AnonymBruker Skrevet onsdag kl 15:06 #1 Skrevet onsdag kl 15:06 Har en venninne som jeg chatter med ofte. Vi sees ikke ofte pga avstand, men snakker mye sammen på sms. Så vi vet det meste om hverandre. Men trenger jeg å vite når magen hennes fungerer som den skal? Får ofte meldinger der hun forteller at nå har hun gjort det store på toalettet. Hva svare på noe sånt? • Takk for info 😁 • Så bra for deg • Super at magen fungerer Anonymkode: 44fa1...592
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 15:09 #2 Skrevet onsdag kl 15:09 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har en venninne som jeg chatter med ofte. Vi sees ikke ofte pga avstand, men snakker mye sammen på sms. Så vi vet det meste om hverandre. Men trenger jeg å vite når magen hennes fungerer som den skal? Får ofte meldinger der hun forteller at nå har hun gjort det store på toalettet. Hva svare på noe sånt? • Takk for info 😁 • Så bra for deg • Super at magen fungerer Anonymkode: 44fa1...592 • Dette trengte jeg ikke å vite. Anonymkode: bfb07...7b5 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 15:09 #3 Skrevet onsdag kl 15:09 Får du ofte sånne meldinger? Hvis du ikke ønsker det mer så må du enten overse det eller svare noe ala "takk for svært nyttig informasjon😬👍" Anonymkode: 031af...66a 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 15:10 #4 Skrevet onsdag kl 15:10 "Koselig med oppdateringer, men det er ikke alt du trenger å dele " Anonymkode: 56387...22d 6
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 15:11 #5 Skrevet onsdag kl 15:11 Akkurat dette har blitt posta om for lenge siden. Hva er det som skjer på forumet for tida? Jeg tror jeg gir opp KG snart og flytter til Reddit... Anonymkode: 98f9e...236 3
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 15:13 #6 Skrevet onsdag kl 15:13 "La oss vente til gamlehjemmet før vi deler slikt 😆" Anonymkode: 9b812...8a7
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 15:23 #7 Skrevet onsdag kl 15:23 Jeg tror ikke jeg hadde brydd meg. Jeg har ei nær venninne som jeg snakker med om alt fra onani til dassbesøk. Men kanskje er det bare vi som er litt rare 😅 Anonymkode: a2c1a...565
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 15:32 #8 Skrevet onsdag kl 15:32 «Jeg er ikke så interessert i å høre om dine toalettvaner» eller bare ignorere det helt. Anonymkode: 07f73...ca2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 15:39 #9 Skrevet onsdag kl 15:39 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Har en venninne som jeg chatter med ofte. Vi sees ikke ofte pga avstand, men snakker mye sammen på sms. Så vi vet det meste om hverandre. Men trenger jeg å vite når magen hennes fungerer som den skal? Får ofte meldinger der hun forteller at nå har hun gjort det store på toalettet. Hva svare på noe sånt? • Takk for info 😁 • Så bra for deg • Super at magen fungerer Anonymkode: 44fa1...592 No klarer no vi fint å si ting til hverandre uten filter eller være redd for å si noe ekkelt eller annet. Høy takhøyde her! Men vi har ikke behov for å dele hverdagens bæsjevaner! Men er vi dårlig kan vi fint fortelle det og det om det feks med avføring og annet. Anonymkode: 65d71...91e
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 17:04 #10 Skrevet onsdag kl 17:04 AnonymBruker skrev (1 time siden): • Dette trengte jeg ikke å vite. Anonymkode: bfb07...7b5 Vi får uhyggelig mye info ila en dag vi ikke trenger vite. Anonymkode: 0898b...13c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå