AnonymBruker Skrevet onsdag kl 17:57 #1 Skrevet onsdag kl 17:57 Kjenner lukter så godt og blir mye uvel av lukter jeg kjenner. Sliter også med å lukte lukter som ikke er tilstedet. Jeg synes alt lukter kloakk, mugg, tiss og røyk men ingen andre skjønner noe når jeg begynner å klage og lete etter hvor lukten kommer fra. Anonymkode: 33461...cb8 2 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:05 #2 Skrevet onsdag kl 18:05 Kanskje du bør ta en MR av hjernen? Anonymkode: 3c7fa...884 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:18 #3 Skrevet onsdag kl 18:18 Har du hatt covid? Her er lukt forvrengt. Anonymkode: ab435...c4a 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:33 #4 Skrevet onsdag kl 18:33 Jeg har og enormt god luktesans. Jeg kan gå forbi en person på gata, og kjenne at vedkommende både burde vaske håret og gå til tannlegen. Ingen andre kjenner det. Jeg kan kjenne viff av at naboen steker løk, selv om vinduer og alt er lukket. Samboer kjenner ingenting. Jeg blir så sliten av luktesansen! Anonymkode: e8c71...62e 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:35 #5 Skrevet onsdag kl 18:35 Forskjell på god luktesans, og fantomlukter. Jeg hadde tatt en tur til legen. Anonymkode: 3c7fa...884
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:42 #6 Skrevet onsdag kl 19:42 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har og enormt god luktesans. Jeg kan gå forbi en person på gata, og kjenne at vedkommende både burde vaske håret og gå til tannlegen. Ingen andre kjenner det. Jeg kan kjenne viff av at naboen steker løk, selv om vinduer og alt er lukket. Samboer kjenner ingenting. Jeg blir så sliten av luktesansen! Anonymkode: e8c71...62e Jeg kjenner også når folk burde vaske både hår og kropp. Blir så kvalm når jeg møter på illeluktende folk på butikken blant annet. Anonymkode: 28884...9cf 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:53 #7 Skrevet onsdag kl 19:53 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har du hatt covid? Her er lukt forvrengt. Anonymkode: ab435...c4a Signerer denne. Samme har skjedd med meg. Ble så forstyrret at jeg kom meg til MR. Ingen funn, ikke noe annet galt heller. Legen(e) finner ikke noe å utsette på, så må bare leve med det. Merker at det lukter våt jord rett som det er! Har lært meg å leve med det. Bruker eteriske oljer å lukte på, for avlastning. Hjelper ganske godt. Har oppdaget at det kommer i perioder med høyt stress. Men det startet som sagt etter koronainfeksjon. Anonymkode: 6e6cf...1cf 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå