AnonymBruker Skrevet 3. september #1 Skrevet 3. september er det noen som har forslag på mat jeg kan ha med på trening som kan hjelpe mot kvalme? jeg syns det er slitsomt å være kvalm hele tiden når jeg trener, men det er jo noe jeg føler at jeg må gjøre for og komme i litt bedre form jeg trener sammen med pt og hun har sagt at det er bare og ta med seg mat på trening for kvalmen salt kjeks syns jeg ikke funker, det enste jeg syns har funket er babybel men det blir ganske dyrt i lengden Anonymkode: a1fb7...74c
AnonymBruker Skrevet 3. september #2 Skrevet 3. september det virker kanskje som tøys men pepperkaker eller kjeks med ingefær i kan funke.. Anonymkode: 4f534...d9a
AnonymBruker Skrevet 3. september #3 Skrevet 3. september Er du bare kvalm når du trener? Da kan det være at kroppen din prøver på si ifra at det er for mye og at du burde roe ned litt. Kanskje du kan tilpasse trening og tar flere pauser når du er kvalm? Anonymkode: 158af...568
AnonymBruker Skrevet 3. september #4 Skrevet 3. september AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Er du bare kvalm når du trener? Da kan det være at kroppen din prøver på si ifra at det er for mye og at du burde roe ned litt. Kanskje du kan tilpasse trening og tar flere pauser når du er kvalm? Anonymkode: 158af...568 Jeg er kvalm hele dagen, men merket det litt mer på treningen Jeg tar ikke hare økter på trening Anonymkode: a1fb7...74c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå