AnonymBruker Skrevet 3. september #1 Skrevet 3. september Hej. Jeg gik fra 70% uføretrygd til 100% uføretrygd, jeg sagde mit job op i september 2024. Jeg var under indkomstgrænsen, da jeg blev 100% uføretrygda. Hvad sker der med efterårsafregningen eller hvad det nu hedder nu til efteråret, i betragtning af at jeg gik fra 70% til 100% uføretrygd. Skal jeg betale penge tilbage, som jeg skylder Nav? Anonymkode: 6ccc8...c50
Fru Uperfekt Skrevet 3. september #2 Skrevet 3. september Om du skylder Nav penger så må du betale de 1
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Skrevet 6 timer siden Jeg forstår det. Jeg var under indkomstgrænsen, da jeg forlod mit job sidste år. Når Etteroppgjør for uførepensjon kommer https://www.spk.no/uforepensjon/etteroppgjor-uforepensjon/ Hvad sker der så, i betragtning af at jeg var under den grænse og gik til 100% uføretrygd? I betragtning af at jeg var under indkomstgrænsen, vil jeg så stadig få et brev om at betale tilbage? Eller vil jeg ikke modtage et brev, da jeg var under indkomstgrænsen, da jeg gik fra delvist uføretrygd til 100%? Anonymkode: 6ccc8...c50
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Skrevet 6 timer siden Mulig du får svar når du skriver norsk og har vanlig skriftstørrelse... Anonymkode: f8c6d...014
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Mulig du får svar når du skriver norsk og har vanlig skriftstørrelse... Anonymkode: f8c6d...014 Jeg er ikke god til computere😥 Prøver mit bedste Anonymkode: 6ccc8...c50 1
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Skrevet 6 timer siden Tror nok du får best svar om du snakker med NAV. Anonymkode: 279db...b71
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå