Gå til innhold

Hvor vanlig er det for menn p få en superlike på Tinder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor gis dette?

Anonymkode: e42ae...dec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sikkert vært av og på Tinder i 10+ år. Har fått det EN gang😄

Anonymkode: 779ef...8bf

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har sikkert vært av og på Tinder i 10+ år. Har fått det EN gang😄

Anonymkode: 779ef...8bf

Så gøy! Jeg fikk det helt random i dag, har vært på tinder i seks år. Hvorfor fikk jeg den tror dere! Jeg er ikke en mann som blir nedrent av damer…

Skrevet

Jeg fikk det kanskje en gang i uka/annenhver uke når jeg var aktiv på tinder, men det var stort sett fra profilen jeg selv ikke sveipet til høyre på.

Skrevet

De eneste gangene jeg har gitt superlike til noen er det fordi jeg sveipa feil…

Anonymkode: fe3f7...72d

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Snu spørsmålet. Hva med kvinner, hvor vanlig er det at dere mottar superlikes fra menn?

Skrevet

Gir superlikes hver gang jeg nyser. Ikke med vilje

Anonymkode: 9139f...d73

Skrevet

Må du ikke ta helt av, ts, var sannsynligvis et feiltrykk bare.

Anonymkode: 3d125...0eb

Skrevet

Er en mann som får mye likes og matcher på tinder, men superlike har bare skjedd 1-2 ganger de årene jeg har vært der

Anonymkode: b6fac...27a

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er en mann som får mye likes og matcher på tinder, men superlike har bare skjedd 1-2 ganger de årene jeg har vært der

Også har jeg klart å sende superlike ved uhell før, så tror ikke nødvendigvis at superlike betyr at det er genuint. Er veldig lett å swipe superlike ved uhell

Skrevet

Dersom dere får superlike, sender dere da meldinger etterpå for å bli litt kjent? Tror menn at en superlike er scam eller litt for godt til å være sant?

Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Dersom dere får superlike, sender dere da meldinger etterpå for å bli litt kjent? Tror menn at en superlike er scam eller litt for godt til å være sant?

De er jo bare sendt ved et uhell ser det ut.

Unntakene er sikkert de få mennene som er veldig populære, de får kanskje masse superlikes og

Anonymkode: 4a195...7b3

Skrevet

Sveipet feil er det mest sannsynlige.

Skrevet

Spør av uvitenhet fordi jeg aldri har vært på tinder; skjønner vel at superlikes er sterkere enn vanlig likes, men hvordan gjøres det? Dobbeltsvipe? I og med at folk sier det skjer ved et uhell?

Anonymkode: ad3da...892

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

De er jo bare sendt ved et uhell ser det ut.

Unntakene er sikkert de få mennene som er veldig populære, de får kanskje masse superlikes og

Anonymkode: 4a195...7b3

Det er korrekt. De yderst få mest attraktive mannfolka får superlikes, men da fra kvinner de selv ikke har swipet på og heller ikke er interesserte i med unntak av et casual knull om de kjeder seg en dag og ikke har noe bedre ledig. 

Anonymkode: a94ba...496

Skrevet

Jeg har fått en del, ikke hatt betalt abonnement hvor jeg ser sånt, men stort sett hver gang jeg var innom appen fikk jeg varsel om at «xxx ga deg en superlike, se hvem han er».

Selv har jeg aldri gitt en superlike med hensikt. Jeg sveiper høyre og venstre og matcher vi fenget profilen nok til at jeg lyst å se nærmere på hvem du er. Ikke behov for å si til noen at «deg likte jeg VELDIG godt».

Likevel har jeg fyret avgående noen superlikes. Da har det uten unntak vært brukerfeil, jeg har ment å «utvide» profilen for å lese mer, også har jeg swishet opp. Noe irriterende, man får jo ikke ugjort en feilsveip heller…

Anonymkode: 8e222...ccc

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

De eneste gangene jeg har gitt superlike til noen er det fordi jeg sveipa feil…

Anonymkode: fe3f7...72d

Samme her. Aldri gitt en super med vilje. 

Men du kan følge opp med litt humor da, om du synes hun virker ok ut fra profilen?

"Heihei, ro ned litt, vet jeg er flott men...." blunkefjes

Folk flest liker litt selvironi og humor 😇

Anonymkode: a6bfa...4b3

Skrevet

Jeg var ikke på Tinder mer enn 2 mnd før jeg fikk nok og slettet appen, men jeg fikk flere superlikes. Matchet med han ene og virket lovende, til det brått bare ble interessant med fwb 😜

Har gitt superlike en gang til en profil - med vilje, ser nå det sikkert var lurere å gi vanlig like siden han ant vis tenkte jeg feilsendte. 

k42

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...