg spør ham, så sier han at " det kommer etterhvert og jo det kan han". Men skjer ikke. Anonymkode: 9bb84...c76 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:38 #2 Skrevet onsdag kl 22:38 Lurer du på noe? Du stoler jo ikke på det han sier, så hva mener du vi skal si her inne? Anonymkode: 8aa2c...c5f 2 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:41 #3 Skrevet onsdag kl 22:41 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Lurer du på noe? Du stoler jo ikke på det han sier, så hva mener du vi skal si her inne? Anonymkode: 8aa2c...c5f Jeg lurer på hvorfor en mann skulle gidde å fake interesse for å dominere, men jeg føler liksom han ikke har det i seg. Anonymkode: 9bb84...c76 2 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:42 #4 Skrevet onsdag kl 22:42 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg lurer på hvorfor en mann skulle gidde å fake interesse for å dominere, men jeg føler liksom han ikke har det i seg. Anonymkode: 9bb84...c76 Det må nesten han svare på...? Anonymkode: 8aa2c...c5f 1 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:56 #5 Skrevet onsdag kl 22:56 Kanskje han ikke vil gjøre det før han føler han kjenner deg godt nok og han er helt sikker på hva du vil han skal gjøre? Anonymkode: d539a...cd2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 23:03 #6 Skrevet onsdag kl 23:03 Har opplevd det samme, ts. Datet en en fyr over flere måneder i fjor, vi ble kjent inne på fetlife. Han sto som Dom, jeg som sub. Han sendte bilder av piskene og det andre utstyret sitt stadig vekk og sa at han gledet seg til å bruke det på meg. Hver eneste gang vi møttes hadde han muligheten til å plukke det frem, men gjorde det ikke. Jeg begynte å hinte og etterhvert spørre rett ut hva som var greia. Neida, han måtte bare komme i "rett" stemning. Altså... Nå er jeg 100% underdanig. Jeg dater helst 100% dominante. Vanligvis trenger ikke de å komme i "rett stemning" for å dra frem pisken og begynne å prøve seg frem på meg. Alle som har noe som helst erfaring klarer det veldog greit, tenker jeg. Så om man skryter av piskene sine får så å IKKE ta dem i bruk, gjetter jeg at vedkommende har null erfaring innenfor feltet. For min del ble det nesten et år bortkastet med en fyr som aldri fikk summet seg til å finne frem de piskene🙄 Anonymkode: 488cb...2e4 4 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 23:05 #7 Skrevet onsdag kl 23:05 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Kanskje han ikke vil gjøre det før han føler han kjenner deg godt nok og han er helt sikker på hva du vil han skal gjøre? Anonymkode: d539a...cd2 Jeg tenker det blir litt som å la være å kjøpe konfektsjokolade til hun du dater, for du må først lære hva slags sjokolade dama liker🙄 Eller så kjøper du masse deilig sjokolade og ser hva dama forsyner seg mest av, og noterer deg det bak øret til senere. Anonymkode: 488cb...2e4 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 23:35 #8 Skrevet onsdag kl 23:35 Kanskje han syns det er pirrende, tenner på det, men mangler erfaring? Jeg er litt der selv, har lyst til å dominere, men har ikke tatt skrittet ut fordi jeg ikke har erfaring og fort ville følt at jeg sto i et vakum å klæ meg i hodet uten å vite hva jeg skulle gjøre. Er forresten kvinne i fast forhold så det er for meg ikke verre enn at jeg tar samtalen med mannen min og spør om dette er noe han har lyst til å utforske sammen med meg. MEN, selv om jeg tenner på dette så ville jeg jo aldri solgt meg selv inn som en erfaren dominatrix i begynnelsen av et forhold. Jeg ville jo sagt det som det er; jeg er nysgjerrig, men har null erfaring, kan jeg allikevel få lov til å leke og utforske med deg? Anonymkode: 3d99e...dd8 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 03:49 #9 Skrevet torsdag kl 03:49 Han er bare ikke seksuelt dominant. Skal veldig mye til for å tvinge noen til å være noe de ikke er Anonymkode: 1b04b...81f 1
Fighter83 Skrevet torsdag kl 04:01 #10 Skrevet torsdag kl 04:01 De fleste jeg har møtt som sier en ting men oppfører seg som noe annet er ikke det de sier. Er ikke alltid de skjønner det selv. Man kan jo ikke tvinge de til å innse dette selv heller. Sånne forvirra folk dropper jeg. 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 04:27 #11 Skrevet torsdag kl 04:27 Han har sikkert kjøpt et SM-startsett på Finn eller Temu. Så vet han ikke hvordan han skal bruke det. I tillegg valgt feil arena og finne en partner, evt lyver på seg seksuelle preferanser. Anonymkode: 3bd01...d0b 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 05:52 #12 Skrevet torsdag kl 05:52 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg lurer på hvorfor en mann skulle gidde å fake interesse for å dominere, men jeg føler liksom han ikke har det i seg. Anonymkode: 9bb84...c76 Vil tro det er fordi kvinner flest liker å bli dominert, og dermed drar han damer ved å late som. Menn er stort sett ikke interessert i å dominere. Anonymkode: c78d6...908 3
SlemUlv Skrevet torsdag kl 08:37 #13 Skrevet torsdag kl 08:37 Snakk med ham. Kommunikasjon er viktig i bdsm.
Macro Skrevet torsdag kl 08:42 #14 Skrevet torsdag kl 08:42 Jeg kan nada om BDSM men selv jeg vet at kommunikasjon og tillit er helt avgjørende. Dere virker jo til å mangle begge deler?
Master1 Skrevet torsdag kl 11:47 #15 Skrevet torsdag kl 11:47 Det er nok ikke så lett å bli DOM. Det er noe du ER. M@ster. 1 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:56 #16 Skrevet torsdag kl 11:56 Master1 skrev (8 minutter siden): Det er nok ikke så lett å bli DOM. Det er noe du ER. M@ster. H@rry Anonymkode: c78d6...908 5
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:56 #17 Skrevet torsdag kl 14:56 Kan bare snakke for meg selv, men det finnes noen jeg får lyst til å dominere og noen jeg ikke får lyst til å dominere. Det handler om personkjemi og om å vekke ulike instinkter i hverandre. Anonymkode: 6833b...ba2 1 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:15 #18 Skrevet torsdag kl 16:15 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan bare snakke for meg selv, men det finnes noen jeg får lyst til å dominere og noen jeg ikke får lyst til å dominere. Det handler om personkjemi og om å vekke ulike instinkter i hverandre. Anonymkode: 6833b...ba2 Mulig det. Jeg har blitt velfungerende dominert før da. Er ganske erfaren i det. Kanskje vi bare har feil kjemi.. Anonymkode: 9bb84...c76
Tummy Skrevet torsdag kl 20:27 #19 Skrevet torsdag kl 20:27 Dama forstår ikke det med dom sub. Tror ikke hun klarer å nyte som sub eller dom. Synes det er litt rart. Og ja synes minn fetish er rat og.
AnonymBruker Skrevet fredag kl 03:57 #20 Skrevet fredag kl 03:57 Som dominant mann så høres det ut som han har fremstått for noe han ikke er for å tiltrekke seg damer. Dessverre er det mange på Fet som gjør det. Dama mi som er sub kommer borti sånne hele tiden. En ekte dominant mann ville i innledningsfasen avdekket hva sub'en liker, fantaserer om og hva som er no go. Og når dem begynner å ha sex vil utøve sin dominance på en naturlig måte samtidig som han pusher grensene hennes for å se hvor de går. Han vil også utøve sin dominace utenom sex hvis hun liker det også. Anonymkode: 47a02...f27
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå