AnonymBruker Skrevet 3. september #1 Skrevet 3. september Og det irriterer meg så inn i innste gropa at alle tenker at jeg som heterofil mann er kun ute etter en ting. Har verdens søteste kone og det skjer aldri noe mellom min beste venn og meg. Men likevel blir jeg dømt nord og ned fordi de tenker at jeg er som menn flest. ARGH!! Det var bare det. Anonymkode: 9486b...406 1
Snok1 Skrevet 3. september #3 Skrevet 3. september Jeg har vært i tilsvarende situasjon på jobb. Samarbeidet tett og godt med virksomhetens deiligste kvinne. Vi har begge visst at dette samarbeidet er så bra at dette skal ikke føkkes opp med uproff oppførsel. Alle rundt oss tenker sitt om mine beveggrunner….. 1
AnonymBruker Skrevet 3. september #4 Skrevet 3. september Snok1 skrev (2 timer siden): Jeg har vært i tilsvarende situasjon på jobb. Samarbeidet tett og godt med virksomhetens deiligste kvinne. Vi har begge visst at dette samarbeidet er så bra at dette skal ikke føkkes opp med uproff oppførsel. Alle rundt oss tenker sitt om mine beveggrunner….. Kun amatører lar det "føkkes opp". En virkelig proff takler alle situasjoner, nettopp fordi det ikke blir noen. Anonymkode: 8d661...cd9 1
Sannhetsøkende Skrevet 3. september #5 Skrevet 3. september AnonymBruker skrev (3 timer siden): Og det irriterer meg så inn i innste gropa at alle tenker at jeg som heterofil mann er kun ute etter en ting. Har verdens søteste kone og det skjer aldri noe mellom min beste venn og meg. Men likevel blir jeg dømt nord og ned fordi de tenker at jeg er som menn flest. ARGH!! Det var bare det. Anonymkode: 9486b...406 Er det menn eller kvinner som dømmer deg mest her?
Snok1 Skrevet 4. september #6 Skrevet 4. september AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kun amatører lar det "føkkes opp". En virkelig proff takler alle situasjoner, nettopp fordi det ikke blir noen. Anonymkode: 8d661...cd9 Godt oppsummert. Vi var så proffe at dette ikke var noe vi behøvde å diskutere, det var en umiddelbar og stilltiende enighet om at her hadde vi en jobb å gjøre og at jobben krevde proffer. Så da gjorde vi jobben, og jobben var eneste fokus.
AnonymBruker Skrevet 4. september #7 Skrevet 4. september Snok1 skrev (8 timer siden): Alle rundt oss tenker sitt om mine beveggrunner….. Hvis folk tenker noe, er det pga endringer i din oppførsel sammen med henne og ikke ditt generelle kjønn eller hennes utseende. Menn forandrer seg sammen med deilige damer, uansett hvor profesjonelle de selv synes de fremstår. Men såklart er det unntak. Men da tenker jo ikke folk «sitt» heller. Anonymkode: e4ca3...c1a 5 1
AnonymBruker Skrevet 4. september #8 Skrevet 4. september Snok1 skrev (54 minutter siden): Godt oppsummert. Vi var så proffe at dette ikke var noe vi behøvde å diskutere, det var en umiddelbar og stilltiende enighet om at her hadde vi en jobb å gjøre og at jobben krevde proffer. Så da gjorde vi jobben, og jobben var eneste fokus. Nei dette høres ut som starten på en dårlig erotisk novelle skrevet av en mann. Anonymkode: 70162...72e 2 3
AnonymBruker Skrevet 4. september #9 Skrevet 4. september Tror de færreste bryr seg. Hvorfor er utseende hennes så interessant? Og dine venner? Hvis noe, tror de sikkert du er homofil. Hvem tror at du kun er ute etter en ting, og hvordan tror de det på en slik måte at du blir klar over det hele tiden og det irriterer? Er det voksne folk vi snakker om her, siden du er gift? Og hva har søtheten til din kone med saken å gjøre? Hvor søt og pen er du da? Anonymkode: a945a...d97 1
Snok1 Skrevet 4. september #10 Skrevet 4. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvis folk tenker noe, er det pga endringer i din oppførsel sammen med henne og ikke ditt generelle kjønn eller hennes utseende. Ja, kanskje jeg ble enda mer profesjonell fordi jeg følte alles øyne på meg. AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei dette høres ut som starten på en dårlig erotisk novelle skrevet av en mann. Anonymkode: 70162...72e En veldig kort novelle blottet for erotisk innhold. Som var mitt eksakte poeng.
AnonymBruker Skrevet 4. september #11 Skrevet 4. september Snok1 skrev (3 minutter siden): Ja, kanskje jeg ble enda mer profesjonell fordi jeg følte alles øyne på meg. En veldig kort novelle blottet for erotisk innhold. Som var mitt eksakte poeng. Mitt poeng var at denne enigheten var innbilning fra deg pga ønsketenkning. Anonymkode: 70162...72e 1 3
Snok1 Skrevet 4. september #12 Skrevet 4. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Mitt poeng var at denne enigheten var innbilning fra deg pga ønsketenkning. Anonymkode: 70162...72e Min observasjon er at du gir kategoriske beskrivelser av ting du fullstendig mangler kunnskap om.
AnonymBruker Skrevet 4. september #13 Skrevet 4. september AnonymBruker skrev (18 timer siden): Og det irriterer meg så inn i innste gropa at alle tenker at jeg som heterofil mann er kun ute etter en ting. Har verdens søteste kone og det skjer aldri noe mellom min beste venn og meg. Men likevel blir jeg dømt nord og ned fordi de tenker at jeg er som menn flest. ARGH!! Det var bare det. Anonymkode: 9486b...406 Så du syns hun er smellvakker men du har en søt kone? For en sammenligning! Hadde hun vært søt og konen din smellvakker så ja.. Anonymkode: 6e0c7...608 2 5
BobbySocks Skrevet 4. september #14 Skrevet 4. september Snok1 skrev (10 timer siden): Godt oppsummert. Vi var så proffe at dette ikke var noe vi behøvde å diskutere, det var en umiddelbar og stilltiende enighet om at her hadde vi en jobb å gjøre og at jobben krevde proffer. Så da gjorde vi jobben, og jobben var eneste fokus. Så hun synes og du var smellpen, og ville egentlig hoppe rett på deg, men dere lot være fordi dere var profesjonelle? Tror aldri jeg har møtt en kollega der jeg måtte være profesjonell. Enten er kollegaene mine for stygge eller jeg for kjedelig. 3
AnonymBruker Skrevet 4. september #15 Skrevet 4. september Hvorfor vil du ikke knulle henne ts? Anonymkode: e9c58...219 1
AnonymBruker Skrevet 4. september #16 Skrevet 4. september Snok1 skrev (18 timer siden): Jeg har vært i tilsvarende situasjon på jobb. Samarbeidet tett og godt med virksomhetens deiligste kvinne. Vi har begge visst at dette samarbeidet er så bra at dette skal ikke føkkes opp med uproff oppførsel. Alle rundt oss tenker sitt om mine beveggrunner….. Forskjellen på kvinner og menn. Jeg - en helt normalt utseende kvinne, hadde jeg jobbet sammen med "virksomhetens deiligste mann", så hadde jeg aldri tenkt at jeg hadde hatt sjangs på han. Vil anta du er en helt normalt utseende mann? Likevel virker det som du trodde du hadde sjangs på henne? Anonymkode: 94707...c76 2
AnonymBruker Skrevet 4. september #17 Skrevet 4. september Snok1 skrev (10 timer siden): Godt oppsummert. Vi var så proffe at dette ikke var noe vi behøvde å diskutere, det var en umiddelbar og stilltiende enighet om at her hadde vi en jobb å gjøre og at jobben krevde proffer. Så da gjorde vi jobben, og jobben var eneste fokus. Men dårlig forstått. Som proff kunne du/dere gjort hva som helst i denne situasjonen, uten risk for å "føkke den opp". På grunn av at en er proff. Dere lot profesjonaliteten kun omhandle jobben, mulig rett og slett fordi det ikke var snakk om noe annet fra start, eller muligheten ikke var der. Jeg hadde mulig sett på hele spekteret av muligheter her, selvsagt om de var der. Fortsatt uten "å føkke det opp". Anonymkode: 8d661...cd9 1
AnonymBruker Skrevet 4. september #18 Skrevet 4. september AnonymBruker skrev (18 timer siden): Og det irriterer meg så inn i innste gropa at alle tenker at jeg som heterofil mann er kun ute etter en ting. Har verdens søteste kone og det skjer aldri noe mellom min beste venn og meg. Men likevel blir jeg dømt nord og ned fordi de tenker at jeg er som menn flest. ARGH!! Det var bare det. Anonymkode: 9486b...406 Kan kjenne meg igjen i fordømmelsen fra folk med et forkvaklet syn på vennskap. Jeg har flere kvinnelige venner. Et par av de er superpene. Kona har også flere mannlige venner. En voksenperson uten venner av motsatt kjønn, vitner om nedsatt sosialkompetanse. Anonymkode: 75b06...b7d 1
AnonymBruker Skrevet 4. september #19 Skrevet 4. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kan kjenne meg igjen i fordømmelsen fra folk med et forkvaklet syn på vennskap. Jeg har flere kvinnelige venner. Et par av de er superpene. Kona har også flere mannlige venner. En voksenperson uten venner av motsatt kjønn, vitner om nedsatt sosialkompetanse. Anonymkode: 75b06...b7d Her trekker du nok litt raske konklusjoner. Det kan du ikke vite. Anonymkode: 5fcb2...9f0
Snok1 Skrevet 4. september #20 Skrevet 4. september BobbySocks skrev (20 minutter siden): hun synes og du var smellpen, og ville egentlig hoppe rett på deg, men dere lot være fordi dere var profesjonelle? Jeg aner ikke hva hun mente om meg, men sannsynligheten for at hun mente jeg er smellpen er nok……begrenset. Som jeg skrev hadde vi aldri denne samtalen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå