AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:57 #1 Skrevet onsdag kl 18:57 I forrige uke skjedde noe jeg selv ikke klarer å begripe. Jeg og samboeren min har vært sammen i 3 år, og vi har det veldig fint - jeg har aldri vært utro før og såvidt jeg vet ikke han heller. Jeg var på en jobbfest, hvor jeg dagen etter våkner opp hjemme med samboeren min - men med en fullstendig black out til hva som har skjedd og hvordan jeg havnet hjemme, jeg bare føler meg redd og har en ekstremt uggen følelse på at noe har skjedd. Ikke vet jeg hva, eller med hvem - så er nødt til å spørre den siste personen jeg vet jeg prata med på festen som svarer at «Vi bør ta en prat». Han forteller meg at vi hadde dratt hjem til han, hadde sex, før jeg hadde stoppa etter en kort stund og fått panikk og sagt at jeg hadde kjæreste. Da hadde han sendt meg hjem. Jeg VET ikke om det var han eller jeg som var pådriver på dette, eller hvordan hendelsesforløpet skjedde.. Dette er ikke en person jeg har møtt før, eller kjenner. Jeg har gått hundre runder frem og tilbake om jeg skal fortelle kjæresten min, og jeg har aller mest lyst til å fortelle - fordi jeg har så dårlig samvittighet og klarer ikke å sove, spise eller fungere normalt. Men, jeg er så redd for at dette ødelegger han fullstendig, og jeg orker ikke tanken på at han skal ha det vondt for noe så tullete som jeg ikke husker engang. Jeg har vel egentlig bestemt meg for å la vær å fortelle, og heller leve med dårlig samvittighet for resten av livet. Men, nå er jeg redd jeg har fått klamydia. Har symptomer på det som jeg trodde var uvi - men slo ut negativt hos legen. Hun tok en klamydiatest, som jeg venter på svar på.. Karma Hva GJØR jeg? Anonymkode: 5cd0f...b90 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:05 #2 Skrevet onsdag kl 19:05 Hvordan vet du at denne personen snakker sant? Pust med magen og ikke si noe før du er helt sikker på at det er det beste valget. Selv hadde jeg holdt kjeft og latt som ingenting. Men det tipper jeg de fleste på kg er totalt uenig med meg i. Anonymkode: b0bbc...e7b 13 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:06 #3 Skrevet onsdag kl 19:06 Sjekk deg for alle mulige kjønnssykdommer Ikke ha sex med kjæresten din før dette er avklart Dersom du har tenkt å fortsette forholdet så må du IKKE si noe, med mindre det er fare for at han kan høre det fra noen andre. Ikke lag sorg for han for å lette din egen samvittighet. Finn deg en psykolog og prat ut med psykologen i stedet for Gå videre og vær aldri utro igjen Anonymkode: 5d5f2...7fb 8 5
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:07 #4 Skrevet onsdag kl 19:07 Du husker ikke om du faktisk har hatt sex eller ikke, og du kan dermed ikke huske om du har hatt frivillig sex eller ikke.. har du noen gang drukket deg så full før, eller er det mulig at du har blitt dopet med? Anonymkode: de616...f85 12 1 4
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:39 #5 Skrevet onsdag kl 19:39 Jeg og samboeren min hadde sex dagen etter, før jeg hadde fått pratet med personen det gjelder.. Så hvis jeg tester positivt for klamydia har jeg nok smittet han også 🥺 Jeg vet ikke om denne personen snakker sant, men jeg forstår heller ikke hvorfor han skulle løyet om noe slikt. Jeg våknet også opp uten truse, som jeg regner med ligger igjen hos han.. Jeg har vært full før, men aldri så full som den kvelden - aner ikke om jeg kan ha blitt dopet ned, men var kun på jobbfest med kollegaer så kan på en måte ikke se for meg det. Jeg ser bare for meg at jeg blir nødt til å fortelle han det, hvis det viser seg at jeg har klamydia. Kan ikke skjønne noe annet, hvis jeg har uvi symptomer men det ikke er uvi.. Dette er en helt forferdelig situasjon å være i, og får heller ikke pratet med min nærmeste om det:( Anonymkode: 5cd0f...b90 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:53 #6 Skrevet onsdag kl 19:53 Du har blitt voldtatt, om dere har hatt sex i den tilstand du var i. Om du har klamydia, så får du forklare typen at du har sannsynligvis blitt neddopet og voldtatt. Anonymkode: f4f8e...72f 3 1 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:36 #7 Skrevet onsdag kl 20:36 En av grunnene til at det ikke bør blandes alkohol og jobbfester/julebord. Stortsett der slikt skjer. Tenk så mange forhold og familier som går til grunne.. sdu bør ta blodprøve og utelukke at du ble dopet ned, ikke alt vil vises da. Men om du var så vekke så vet du ikke om det var frivillig? Anonymkode: 751ca...2f6 3 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:11 #8 Skrevet onsdag kl 21:11 Vanskelig... En sånn hemmelighet hadde spist meg opp, skapt avstand mellom oss, og sikkert ført til brudd. Men hvor full var han mannen? Høres ikke ut som du har vært helt bevisst hva du holdt på med. Dette er så stort at jeg hadde måtte fortelle mannen. Han er tross alt min beste venn. Tror ikke han hadde klart å ha sex med meg på lang lang tid. Men håper han ville jobbet gjennom det sammen med meg. Anonymkode: c9d58...aad 5 1 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:36 #9 Skrevet onsdag kl 21:36 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du har blitt voldtatt, om dere har hatt sex i den tilstand du var i. Om du har klamydia, så får du forklare typen at du har sannsynligvis blitt neddopet og voldtatt. Anonymkode: f4f8e...72f Nei kutt ut! Man må ikke si slik om man ikke har peiling! Når jeg var 19 var jeg skikkelig drit full! Jeg hadde vært på tivoli i 3 timer, tatt karuseller, danset, hadde det skikkelig gøy! Og jeg husker ingenting! Selv om jeg hadde vært oppegående og pratet med venner i flere timer. Selv om man ikke husker, betyr ikke at det er voldtekt! Fy søren det er skummelt for mannfolk også altså! Anonymkode: a9403...601 15 10
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:58 #10 Skrevet onsdag kl 21:58 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du har blitt voldtatt, om dere har hatt sex i den tilstand du var i. Om du har klamydia, så får du forklare typen at du har sannsynligvis blitt neddopet og voldtatt. Anonymkode: f4f8e...72f For noe sprøyt. Anonymkode: 69d62...2b9 6 3
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:00 #11 Skrevet onsdag kl 22:00 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Sjekk deg for alle mulige kjønnssykdommer Ikke ha sex med kjæresten din før dette er avklart Dersom du har tenkt å fortsette forholdet så må du IKKE si noe, med mindre det er fare for at han kan høre det fra noen andre. Ikke lag sorg for han for å lette din egen samvittighet. Finn deg en psykolog og prat ut med psykologen i stedet for Gå videre og vær aldri utro igjen Anonymkode: 5d5f2...7fb Så hun skal juge ? Faen det er så typisk kvinner. Bortforklare, juge rettferdiggjøre etc. Du var utro og pulte en annen. Nå får du stå for det. Anonymkode: 69d62...2b9 10 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:01 #12 Skrevet onsdag kl 22:01 Jeg ville hvertfall sluttet å drikke. Anonymkode: bc54f...cbd 4 1 7
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:03 #13 Skrevet onsdag kl 22:03 Hvis du ikke husker så vet du jo ikke hva som har skjedd. Enten har det ikke skjedd noe og vedkommende juger, eller så har du hatt frivillig sex, eller så har du blitt utsatt for et overgrep. Har du drukket så mye før at du har fått blackout? Er du sikker på at du ikke ble dopet ned? Det skjer dessverre oftere enn man tror, og ikke noe man nødvendigvis merker selv… Anonymkode: 2a32f...996 3 1 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:14 #14 Skrevet onsdag kl 22:14 Ville vært åpen og ærlig med samboer. Dette kommer til å spise deg opp innvendig. For å ikke nevne hvor ille det faktisk er. Tenk om det var samboeren din som holdt dette skjult for deg. Prøv å snakk med flere kollegaer om de kan ha plukket opp noe fra kvelden. Hvis det er kollega du var med, ville han kanskje visst du hadde kjæreste? Syntes hele greia virka rart, han virker jo til å huske mye. Ville nok nøsta opp i litt for å få klarhet, men lagt meg flat. Du kan også ha blitt dopa ned, eller fått totalt blackout av alkohol. Ved disse tilfellene tror jeg ikke du hadde vært i stand til å ta så mange valg på egenhand. Anonymkode: bdb95...0a9 7 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:15 #15 Skrevet onsdag kl 22:15 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har du drukket så mye før at du har fått blackout? Er du sikker på at du ikke ble dopet ned? Det skjer dessverre oftere enn man tror, og ikke noe man nødvendigvis merker selv… Anonymkode: 2a32f...996 Er du sikker på det? Det er absolutt noe som skjer, men ut i fra hva jeg kan lese skjer det sjeldnere enn man tror. Mange undervurderer hvor ekstremt rusa man kan bli av alkohol, spesielt hvis man ikke er vant med å drikke mye. Kvinner er mer utsatt og hva man er spist, dagsform og flere andre faktorer øker risikoen for feilberegne inntaket. Det skjer ganske ofte at man ikke finner man ikke spor etter noe som helst når noen mistenker å ha blitt dopet ned, og benzodiazepiner kan normalt spores i en uke eller mer ved urinprøve. Det finnes andre stoffer, som f.eks. GHB, som forsvinner ut av kroppen raskere, men som smaker så jævli at det skal mye til for ikke å oppdage det. Jeg har en fortid mye rus og tull og har prøvd mye forskjellig, men ingenting har fått meg til å gjøre så mange dumme ting og gjort meg så ute av stand til å ta vare på meg selv som alkohol. Anonymkode: 6ba37...e4e 3 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:19 #16 Skrevet onsdag kl 22:19 Hvis du hadde vært dopet ned håper jeg at kollegaene dine ville ha reagert på at en fremmed mann bar deg hjem? Kan du undersøke med taxiselskapene i nærheten om hvem som kjørte deg hjem den natten? Anonymkode: 16783...7be
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 23:30 #17 Skrevet onsdag kl 23:30 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Selv hadde jeg holdt kjeft og latt som ingenting. Men det tipper jeg de fleste på kg er totalt uenig med meg i. Anonymkode: b0bbc...e7b AnonymBruker skrev (4 timer siden): Dersom du har tenkt å fortsette forholdet så må du IKKE si noe, med mindre det er fare for at han kan høre det fra noen andre. Ikke lag sorg for han for å lette din egen samvittighet. Anonymkode: 5d5f2...7fb Avskyelig råd å komme med. Antall folk her inne på KG som både rettferdiggjør og råder for å holde utroskap skjult skremmer vettet ut av meg. Null moral. Anonymkode: 843f3...051 6 1 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 23:32 #18 Skrevet onsdag kl 23:32 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg og samboeren min hadde sex dagen etter, før jeg hadde fått pratet med personen det gjelder.. Så hvis jeg tester positivt for klamydia har jeg nok smittet han også 🥺 Jeg vet ikke om denne personen snakker sant, men jeg forstår heller ikke hvorfor han skulle løyet om noe slikt. Jeg våknet også opp uten truse, som jeg regner med ligger igjen hos han.. Jeg har vært full før, men aldri så full som den kvelden - aner ikke om jeg kan ha blitt dopet ned, men var kun på jobbfest med kollegaer så kan på en måte ikke se for meg det. Jeg ser bare for meg at jeg blir nødt til å fortelle han det, hvis det viser seg at jeg har klamydia. Kan ikke skjønne noe annet, hvis jeg har uvi symptomer men det ikke er uvi.. Dette er en helt forferdelig situasjon å være i, og får heller ikke pratet med min nærmeste om det:( Anonymkode: 5cd0f...b90 Bare så jeg forstår: du var kun med kollegaer, men du endte opp med en vilt fremmed mann? Hvor fikk du hans kontaktinfo fra? Og kan jeg spørre hvordan du greide å gjennomføre samleie med kjæresten din når du våkner opp med fullstendig blackout, mangler truse og sikkert er i kjempedårlig form? Anonymkode: 8fba9...d58 4
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 23:32 #19 Skrevet onsdag kl 23:32 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du har blitt voldtatt, om dere har hatt sex i den tilstand du var i. Om du har klamydia, så får du forklare typen at du har sannsynligvis blitt neddopet og voldtatt. Anonymkode: f4f8e...72f Du må innse at det er en STOR forskjell på å være blackout og å være bevisstløs. Jeg hadde sex senest på lørdag i blackout-tilstand. Husker ingenting fra de siste 3 timene av kvelden, sexen inkludert, men jeg ble ikke voldtatt. Endte opp med å ha morgensex også, og selv den husker jeg lite av siden promillen fortsatt var såpass høy. Mange folk klarer å være bevisste og begå handlinger uten å huske de dagen etterpå. Det er ikke voldtekt, det er en ubehagelig hendelse som kommer fra at man ikke klarer å passe på alkoholinntaket sitt. Er man på kanten til å være bevisstløs eller bevisstløs er det en helt annen sak. Anonymkode: 843f3...051 6 3
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 23:47 #20 Skrevet onsdag kl 23:47 Jeg må bare fortelle en historie fra en tidligere kollega; det var en situasjon hvor en mann var utro, pådro seg kjønnssykdom og hadde smittet kona. Den diskutable løsningen ble å få konas lege til å ta saken, hvor han satte hun opp til time og så «fant» en ukjent infeksjon som det ble skrevet ut medisiner til. Jeg personlig synes dette er helt på kanten etisk. Samtidig ser jeg de destruktive kreftene som kan komme av å fortelle åpent om fyllesexen. Ideelt sett i mitt eget liv er en partner et menneske som jeg får det til med i en grad hvor jeg kunne vært åpen om hendelsen. Anonymkode: 9d261...bcd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå