AnonymBruker Skrevet 3. september #1 Skrevet 3. september Vi flytter snart inn i hus med kjellerstue og jeg har store planer om å utnytte kjellerstuen godt. Vil ha et stort skap/lagringsmøbel med plass til "alt". Vil kunne stue bort leker og ting der som barna selv skal kunne hente, samt utnytte resten til alt annet jeg måtte trenge det til. Fungerer ikke helt med vanlig garderobeskap. Forslag? Anonymkode: 177f2...a66
AnonymBruker Skrevet 3. september #2 Skrevet 3. september Jeg liker kallax liggende med skuffer inni Anonymkode: 3d7e1...e7c
AnonymBruker Skrevet 3. september #3 Skrevet 3. september Skyvedørsgarderobe? Anonymkode: dd048...203
AnonymBruker Skrevet 4. september #4 Skrevet 4. september Dyp Ivar-hylle med kombinasjon av skuffer, skapdører og esker med/uten lokk. Anonymkode: 38ea5...a70
AnonymBruker Skrevet 9. september #5 Skrevet 9. september Tusen takk for tips, skal ta en tur innom IKEA for å se litt Anonymkode: 177f2...a66
AnonymBruker Skrevet 9. september #6 Skrevet 9. september Vi har også Kallax, med både hyller, skuffer, esker og avdelingshyller. Fungerer veldig bra! Anonymkode: 88a13...ef9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå