AnonymBruker Skrevet 4. september #21 Skrevet 4. september Gøy med mange svar😀 Jeg har bestilt meg en time for å ta noen striper i neste uke. Frisøren mente at vi kan ta noen få striper nå og så litt mer om ca 4 mnd. Fargen på stripene kommer ikke til å bli den samme som etterveksten, men det blir likevel en mer jevn overgang enn mellombrunt. Anonymkode: 7132f...2ab 1
AnonymBruker Skrevet 4. september #22 Skrevet 4. september Jeg lar det gå sin gang. Jeg har halvlangt hår og enda bare noen tynne hårstrå som er grå men det gjør at det skinner i håret mer. Resten er mørkeblond. Jeg er 57. Anonymkode: 84f65...409
AnonymBruker Skrevet 4. september #23 Skrevet 4. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Gøy med mange svar😀 Jeg har bestilt meg en time for å ta noen striper i neste uke. Frisøren mente at vi kan ta noen få striper nå og så litt mer om ca 4 mnd. Fargen på stripene kommer ikke til å bli den samme som etterveksten, men det blir likevel en mer jevn overgang enn mellombrunt. Anonymkode: 7132f...2ab Håper det blir bra!😃 Anonymkode: 3ec31...6a9
AnonymBruker Skrevet 4. september #24 Skrevet 4. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Gøy med mange svar😀 Jeg har bestilt meg en time for å ta noen striper i neste uke. Frisøren mente at vi kan ta noen få striper nå og så litt mer om ca 4 mnd. Fargen på stripene kommer ikke til å bli den samme som etterveksten, men det blir likevel en mer jevn overgang enn mellombrunt. Anonymkode: 7132f...2ab Så bra! Blir spennende å høre hvordan du synes det ble 😊 Anonymkode: abb7a...3eb
AnonymBruker Skrevet 14. september #25 Skrevet 14. september Spennende å høre. Jeg har sjokoladebrunt hår og er sååå lei av å farge etterveksten. Er 50 og gleder meg til å slippe farging. Vurderer også klippe meg halvlangt😁har noen lyse striper fra i våres som gir det litt spill. Lykke til🌼 Anonymkode: d5547...061
AnonymBruker Skrevet 15. september #26 Skrevet 15. september AnonymBruker skrev (På 3.9.2025 den 22.40): Hvorfor tror du det er vanskelig? Har sett såå mange pene damer med naturlig grått hår🥰 Anonymkode: 3ec31...6a9 Tror kanskje du misforsto meg. Jeg mente at det kanskje var vanskeligere for pene damer å bare håret gro ut grått om det blir stygt i mellomfasen. For meg spiller det ingen rolle siden jeg uansett ikke er noe å se på. Anonymkode: ce6dd...ebf 1
Daisy-love Skrevet 15. september #27 Skrevet 15. september AnonymBruker skrev (På 4.9.2025 den 20.08): Gøy med mange svar😀 Jeg har bestilt meg en time for å ta noen striper i neste uke. Frisøren mente at vi kan ta noen få striper nå og så litt mer om ca 4 mnd. Fargen på stripene kommer ikke til å bli den samme som etterveksten, men det blir likevel en mer jevn overgang enn mellombrunt. Anonymkode: 7132f...2ab Hvordan gikk det? Ble du fornøyd? 😊 Jeg har selv bestemt meg for å la håret bli grått når det kommer. Jeg er lys så det gir jo mindre overgang. Tenkt at om det blir heeelt krise så vil jeg stripe det litt. Det er en overgang, men du er helt sikkert nydelig med grått hår også 🥰 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #28 Skrevet 14. oktober Bedre sent enn aldri med oppdatering: tok lyse striper, syntes absolutt at de gjør overgangen mykere. Bruker lilla shampo for å få fargen kald. Tenker at det ser ok ut når jeg har hestehale eller oppsatt hår. Håret løst ser litt rart ut. Har jo ikke så mye ettervekst enda, gleder meg til det har fått vokse noen mnd slik at jeg får et bedre inntrykk av det grå. TS Anonymkode: 7132f...2ab 3
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #29 Skrevet 14. oktober Jeg har rødt hår og vil antagelig gå rett til hvitt hår. Det vil kanskje ta lengre tid også, som det kan gjøre med rødt hår, så jeg vil la det bare gå sin gang. Jeg er 48 år nå og bryr meg bare mindre og mindre om å se ung ut. Jeg tror det blir fint med hvitt hår. Jeg har ganske langt hår som jeg har i en høy hestehale. Jeg kan lage en knute når det blir veldig tynt. Jeg blir som Astrid Anker Hansen til slutt . Anonymkode: 494af...57d
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #30 Skrevet 14. oktober Jeg farget det lysere og lysere hjemme. Så var det en sommer med veldig fint vær og sola lysnet håret. Etter det farget jeg det ikke mer. Det var på den tida mange yngre farget det grått og folk spurte meg om jeg hadde farget håret når det endelig hadde fått sin naturlige hårfarge. 😅 Har kort hår som jeg styler i en rufsete fasong. Anonymkode: ff181...807
AnonymBruker Skrevet 15. oktober #31 Skrevet 15. oktober Takk for interessant lesing. Jeg er snart 45 og har noen grå hår her og der, som med tiden vil øke 🙂 Har mørk blondt / lys brunt hår ned til midja og lurer litt på hvordan jeg skal håndtere det når det blir grått. La det gå sin gang eller legge inn foliestriper kanskje? Gjorde det da jeg var ung og det var pent. Anonymkode: 92d74...d0e
Dallandra Skrevet 15. oktober #32 Skrevet 15. oktober Jeg la inn striper hos frisør, og etter at det hadde vokst ut ganske mye så klippet jeg håret kort, da forsvant mesteparten av det fargede håret. Da jeg hadde fått klippet av alt, så lot jeg det gro igjen. Nå har jeg langt, naturlig grått hår, og rett som det er så får jeg komplimenter for håret mitt. Når jeg ser på bilder fra hvordan jeg så ut mens jeg enda farget håret og sammenligner med i dag, så synes jeg at jeg ser både bedre og freshere ut nå enn før. go for it!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå