AnonymBruker Skrevet 3. september #1 Skrevet 3. september Hvor ofte rengjør dere micron? Og hvordan vasker dere den? Har hørt om eddik og vann, men det lukter så av eddik, har stue og kjøkken i samme rom så det blir litt ekstremt å lukte på hele tiden. Anonymkode: ea081...dcc
AnonymBruker Skrevet 3. september #2 Skrevet 3. september Setter vann og litt sitrondråper i en bolle, damper ovnen også tørker over. Easy peasy. Vask når den trenger det? Anonymkode: e1094...e61 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. september #3 Skrevet 3. september Kjører en skål med vann og sitron par minutt i mikroen - tørker over veggene med en lett fuktig klut. Anonymkode: 6b5ab...7d5 1 1
Pinkee Skrevet 3. september #4 Skrevet 3. september Rengjør ved behov. Enten bruker jeg micro klut og rent vann, eller hvis den er skikkelig inngrodd, setter et glass vann inni, lar den gå i 2 min, venter 5 min, tørker av. 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. september #5 Skrevet 3. september Vasker med en svamp dyppet i lunket vann med Zalo Anonymkode: 4c727...a6a
AnonymBruker Skrevet 3. september #6 Skrevet 3. september Bruker også zalovann, tørker over den en gang i uken, så da blir ikke noe inngrodd.. Anonymkode: 3bb3d...a99
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå