Gå til innhold

staten har kuet befolkningen til å tro bompenger skal være der

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men selvsagt skal bomstasjonene ned. Det er ikke en i befolkningen som vil ha bompenger. Men så sier noen i Oslo vi vil ha, ja, da skal dere ha det, men til det trenger det faktisk folkestemme for å vurdere det. Men resten av landet er sliten av bompenger som begrenser mennesker å bevege seg. Men staten har kuet befolkningen lenge nok med Arbeiderpartiet som kontroll styrer på diktatur vis. Se for deg at med riktig parti i posisjon så rives en etter en bomstasjon for å gi friheten til folket igjen, og har vi ikke sett folkefest før, så vil få endelig se en befolkning som jubler for at de endelig har fått fjernet de usynlige murene blant folk. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Egenskap skrev (15 timer siden):

Men selvsagt skal bomstasjonene ned. Det er ikke en i befolkningen som vil ha bompenger. Men så sier noen i Oslo vi vil ha, ja, da skal dere ha det, men til det trenger det faktisk folkestemme for å vurdere det. Men resten av landet er sliten av bompenger som begrenser mennesker å bevege seg. Men staten har kuet befolkningen lenge nok med Arbeiderpartiet som kontroll styrer på diktatur vis. Se for deg at med riktig parti i posisjon så rives en etter en bomstasjon for å gi friheten til folket igjen, og har vi ikke sett folkefest før, så vil få endelig se en befolkning som jubler for at de endelig har fått fjernet de usynlige murene blant folk. 

Jeg vil ha bompenger!!!

Faktisk er jeg ganske sikker på at flertallet i Norge ønsker bompenger. Etthvert menneske som skjønner konsekvensene av alternativene, ønsker bompenger.   

Og skal vi skylde på noen for bompenger, er ikke Ap rett part. 

• Nyttig 2
Skrevet
Druid skrev (5 timer siden):

Jeg vil ha bompenger!!!

Faktisk er jeg ganske sikker på at flertallet i Norge ønsker bompenger. Etthvert menneske som skjønner konsekvensene av alternativene, ønsker bompenger.   

Og skal vi skylde på noen for bompenger, er ikke Ap rett part. 

Det er kun å ha folkeavstemning over det, fylke til fylke og kommune til kommune. 

Skrevet

Det er da ganske rimelig å forvente at man betaler for å bruke en tjeneste? Hvis man tenker at veier er en tjeneste. Man betaler for tannlege, egenandel på sykehus, for å ha barn i barnehage osv. Så hvorfor skal bompenger være annerledes? 

Og det er jo litt kjekt at de som bruker veien betaler for den? 

Så har man ymse bomstasjoner ifm. miljøpakker, der formålet er å begrense privat biltrafikk og finansiere kollektiv transport. Relativt logisk det også. Litt irriterende, men ganske nødvendig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...