Gå til innhold

Har du så langt i denne uke gjort noe kjekt med venner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva var det og eller hørt fra noen eller fått en koselig snap? 

Anonymkode: 75cc5...1e8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nope, ingenting. 

Anonymkode: 85cca...e1c

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Ja. Gikk tur og var ute og spiste med bestie i går. Snap har jeg ikke. 

Anonymkode: d297e...6d1

• Hjerte 2
Skrevet

Snap fra en eller flere hver dag når de har hatt noe å ta bilde av som de ville dele. Jeg har ikke svart på noen av dem, men har sendt noen tilbake når jeg har hatt noe å ta bilde av som jeg ville dele. Har ikke fått svar på dem heller. 

I kveld har vi vært samlet 12 stykker, drukket kaffe og kost oss med felles hobby!

• Hjerte 2
Skrevet

Sunget i kor! Innmari gøy 😊

Anonymkode: b196f...20b

• Hjerte 2
Skrevet

Har vært på tur 2 kvelden, spillkveld og filmkveld. 

Anonymkode: 1d33a...40d

• Hjerte 1
Skrevet

Møtte en ny dame som jeg har møtt i en gruppesammenheng for første gang en til en i dag. Vi bare preiket og drakk te og ble bedre kjent. Det var veldig hyggelig! 

Og så har jeg fått noen hyggelige lynmeldinger, og sendt. 🥰

Anonymkode: d0c73...a92

• Hjerte 1
Skrevet

Får og sender snaper så og si daglig. Ellers ikke hørt noe. Men er introvert så trenger ikke så mye fysisk kontakt.

Anonymkode: 4fa89...dc6

• Hjerte 2
Skrevet

Hatt ett kort besøk av ei venninne som hjalp meg med noe. (Vi er begge travle på hver vår kant) så det var hyggelig. 

Traff ei mammavenninne på barnas kamp. 

Jeg sender snap med 2-3 gode venninner hver dag. (Hun som var på besøk er en av dem)

Har ei venninne som jeg ikke ser så ofte, men vi skriver mye til hverandre, hver dag på messenger.

Anonymkode: b7dd3...659

• Hjerte 1
Skrevet

Skal på cafe med venninne i dag 🥰

Anonymkode: 7a8af...338

• Hjerte 1
Skrevet

Definer venner. For har hatt mye kontakt med online venner. Mennesker jeg aldri har møtt irl, men vi har kontakt fordi vi har felles sykdom og har møttes via sosiale medier. Andre venner har jeg lite kontakt med, av eget ønske. Det er vanskelig å finne venner som behandler deg bra når du er kronisk syk.

Anonymkode: 4f73b...71b

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Definer venner. For har hatt mye kontakt med online venner. Mennesker jeg aldri har møtt irl, men vi har kontakt fordi vi har felles sykdom og har møttes via sosiale medier. Andre venner har jeg lite kontakt med, av eget ønske. Det er vanskelig å finne venner som behandler deg bra når du er kronisk syk.

Anonymkode: 4f73b...71b

Online venner tenker jeg er ekte venner. De jeg har møtt online og utviklet noe mer med er bedre venner enn de jeg hadde IRL før. 

Anonymkode: d0c73...a92

• Liker 1
Skrevet

På mandag var jeg og en venn på akvarium, så spiste vi på restaurant litt senere. På tirsdag gikk vi en lang tur i rolig tempo og spiste pizza senere. Den kvelden fikk jeg også besøk av en venninne, vi så på anime på kvelden og hun sov over. På onsdag møtte jeg vennen min igjen, han skulle hjem til LA. I går kveld var jeg faktisk alene, jeg sovnet tidlig. 

Anonymkode: c6080...ef4

• Hjerte 1
Skrevet

Har snappet med venner, men utenom det har jeg bare sett min sønn og min samboer. Jeg er ikke særlig sosial av meg, er mye alene og trives med det, men nå når jeg går på AAP blir alenetiden litt ufrivillig. Det føles litt ensomt. Jeg savner jobben min, selv om jeg ikke har gode venner der så var det greit med det sosiale blandt hyggelige kollegaer.

Anonymkode: 39e65...e52

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Hva var det og eller hørt fra noen eller fått en koselig snap? 

Anonymkode: 75cc5...1e8

Var på besøk igår hos en venninne. Det var kjempe koselig.

Anonymkode: bd311...481

• Hjerte 1
Skrevet

Vært på trening og gått tur med en vennine. Koselig og fint å røre seg.

Anonymkode: e1e8b...115

• Hjerte 1
Skrevet

Ingenting. Ikke mannen min eller barna mine heller.

Anonymkode: 736e0...f0d

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg har gått tur med en venninne, skravlet på telefonen med bestevenninnen min (noe jeg altfor sjeldent gjør), klatret med ei ny venninne.. og.. det var vel alt. Men mer enn jeg ofte gjør, jeg synes altfor mye dialog er via meldinger, Messenger, Snap osv til vanlig.. Elsker når vi ses til vanlig, men det er litt for travelt med barn.. 

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...