Gå til innhold

13 år spesiell bursdag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg fylte 13 år på 80 tallet, ble jeg feiret med restaurant besøk. Det var stort, og jeg husker det som en stor bursdag. Vi hae en 13 åring i hus snart, og lurer på om denne bursdagen er like spesiell nå for de unge-og om deres 13 åring fikk noe ekstra til bursdag

Anonymkode: e55a3...d8b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo første år som tenåring❤️❤️

Anonymkode: c5ed1...61d

• Nyttig 1
Skrevet

Nei, ikke mer spesiell enn 12- eller 14-årsdagen.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Så koselig minne! Jeg kan ikke huske min familie hadde en slik tradisjon. Det er nok ulikt hvor mye det feires, men høres fint ut å videreføre den tradisjonen☺️

Anonymkode: 666d1...e4b

Skrevet

Den blir vel det du gjør den til.

• Liker 1
Skrevet

Pleide alltid å spise ute på bursdagen. Uansett alder. Oftest pizzarestaurant. 

Anonymkode: 0fee2...d96

• Liker 1
Skrevet

Ja, 13 er spesielt en blir jo tenåring. 
skjønner ikke hva som er spesielt med 12 og 14 som det sammenlignes med? 

Anonymkode: 0865b...c5c

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Ja, litt ekstra når man blir tenåring 🥰

Anonymkode: 9dd84...82b

Skrevet

Alle bursdager er spesielle for den det gjelder :) Mine svigerforeldre syns 10 år, 13 år, 16 år, 18 år og 20 år var HELT spesielle feiringer. 
Mine barn syns alle bursdager var unike (og det er de jo). Hvis dere ønsker å gjøre noe spesielt ut av det, kjør på. Ta hensyn til at dere setter lista hvis det er yngre søsken i familien :) 

Anonymkode: 4c2c7...d38

Skrevet

Alle bursdager er jo spesielle, men det er jo noe spesielt å bli tenåring.  Vi har dog feiret som vanlig. Ut og spise på selve dagen, og feiring med familie og venner nærmeste helg.

Om de har ønsket seg noe spesielt til bursdagen, så bruker de som regel å få det. Uavhengig om de blir 13  eller 15.

Anonymkode: d6ac5...b07

Skrevet

Guttungen og en liten knippe kompiser skal kjøre gokart dagen etter dagen hans og så skal de spise pizza sammen etterpå. Det er ca 2t kjøring frem og tilbake og vi kjører to biler.

Er så glad på hans vegne at han har venner som han ønsker å feire sammen med, vegen hit har vært noe utfordrende. Kostnadsmessig er denne bursdagen dyr, men likevel samme pris som "alle guttene i klassen feirer i adrenalinparken". 

Kaker og gaver tar vi sammen på dagen hans.

Anonymkode: 438c8...dfa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...