AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:23 #1 Skrevet onsdag kl 21:23 Det finnes mange ting i livet som dukker opp som et spørsmålstegn i hodet uten at en i det hele tatt er interessert i å finne ut svaret. Har du noen sånne? For min del, for eksempel: Hvordan blir saltvann salt? Hvordan virker en TV? Anonymkode: aea90...d5a 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:26 #2 Skrevet onsdag kl 21:26 Dette kan man spørre ChatGPT om;) Anonymkode: e830d...704 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:28 #3 Skrevet onsdag kl 21:28 Jeg vet det finnes svar på hvorfor båter flyter og fly flyr, men synes fortsatt ikke det er logisk 😄 Anonymkode: 1e673...c8e 6
Lesehest1 Skrevet onsdag kl 21:30 #4 Skrevet onsdag kl 21:30 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det finnes mange ting i livet som dukker opp som et spørsmålstegn i hodet uten at en i det hele tatt er interessert i å finne ut svaret. Har du noen sånne? For min del, for eksempel: Hvordan blir saltvann salt? Hvordan virker en TV? Anonymkode: aea90...d5a Og radio.
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 07:46 #5 Skrevet torsdag kl 07:46 Hvorfor er mange her inne så frekke i svarene sine? Jeg lurer på om de er likedan i det virkelige liv... Anonymkode: caf7f...e18 2 4
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 09:02 #6 Skrevet torsdag kl 09:02 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor er mange her inne så frekke i svarene sine? Jeg lurer på om de er likedan i det virkelige liv... Anonymkode: caf7f...e18 Jeg pleier å koble frekke folk her inne med frekke folk jeg kjenner irl, and then it make sense😅 Men lurer jo på hvorfor noen gidder å sitte på fritiden sin og lire av seg drit. Én ting er jo at de gjør de på jobb f eks (hvor de føler de MÅ være, og derfor er bitre), men jeg ser ikke poenget med å aktivt oppsøke et nettsted for å være slem. Anonymkode: d4e9d...7c1 1 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 09:36 #7 Skrevet torsdag kl 09:36 Hvorfor ser det ut som at hjulene på biler går feil veg på film? Vet at det finnes en lang og omstendelig forklaring på dette. Anonymkode: aea90...d5a 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:26 #8 Skrevet torsdag kl 10:26 Jeg hadde slike spørsmål før i tiden, men etter internett og kunstig intelligens har kommet, så kan jeg søke opp alt jeg lurer på og få svar relativt raskt. Det er ikke alltid jeg gidder å søke opp, men hvis jeg grubler på noe over lengre tid, da søker jeg. Anonymkode: 37fab...e9e
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:45 #9 Skrevet torsdag kl 17:45 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg hadde slike spørsmål før i tiden, men etter internett og kunstig intelligens har kommet, så kan jeg søke opp alt jeg lurer på og få svar relativt raskt. Det er ikke alltid jeg gidder å søke opp, men hvis jeg grubler på noe over lengre tid, da søker jeg. Anonymkode: 37fab...e9e Eksempel på noe du ikke gidder å søke opp? Anonymkode: aea90...d5a 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:56 #10 Skrevet torsdag kl 17:56 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg hadde slike spørsmål før i tiden, men etter internett og kunstig intelligens har kommet, så kan jeg søke opp alt jeg lurer på og få svar relativt raskt. Det er ikke alltid jeg gidder å søke opp, men hvis jeg grubler på noe over lengre tid, da søker jeg. Anonymkode: 37fab...e9e Du er klar over at veldig mange KI-svar er fullstendig feil...? Anonymkode: a012f...eb8 6
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:19 #11 Skrevet torsdag kl 20:19 Hvorfor er himmelen blå? Anonymkode: aea90...d5a
Lur Venn Skrevet fredag kl 11:40 #12 Skrevet fredag kl 11:40 AnonymBruker skrev (På 3.9.2025 den 23.23): Det finnes mange ting i livet som dukker opp som et spørsmålstegn i hodet uten at en i det hele tatt er interessert i å finne ut svaret. Har du noen sånne? For min del, for eksempel: Hvordan blir saltvann salt? Hvordan virker en TV? Anonymkode: aea90...d5a Finnes det en grense for hvor salt havet kan bli?
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:12 #13 Skrevet fredag kl 18:12 Offside regelen. Hver gang jeg hører noen snakke om fotball soner jeg helt ut og hører bare små gryntelyder i det fjerne. Anonymkode: aea90...d5a 2
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:36 #14 Skrevet fredag kl 18:36 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Hvorfor er himmelen blå? Anonymkode: aea90...d5a Oj, dette lærte du i naturfag, hvis du har unger kan du spørre de. Anonymkode: d7f5c...a77
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:41 #15 Skrevet fredag kl 18:41 AnonymBruker skrev (På 3.9.2025 den 23.26): Dette kan man spørre ChatGPT om;) Anonymkode: e830d...704 Faktisk kan man spørre chatGPT om absolutt alt, så hva er poenget ditt? Skal forumet legges ned? 🤷♀️ Anonymkode: 43f01...8c9 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:45 #16 Skrevet fredag kl 18:45 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Faktisk kan man spørre chatGPT om absolutt alt Ja, men det betyr ikke at du får riktige fakta svar Anonymkode: 1d357...9c0
AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:57 #17 Skrevet fredag kl 22:57 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ja, men det betyr ikke at du får riktige fakta svar Anonymkode: 1d357...9c0 Folk som bruker chatGPT for å få svar på ting er for så vidt også et spørsmål jeg ikke gidder å få svar på. Anonymkode: aea90...d5a
AnonymBruker Skrevet fredag kl 23:03 #18 Skrevet fredag kl 23:03 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Oj, dette lærte du i naturfag, hvis du har unger kan du spørre de. Anonymkode: d7f5c...a77 Jeg vil si ofag, for de som hadde det. Anonymkode: 09162...ec6 1 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 11:50 #19 Skrevet lørdag kl 11:50 AnonymBruker skrev (På 4.9.2025 den 22.19): Hvorfor er himmelen blå? Anonymkode: aea90...d5a Den er ikke blå,det er øynene våre som oppfatter den som blå. Anonymkode: b08d8...be3
AnonymBruker Skrevet søndag kl 08:10 #20 Skrevet søndag kl 08:10 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Den er ikke blå,det er øynene våre som oppfatter den som blå. Anonymkode: b08d8...be3 Den er jævli blå. Anonymkode: f247e...cd2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå