Anonym-bruker Skrevet 3. september #1 Skrevet 3. september Skal reise med Color magic neste uke. Jeg sliter mye med magen og IBS. Kjenner dette stresser meg veldig, både båtturen og timene i Kiel. Vi har jo toalett på lugaren, men ellers på båten, er det mange tilgjengelige? Skal spise buffet begge kvelder, er det toalett der?
Anonym-bruker Skrevet 3. september Forfatter #3 Skrevet 3. september vinterskog skrev (3 minutter siden): Mange doer på båten. Det er godt i høre vet du om det er noen like ved buffet restauranten?
AnonymBruker Skrevet 3. september #4 Skrevet 3. september Vær heller med bekymret over de andre reisende. De fergene er fulle av super-harry folk. Anonymkode: 2c250...a8f
AnonymBruker Skrevet 3. september #5 Skrevet 3. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vær heller med bekymret over de andre reisende. De fergene er fulle av super-harry folk. Anonymkode: 2c250...a8f Nei, dette er ingenting å bekymre seg over. Anonymkode: 56f35...4e6 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:49 #6 Skrevet torsdag kl 17:49 Jeg har også IBS og reiste nylig med Color Line til Kiel. Det var toaletter overalt på båten, og aldri kø. Det er toaletter rett utenfor alle restaurantene. Anonymkode: b0d92...3d0 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:25 #7 Skrevet torsdag kl 19:25 Anonym-bruker skrev (På 3.9.2025 den 18.17): Jeg sliter mye med magen og IBS. Har IBS jeg óg. Slutt å spise det du ikke tåler, problem løst. Anonymkode: b056e...97d 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:34 #8 Skrevet torsdag kl 19:34 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har også IBS og reiste nylig med Color Line til Kiel. Det var toaletter overalt på båten, og aldri kø. Det er toaletter rett utenfor alle restaurantene. Anonymkode: b0d92...3d0 Samme her. Null problem på båten. Og nå vet ikke jeg hvordan din ibs fungerer, men for meg går det bra om jeg ikke spiser. Ergo spiste jeg ikke de timene jeg var i land. Null problem for min del Anonymkode: 218f3...779
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:51 #9 Skrevet torsdag kl 19:51 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Har IBS jeg óg. Slutt å spise det du ikke tåler, problem løst. Anonymkode: b056e...97d Jeg har og ibs, og da måtte jeg slutte og spise helt. Anonymkode: e7410...cbc 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:52 #10 Skrevet torsdag kl 19:52 Anonym-bruker skrev (På 3.9.2025 den 18.26): Det er godt i høre vet du om det er noen like ved buffet restauranten? Ja, jeg har reist med den båten og det er som andre sier, doer over alt, du kan ikke misse de. God tur Anonymkode: 6eb6c...fa4
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:56 #11 Skrevet torsdag kl 19:56 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Har IBS jeg óg. Slutt å spise det du ikke tåler, problem løst. Anonymkode: b056e...97d Dette. Anonymkode: de473...2f9 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:03 #12 Skrevet torsdag kl 20:03 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Dette. Anonymkode: de473...2f9 De verste periodene reagerer jeg også på vann. Det er ikke SÅ enkelt som å droppe enkelte matvarer… Anonymkode: 218f3...779 2
sofie777 Skrevet torsdag kl 20:10 #13 Skrevet torsdag kl 20:10 Regner med at du har mer enn Loperamid/Imodium hjelper mot, ellers er jo det første og beste løsning. Jeg tar en om jeg skal være ute på feil tid på døgnet.
Anonym-bruker Skrevet torsdag kl 20:20 Forfatter #14 Skrevet torsdag kl 20:20 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): De verste periodene reagerer jeg også på vann. Det er ikke SÅ enkelt som å droppe enkelte matvarer… Anonymkode: 218f3...779 Helt enig! Jeg kan tåle noe en dag, så plutselig reagerer jeg på det. Hadde det vært så enkelt så:) ts 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:55 #15 Skrevet fredag kl 09:55 Er doer overalt der, null stress. Anonymkode: f1675...02e
Anonym-bruker Skrevet 4 timer siden Forfatter #16 Skrevet 4 timer siden Tusen takk for alle svar da føler jeg meg roligere hvordan er de timene i Kiel? Har lest det ikke er langt til et kjøpesenter, noen som har vært der?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå